Winkelbanner - Vuurwerkkanjer
Pagina 5 van 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 206
  1. #61
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Even voor de duidelijkheid, komt er een vuurwerkverkoop of een vuurwerkafsteekverbod?

  2. #62
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Ik heb voor de nodige 100en euro's al uitstaan. Toch wacht ik even met verder bestellen.

  3. #63
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Net gewoon nog een kleine bestelling gedaan, gewoon om de vuurwerkwinkel te steunen, om mezelf op te vrolijken en eraan te herinneren dat we positief moeten blijven!

  4. Deze 6 gebruikers waarderen TryMike voor het bericht:


  5. #64
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Meeste hier is al besteld. Wacht het gewoon rustig even af.. het is helaas niet anders!

  6. #65
    VWC-Lid Galaxis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2014
    Berichten
    321
    Thanks
    59
    459 waarderingen in 175 posts
    Normaliter is dit wel de tijd dat ik begin met bestellen. Maar toch ga ik wachten deze keer. Dan maar misschien niet de producten die ik wil ( uitverkocht ) en wellicht wat meer betalen dan straks of mijn geld kwijt, een voucher of een jaar wachten.

    Anderzijds is het lastig, je wil ook de winkeliers steunen.

  7. #66
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid, komt er een vuurwerkverkoop of een vuurwerkafsteekverbod?
    Zoals het er nu voor staat, is het zo dat de partijen aan de linkerkant pleiten voor beide. Het voorstel dat er nu ligt, en wordt overwogen door het kabinet is om voor dit jaar (dus in principe tijdelijk)een verbod door te voeren op zowel de verkoop als het afsteken van consumentenvuurwerk in het geheel. Dit zou er voor moeten zorgen dat de druk op zowel de hulpverleners als de zorg geen extra piek te verduren krijgt. Hier wordt bij meegenomen dat de branche een (ruime) compensatie krijgt.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Berichten
    142
    Thanks
    0
    57 waarderingen in 35 posts
    denk alleen een afsteekverbod ,als het er al komt.
    verkoop verbieden is lastig ivm wetgeving en je hebt natuurlijk cat 1 ook dat mag zoiezo het hele jaar
    dus dat zal wel blijven.
    verder is het lastig dus gewoon afwachten en hopen voor iedereen ( ook wie niet in vuurwerk doet)dat het snel minder word met zieke mensen.

  10. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2012
    Berichten
    227
    Thanks
    415
    138 waarderingen in 74 posts
    Zou raar zijn als de verkoopdagen wel gewoon door zouden gaan met een afsteekverbod. Denk je dat mensen hun vuurwerk binnen laten staan voor een jaar? Als wij ons vuurwerk binnen hebben gaan wij ook echt wel afsteken, lijkt me sterk dat niemand dan wat gaat afsteken.

  11. #69
    VWC-Lid Calim3ro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Berichten
    521
    Thanks
    271
    594 waarderingen in 172 posts
    Ik bestel meestal vrij laat maar wordt dit jaar wel later dan anders. Inmiddels de bankpas een aantal keer in de hand gehad maar nog niks besteld. Ik wacht, net als een aantal andere las ik, de aanbiedingen op Black Friday af. Dan verwacht ik de meeste politieke duidelijkheid en kan ik alsnog profiteren van aanbiedingen.

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Ja, het lijkt mij ook vooral om de verkoop te doen. Daarin zul je ook het meeste moeten regelen als politiek naar ondernemers. Als ze daar op inzetten gaan ze ervan uit dat er weinig af te steken valt. Echter denk ik dat ze daarin wel bang zijn dat mensen de grens over gaan en dat ze daarom zo laat mogelijk willen beslissen om die run wat te dempen. Of ze houden hier toch al rekening mee als ze uiteindelijk toch niet kiezen voor een verbod (Als ze verstandig zijn).
    https://www.youtube.com/simansays

  13. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    En on topic. Hier al 2 bestellingen gedaan eerder in het jaar en hou nu de rem er even op. Ik hoop dan over 2 weken echt definitief te weten of het doorgaat of niet, zo ja, gaan we nog even flink wat moois bestellen. Misschien de dealers even vragen hoe het zit met evt. gelden retour...
    https://www.youtube.com/simansays

  14. #72
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
    Ja, het lijkt mij ook vooral om de verkoop te doen. Daarin zul je ook het meeste moeten regelen als politiek naar ondernemers. Als ze daar op inzetten gaan ze ervan uit dat er weinig af te steken valt. Echter denk ik dat ze daarin wel bang zijn dat mensen de grens over gaan en dat ze daarom zo laat mogelijk willen beslissen om die run wat te dempen. Of ze houden hier toch al rekening mee als ze uiteindelijk toch niet kiezen voor een verbod (Als ze verstandig zijn).
    Bij een verbod gaan ze massaal de grens over, dat is niet wat je wil want dan zijn de bollers en pijlen weer massaal in het land. Los van de economische schade en besmettingsgevaar.

  15. #73
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Misschien wat meer respect naar de medemens? Als kerkgang daadwerkelijk zo gevaarlijk was had er al lang een artikel in de media gestaan dat er een uitbraak is geweest in een kerkelijke gemeente. Die is er niet. Zoals wij graag zien dat de politiek zich bij de vuurwerkfeiten houdt, hou jezelf dan ook aan andere feiten graag.

    Edit: voor de context: betreffende quote is verwijderd, dank Arvid
    Laatst gewijzigd door Pyromun; 4 november 2020 om 13:53

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromun voor het bericht:


  17. #74
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    Misschien wat meer respect naar de medemens? Als kerkgang daadwerkelijk zo gevaarlijk was had er al lang een artikel in de media gestaan dat er een uitbraak is geweest in een kerkelijke gemeente. Die is er niet. Zoals wij graag zien dat de politiek zich bij de vuurwerkfeiten houdt, hou jezelf dan ook aan andere feiten graag.
    Precies dit, een beetje respect zeg... Ironisch dat uxenve boos is op de media die probeert te scoren door er net een schepje bovenop te doen. Terwijl juist de media dat hele verhaal rond Staphorst (en inmiddels ook andere kerken) zo heeft opgeblazen, en uxenve daar in mee gaat.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  18. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  19. #75
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.027 waarderingen in 424 posts
    Het eerste jaar dat ik wat groter uitpak als anders en dan dit...

    Maargoed, heb echt nog wel vertrouwen in een goede afloop. Verkoopverbod scheelt ons niks toch? Ons vuurwerk is al verkocht en we hoeven het alleen nog maar af te halen. En een afhaalverbod hoor je niemand over...

    Qua uitgaven heb ik alles eigenlijk al besteld wat ik wil. Eeuhm, sja, eigenlijk wil ik nog veel meer moois maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen must haves meer hoef aan te schaffen. Was van plan om nog van wat knalharde acties te profiteren als het zo uitkomt. Maar dan echt kleine uitgaven, tientjeswerk. Denk dat ik dat gewoon blijf doen, want een paar tientjes meer of minder maakt nu ook niet meer uit.

    Het zou natuurlijk wel kunnen dat de winkels bij een positieve uitslag nog wat knalacties eruit gooien. Maar dat zie ik dan wel weer.

    Mocht er een verbod komen, dan heb ik er alle vertrouwen in dat de winkeliers waar ik heb besteld het netjes afhandelen. Daar lig ik echt niet wakker van.

  20. Deze gebruiker waardeert Pyromun voor het bericht:


Pagina 5 van 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •