Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En de garden party 1 graag

    Comment


      goedenmiddag, heb van de week jullie een email gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug gehad mvg

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door mitchelmity Bekijk bericht
        goedenmiddag, heb van de week jullie een email gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug gehad mvg
        Goedemiddag

        Dat kan kloppen op dit moment hebben wij nog vakantie, vandaar dat je email nog niet beantwoord is.
        Vanaf volgende week zijn wij weer terug en kan je een reactie verwachten.

        Met vriendelijke groet

        Team valk vuurwerk

        Comment


          waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
            waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad
            Euh.........

            Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
            Goedemiddag

            Dat kan kloppen op dit moment hebben wij nog vakantie, vandaar dat je email nog niet beantwoord is.
            Vanaf volgende week zijn wij weer terug en kan je een reactie verwachten.

            Met vriendelijke groet

            Team valk vuurwerk
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              Langzaam aan komt een ieder weer uit zijn grot
              16e jaar op vuurwerkcrew!!

              Comment


                nee herfst weer is begonnen dus kriebels gaan weer harder

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
                  waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad
                  Stuur mij even een privé bericht over hoe en wat, wat betreft je bestelling en de box .

                  Met vriendelijke groet

                  Team valk vuurwerk

                  Comment


                    HEB JE BERICHT GESTUURD SUBARUFREAK
                    HOOR ZO VAN JE

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
                      HEB JE BERICHT GESTUURD SUBARUFREAK
                      HOOR ZO VAN JE
                      Zal.je zo even een bericht terug doen

                      Comment


                        Moet ook maar weer een bestelling gaan plaatsen, her en der weer eens checken voor wat moois.

                        Comment


                          Goedemorgen, ik neem aan dat jullie ook weer Evo online gaan zetten. kunnen jullie aan Golden sky twisters komen?

                          Groeten.

                          Comment


                            Welke Batch van de Junk zijn de kartonnen die jullie op de site hebben staan

                            Comment


                              Subaru, is er al iets bekend mbt de voorraad van vele boxen die nu niet bestelbaar zijn (escape from hell, genius box etc)?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door skill bizzl3 Bekijk bericht
                                Goedemorgen, ik neem aan dat jullie ook weer Evo online gaan zetten. kunnen jullie aan Golden sky twisters komen?

                                Groeten.
                                Goedemorgen

                                Bedankt voor jou bericht binnenkort hebben wij de evolution demo daarna gaan we kijken naar de producten van evolution die wij gaan opnemen in het assortiment.

                                Met vriendelijke groet

                                Team valk vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X