Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 248
  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Vanaf 2:37 kun je duidelijk zien dat de laatste bombette van cake 1 in de cake knalde, die heeft een gat in cake 2 geslagen, vandaar zoveel laagknallers. Maargoed, neemt niet weg dat het 2e een domme actie was. Zelfde persoon stak ook zijn transbomber op wel heel eigenaardige manier aan. (Filmpje staat eronder)

    Ben ik niet helemaal met je eens. De tubes zijn allemaal nog heel. Sommige staan rechtop en wat er uit komt gaat niet echt heel hoog. Lijkt me eerder een blauwe maandag cake die er tussen zit.
    Zou het kunnen dat de knal in de tube de kleistoppen kapot heeft geslagen? Dat heb ik een keer gezien bij een mayday die ook een knaller in de tube had. Zonder die stoppen word er onvoldoende druk op gebouwd. Maar aan de andere kant lijkt het me sterk dat alle tubes kapotte stoppen hebben.. Misschien was de cake gevallen? Ik heb ook een keer een kapotte tube in een las vegas gehad. Maar die was echt op de hoek gevallen.

  2. #152
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Heftig hoor. Maar het opnieuw op aansteken waar deze gebleven is, da's echt superlink. Zal je maar gebeuren. Gelukkig is er achteraf niets gebeurt.
    December Will Be Magic Again!!

  3. #153
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Triest om mensen meteen te veroordelen zonder dat je het verhaal weet, helaas is dat een trend hier tegenwoordig.

    Hierbij het verhaal wat er mis ging, wat tevens al deels te lezen was in dit topic:

    Helaas maar 3 cakes kunnen genieten van deze schitterende box. Na de 3de cake gingen de bombettes nog maar 2 meter omhoog. Hierdoor de box uit elkaar geklapt. De resterende cakes die nog goed waren nog eens geprobeerd maar hier het zelfde probleem.

    Achteraf was mijn onderbuik gevoel toch goed. Bij een winkelier de cakes van deze box, in een andere doos, los mee gekregen. Dit vond ik al vreemd. Tijdens het doorlonten merkte ik dat de cakes stonken en aardig wat schimmel opzat. Tevens verloren sommige cakes wat stopklei. Dit heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze niet veilig genoeg meer waren. De overgebleven cakes nog even gevoeld en bleek dat ik de tubes van binnen helemaal kon indrukken. Hierdoor besloten ze in het water de drempelen en ze weg te gooien. Jammer, volgende keer neem ik geen losse cakes meer aan, of controleer ze extra goed. Dit is gewoon zonde en gevaarlijk. Helaas is er dus vocht in de cake gekomen

    Over de manier van het aansteken en het schietlont kan ik simpel zijn. Domme fout, toen niet goed over nagedacht, mijn gevoel zij dat het geen schietlont was. (je hebt ook cakes die helemaal tot onder normale lont hebben en dat meende ik mij te herinneren bij deze box) Al met al hiervan geleerd en dit nooit meer zo doen zonder na te denken. De plek wel bewust gekozen zodat er bijna geen mensen zouden zijn.

    Het beeld vertekend een beetje, ik sta namelijk langs de cake en steek met mijn rechterarm de lontjes aan. De camera hangt boven de cake, mijn hoofd en rug staan langs de cake. Mee eens dat dit niet praktisch en slim is. Natuurlijk schrik je ervan en zoals Ghoost zegt: "ook al gaan er essentiële dingen verkeerd. een teken dat we altijd scherp moeten zijn en respectvol met onze hobby om moeten gaan" ben ik het helemaal eens en gaat mij dit niet zomaar nog een keer gebeuren. Tevens wie onze filmpjes kijkt weet dat we 98 van 100 cakes normaal en veilig aansteken.

    Nu weer ontopic over deze mooi box, die ik dit jaar weer mag aanschouwen


    Ps. Na oud en nieuw heb ik contact gezocht met EVO/Winkelier, zij hebben mij netjes geholpen met het probleem waardoor ik dit jaar weer kan genieten van deze box.
    Laatst gewijzigd door bolle-040; 9 november 2018 om 10:16
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  4. Deze 22 gebruikers waarderen bolle-040 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Thanks voor de opheldering, dat het een productiefout was had ik echter al in de gaten. Schrok alleen van de manier van aansteken, maar als dit onwetendheid is kun je daar idd weinig aan doen. Zelf zag ik het meteen, maargoed daar heb je natuurlijk weinig aan.

    Zag toevallig 2 videos waar het fout gaat, misschien dat je daarom zegt 98 vd 100? Maargoed, die Transbomber was ook gewoon laksheid met aansteken, zonder het stickertje te verwijderen als een malle met je vlam in de tubes branden.

    Vandaar mijn oordeel dat je niet echt veilig met vuurwerk omgaat, maargoed je hebt er van geleerd dus laten we hopen dat het in het vervolg beter gaat

  6. Deze gebruiker waardeert Dionysus voor het bericht:


  7. #155
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
    Triest om mensen meteen te veroordelen zonder dat je het verhaal weet, helaas is dat een trend hier tegenwoordig.
    Amen to that!

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Ronn0 voor het bericht:


  9. #156
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    443
    Thanks
    198
    128 waarderingen in 84 posts
    Dit was toch geen productie fout,dit komt doordat een winkelier een ondeugdelijk product afleverdt!orginele doos is niet voor niets weg...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Thanks voor de opheldering, dat het een productiefout was had ik echter al in de gaten. Schrok alleen van de manier van aansteken, maar als dit onwetendheid is kun je daar idd weinig aan doen. Zelf zag ik het meteen, maargoed daar heb je natuurlijk weinig aan.

    Zag toevallig 2 videos waar het fout gaat, misschien dat je daarom zegt 98 vd 100? Maargoed, die Transbomber was ook gewoon laksheid met aansteken, zonder het stickertje te verwijderen als een malle met je vlam in de tubes branden.

    Vandaar mijn oordeel dat je niet echt veilig met vuurwerk omgaat, maargoed je hebt er van geleerd dus laten we hopen dat het in het vervolg beter gaat

  10. #157
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    Dit was toch geen productie fout,dit komt doordat een winkelier een ondeugdelijk product afleverdt!orginele doos is niet voor niets weg...
    My bad, je hebt gelijk

  11. #158
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.158
    Thanks
    1.620
    598 waarderingen in 306 posts
    Lijkt me dat je dit financieel wel kan verhalen op de winkelier? Als je tenminste nog bewijs/foto's hebt van de staat van de ontvangen cakes.

  12. #159
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Lijkt me dat je dit financieel wel kan verhalen op de winkelier? Als je tenminste nog bewijs/foto's hebt van de staat van de ontvangen cakes.
    Zoals te lezen op pagina 8 en 9 is dit netjes opgelost met EVO & winkelier
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  13. Deze 2 gebruikers waarderen bolle-040 voor het bericht:


  14. #160
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Naam: IMG_20171229_140040.jpg
Bekeken: 716
Grootte: 155,6 KB
    Naam: IMG_20171229_135958.jpg
Bekeken: 860
Grootte: 146,5 KB

    ook nog een foto gevonden van de Golden Age box

  15. Deze 4 gebruikers waarderen Knalpak voor het bericht:


  16. #161
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    deze parel voor 100,- weten te bemachtigen!
    ben er erg blij mee

  17. #162
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.437
    1.929 waarderingen in 701 posts
    Wat een onnozele winkelier dan... Die marge is echt te laag

  18. #163
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Dat is toch niet jou probleem!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  20. #164
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Dat is toch niet jou probleem!
    Jawel, want hij is winkelier.

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Mavcovic voor het bericht:


  22. #165
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.437
    1.929 waarderingen in 701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Dat is toch niet jou probleem!
    Rustig maar sirens. Goed gezien wel joh, inderdaad niet mijn probleem.
    Gezien de inkoopprijs geen gezonde marge, maar wel gaaf dat he hiervan hebt kunnen profiteren Tigers!

  23. Deze 3 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •