Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ben razend benieuwd hoe jullie alle bestellingen dit jaar op het juiste moment de deur uit krijgen ,
    gezien dat jullie drie verschillende site,s hanteren waarop bestelt kan worden . dus als je meerdere bestellingen plaats op bv eerst de outlet site en dan op de freaksite wil iedereen hun bestellingen samen voegen kost volgens mij veel mail verkeer heen en weer

    Comment


      Vraagje. Ik heb net besteld. Geprofiteerd van de schitterende aanbiedingen. Maar krijg ik ook nog een bevestigingsmail en of afhaalbewijs????

      Comment


        In al die jaren dat ik hier bestel nog nooit een probleem geweest. Alles stond altijd klaar op de tijd van mijn eerste bestelling (dus ook de freak- vwm- en undergroundbestelling).

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
          Vraagje. Ik heb net besteld. Geprofiteerd van de schitterende aanbiedingen. Maar krijg ik ook nog een bevestigingsmail en of afhaalbewijs????
          Kreeg ik gisteren bijna instantly binnen. Spam map bekeken?

          Comment


            Jup. Rond een uurtje of half 7 daarnet betaald via Ideal, maar nog niks ontvangen. Komt vast wel goed, maar ik denk ik vraag het even. Tenslotte mijn eerste bestelling ooit hier.

            Comment


              Wel een mail gehad voordat ik betaald had. "Bedankt voor uw bestelling". Deze uitgeprint als bewijs, maar na de betaling nog niks via mail.

              Comment


                Oh, dan zal het vast goed zijn. Anders even inloggen en kijken bij "mijn account".

                Comment


                  Ga ik effe doen. Bedankt.

                  Comment


                    Even ingelogd. Bij bestelling staat: "wachtende". Dus waarschijnlijk hebben ze de bestelling nog niet gezien. Ik wacht rustig af.

                    Comment


                      Jammer van de afhaaltijd. Moet de 28e in de ochtend bij Othen zijn, en heen en weer rijden is ivm de afstand geen optie

                      Comment


                        Blij dat ik even heb gewacht. Toch wat leuke boxen kunnen pakken! Bedankt voor het mooie aanbod!
                        Bij mij staat de mail bij de spam Martin (gmail).

                        Comment


                          Zal vast goed komen. En anders bel ik ze wel. Wel email gekregen, maar nog geen bevestiging.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                            Vergeten jullie de gratis Purple Haze tot vandaag 23.00 uur niet bij je eerste freakbestelling ;)?
                            Neehoor, die heb ik er lekker bijgepakt!

                            Top prijzen ( erg hoge kortingen ) en dan nog eens een gratis kwaliteit cake.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
                              Zal vast goed komen. En anders bel ik ze wel. Wel email gekregen, maar nog geen bevestiging.
                              Hi Martin,

                              Voor zo ver ik zie heb je voor betaalmethode bankoverschrijving gekozen, klopt dat? Je krijgt pas een bevestiging/factuur als de betaling bij ons is binnengekomen.

                              Bestellingen waarbij is gekozen voor bankoverschrijving of contante betaling, dienen binnen vijf dagen te zijn betaald anders wordt de order geannuleerd en vervalt de gratis Purple Haze.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                                Jammer van de afhaaltijd. Moet de 28e in de ochtend bij Othen zijn, en heen en weer rijden is ivm de afstand geen optie
                                Je kunt ons hierover altijd een PM-sturen! :

                                Comment

                                Working...
                                X