Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 146
  1. #61
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Voor de mensen die via Transavia hebben geboekt, je kan nu je vlucht annuleren en het geld binnen 7 dagen ontvangen. De vluchten zijn uitgesteld ( logisch ook ) en je krijgt nu de optie om voor refund te kiezen.

  2. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Voor de mensen die via Transavia hebben geboekt, je kan nu je vlucht annuleren en het geld binnen 7 dagen ontvangen. De vluchten zijn uitgesteld ( logisch ook ) en je krijgt nu de optie om voor refund te kiezen.
    Klopt heb ook een mail gehad en me geld terug gevraagd, dat het niet door gaat komt niet als een verassing maar het is wel balen, na oud en nieuw kijk ik hier heel erg naar uit en is het toch een verslaving geworden, nu op goede hoop dat we volgend jaar maart wel weer kunnen gaan.

  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Hier ook een mail gehad dat de vlucht verzet is van 11 naar 12 maart. Als ik het er niet mee eens was kon ik het geld terug krijgen. Uiteraad ook gelijk gecanceld

  5. #64
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.006
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Vreselijk om dit te moeten missen wederom. Mis echt alles aan die stad en festival. Al vaker gezegd, als ik moest kiezen tussen oud en nieuw of Fallas om wat voor reden dan ook zou het 100% Fallas worden. Wat een enorm gemis is dit wederom zeg.
    Laatst gewijzigd door omepje; 13 januari 2021 om 11:14
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #65
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Vreselijk om dit te moeten missen wederom. Mis echt alles aan die stad en festival. Al vaker gezegd, als ik moest kiezen tussen oud en nieuw of Fallas om wat voor reden dan ook zou het 100% Fallas worden. Wat een enorm gemis is dit wederom zeg.
    Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.

    Erg jammer dat er weer niks doorgaat.
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 14 januari 2021 om 08:58
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  7. #66
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    2022 wordt dus mijn eerste jaartje Fallas, afgestudeerd dus niks gaat mij dan in de weg zitten. Behalve mijn vriendin die op 19 maart jarig is. Die vond de boodschap minder grappig.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    510
    702 waarderingen in 271 posts
    Kan iemand me wegwijs maken in waar ik moet beginnen? Wij willen ook in 2022 gaan, maar ik heb vrijwel geen informatie en ben best nog wel een leek in dit Pb'tje mag ook!

  10. #68
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.218
    Thanks
    3.824
    3.226 waarderingen in 1.247 posts
    Check ook de site: www.fallasfestival.nl
    Kan je veel info vinden.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  12. #69
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.006
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Kan iemand me wegwijs maken in waar ik moet beginnen? Wij willen ook in 2022 gaan, maar ik heb vrijwel geen informatie en ben best nog wel een leek in dit Pb'tje mag ook!
    Wij gaan meestal van 15-20 maart, dan zijn wel echt de dagen daar waar je het meest gaat beleven.Wij vliegen meestal gewoon vanaf Schiphol en altijd met Transavia. Tickets komen meestal zo rond april/mei weer te koop voor het jaar erop. Appartement boeken wij via booking of leggen een appartement vast wat ons eerder goed is bevallen en regelen dat dan rechtstreeks met de eigenaar.

    Wij verkiezen een appartement boven een hotel, je hebt dan meer vrijheden qua eten enzo. Doen de boodschappen altijd bij de Mercadona, slaan daar goed in en zo kunnen we eten op de momenten die ons uit komen. En die zijn nogal verschillend in die week omdat wij zo veel mogelijk shows willen pakken.

    Om zoveel mogelijk shows door de hele stad heen, maar ook zeker veel poppen mee te pakken, huren wij altijd voor de hele week fietsen. Hierdoor ben je snel van de ene plek op de andere en zo kun je veel shows mee pakken. Ons record staat geloof ik op 35shows in die paar dagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze 5 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  14. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
    Verhaal ging al dat ook dat niet door zou gaan ivm kosten
    Ben best bereid 20euro entree geld te betalen mocht het dan wel doorgang vinden maar denk dat het er dit jaar nog niet in zit ivm corona.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  15. Deze gebruiker waardeert brian the freak voor het bericht:


  16. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Sterker nog, de besmettingen lopen flink op afgelopen paar dagen/weken in de communidad. Laatst zijn er nog 26 gemeenten in lockdown gegaan. Ik heb zelf corona gehad en regels worden hier strikt nageleefd, mensen worden gelijk afstandelijk en je moet direct naar huis en 14 dagen in isolatie, het hele gezin, mn buren schrokken toen ik het vertelde, terwijl we buiten stonen op zeker 5a6m afstand. zelfs hier in de campo (platteland) zijn ze de wegen aan het ontsmetten, dit doen ze ook in de stad/dorpen, de openbare ruimte ontsmetten.

    6 jan was hier de 2e feestdag van het jaar, 3 koningen, kinderen krijgen kados (soort sinterklaas) en gaat vaak met optochten en vuurwerk. Las alop de verschillende websites van gemeenten dat het er dit jaar (als het al door ging) sober aan toe zou gaan. Toch veel vuurwerk showtjes geweest alsnog zag ik op FB.

    Hoop volgende week 19 jan op een mascleta correguda, waarbjj je moet meelopen, maar vrees dat het niet door zal gaan


  17. Deze 4 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  18. #72
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Nog steeds een avondklok en reisbeperkingen in de Comunidad, firewall?

  19. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Jazeker, is al een keer veranderd ook. Begin was 00-06u, vlak voor kerst veranderd naar 23-06u en onlangs van 22-06u

    Reisbeperking geldt ook nog steeds via de weg kom je de communidad niet in/uit. Vliegen kan wel met negative corona test

  20. Deze 2 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  21. #74
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Bizar joh, wat een drama door hoor. Dan mogen wij nog in onze handen knijpen

  22. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Lees net op FB dat ze overwegen 8-12 september fallas te vieren... de tijd zal het leren

  23. Deze gebruiker waardeert firewall voor het bericht:


Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •