Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 19 van 170 EersteEerste ... 917181920212969119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 2543
  1. #271
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Paranoid,corolla blue en de supernaut zijn zeker wel de moeite goede dreunen ook tussendoor.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  2. #272
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2016
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    19 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
    Appels met peren vergelijken.
    Blijkt toch aardig te vergelijken.
    Logisch ook want kruit is kruit.

  3. #273
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Alle 5 de bakken zijn leuke bakken.Er zijn idd wat uitschieters qua effecten en burst en de ene is daardoor wat beter dan de ander. Het kan en mag gezegd worden dat de combinatie van de effecten en kleuren zorgvuldig is uitgevoerd. Kwalitaitef mooie bakken. Echter kan ik me ook aansluiten dat er voor dergelijke bedragen bakken gekocht kunnen worden die niet minder zijn maar wel goedkoper.

    Met goede akties die wellicht komen snor/kerstbal etc etc. Kan een Supernaut voor 125 euro toch niet blijven staan!

    Ben toch wel benieuwd welke bakken men anders voor dit geld aan zouden schaffen. Transbomber. Cruel tractoon en???????

  4. #274
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Alle 5 de bakken zijn leuke bakken.Er zijn idd wat uitschieters qua effecten en burst en de ene is daardoor wat beter dan de ander. Het kan en mag gezegd worden dat de combinatie van de effecten en kleuren zorgvuldig is uitgevoerd. Kwalitaitef mooie bakken. Echter kan ik me ook aansluiten dat er voor dergelijke bedragen bakken gekocht kunnen worden die niet minder zijn maar wel goedkoper.

    Met goede akties die wellicht komen snor/kerstbal etc etc. Kan een Supernaut voor 125 euro toch niet blijven staan!

    Ben toch wel benieuwd welke bakken men anders voor dit geld aan zouden schaffen. Transbomber. Cruel tractoon en???????
    Transbomber is veel goedkoper in voorverkoop. ct kan ind of 30mm boxen van evolution

  5. #275
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Tjonge tjonge zeg wat is die Corrola Blue vernageld.
    De effecten die er uit komen, zijn geen Corrola effecten maar totaal andere.
    Jammer ik ga lekker wachten na 1 januari.
    Cruell traction staat en blijft op mijn boodschappen briefje staan.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. #276
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Hoe hoort een corrola effect er dan uit te zien?

  7. #277
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Hoe hoort een corrola effect er dan uit te zien?




    Corolla Blue blijft wel een dikke Flower Crown bak
    ..

  8. Deze 2 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  9. #278
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.686
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Dat horen meer palmen te zijn en nu is het een soort Brocade met glittering. Alsnog wel een hele dikke bak hoor die Corolla! Laat ik het even per bak beoordelenL

    - Corolla Blue: Super dikke cakebox met een profblok tempo en zeer grote boeketten. Het effect hoort eigenlijk niet zo te zijn, maar dit is alsnog erg dik.

    - Tears from Heaven: Hele goede, luide fluiters die erg hoog komen. De salutes gaan ook goed hard! Alleen wat hierboven al is benoemd, de 20mm boeketten doen echt afbreuk aan het geheel. Ze hadden beter alles in 30mm kunnen doen en de 50mm van de prof versie kunnen vervangen door 30mm salvo's. Verder wel een leuke tijdsduur en opzich wel een leuk blokje voor de gewone consument.

    - Cloud Connected: Idem met de Tears, super fluiters en snoeiharde salutes. De 20mm vind ik weer niks, maar de 30mm bombettes zijn wel echt heel groot.

    - Paranoid: Wat een prachtig blok is dit! Vooral die Chry Crackling met de zeeblauwe parels. Ook de verschillende shapes en de mines eronder is echt de Funke kwaliteit die we gewend zijn. En de salutes gaan ook weer snoeihard!

    - Supernaut 1: Hele grote en mooie 30mm boeketten. Bij deze zijn de 20mm opzich wel te doen, doordat goud een wat grotere spreiding heeft. Ook hier zijn de salutes weer lekker hard. De finale is ook prima! Van de 3 grote blokken is deze wel de beste.


    Al met al vind ik de Paranoid er echt tussen uitblinken en de Corolla blue is ook super. De andere blokken zijn voor de gewone consumenten wel gelijk lekkere complete showtjes.

  10. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  11. #279
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    [Post Genius..
    Ik beoordeeld de Corolla Blue op dit filmpje.


    Het filmpje wat Genius postte, ziet er een stuk beter uit.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. #280
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2015
    Berichten
    50
    Thanks
    19
    22 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dat horen meer palmen te zijn en nu is het een soort Brocade met glittering. Alsnog wel een hele dikke bak hoor die Corolla! Laat ik het even per bak beoordelenL

    - Corolla Blue: Super dikke cakebox met een profblok tempo en zeer grote boeketten. Het effect hoort eigenlijk niet zo te zijn, maar dit is alsnog erg dik.

    - Tears from Heaven: Hele goede, luide fluiters die erg hoog komen. De salutes gaan ook goed hard! Alleen wat hierboven al is benoemd, de 20mm boeketten doen echt afbreuk aan het geheel. Ze hadden beter alles in 30mm kunnen doen en de 50mm van de prof versie kunnen vervangen door 30mm salvo's. Verder wel een leuke tijdsduur en opzich wel een leuk blokje voor de gewone consument.

    - Cloud Connected: Idem met de Tears, super fluiters en snoeiharde salutes. De 20mm vind ik weer niks, maar de 30mm bombettes zijn wel echt heel groot.

    - Paranoid: Wat een prachtig blok is dit! Vooral die Chry Crackling met de zeeblauwe parels. Ook de verschillende shapes en de mines eronder is echt de Funke kwaliteit die we gewend zijn. En de salutes gaan ook weer snoeihard!

    - Supernaut 1: Hele grote en mooie 30mm boeketten. Bij deze zijn de 20mm opzich wel te doen, doordat goud een wat grotere spreiding heeft. Ook hier zijn de salutes weer lekker hard. De finale is ook prima! Van de 3 grote blokken is deze wel de beste.


    Al met al vind ik de Paranoid er echt tussen uitblinken en de Corolla blue is ook super. De andere blokken zijn voor de gewone consumenten wel gelijk lekkere complete showtjes.
    Mooie analyse! Vind persoonlijk de Paranoid er ook uit springen.

  13. #281
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Er is trouwens ook een perfecte concurrent voor de corrola Blue



    namelijk de titanium broccade 2 Blue van vuurwerktotaal..




    Zo op de filmpjes is het lastig te beoordelen het vuurwerktotaal filmpje is namelijk van grotere afstand gefilmd en de corrola heeft 500 gram extra kruid

    Hopelijk schiet iemand ze beide.

  14. #282
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Vertel me aub ff waar Supernaut langskomt? Mobiel klikkend kom ik aldoor enkel die kop van die vlogger tegen. Dank alvast.

  15. #283
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Vertel me aub ff waar Supernaut langskomt? Mobiel klikkend kom ik aldoor enkel die kop van die vlogger tegen. Dank alvast.
    Ik ben ook al aan het wachten op een upload.
    ..

  16. Deze gebruiker waardeert genius voor het bericht:


  17. #284
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Vertel me aub ff waar Supernaut langskomt? Mobiel klikkend kom ik aldoor enkel die kop van die vlogger tegen. Dank alvast.
    17:25, have fun

  18. Deze gebruiker waardeert gerkie voor het bericht:


  19. #285
    VWC-Lid mkievv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Berichten
    138
    Thanks
    27
    118 waarderingen in 39 posts
    Pfoee.. ik vind het toch behoorlijk dikke bakken hoor!

Pagina 19 van 170 EersteEerste ... 917181920212969119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •