Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 339
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2009
    Berichten
    138
    Thanks
    10
    21 waarderingen in 12 posts
    Kan weer iemand net als vorig jaar, een mail met vragen versturen naar vuurwerkpaleis?

  2. #62
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Heb je een adres, dan stuur ik wel een mailtje. Ik wil graag not wat vragen stellen(over acties i.s.m. vwc en wat voor collecties ze dit jaar gaan verkopen) maar weet het mail-adres niet.

  3. #63
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Heb je een adres, dan stuur ik wel een mailtje. Ik wil graag not wat vragen stellen(over acties i.s.m. vwc en wat voor collecties ze dit jaar gaan verkopen) maar weet het mail-adres niet.


    - Ik ben wel benieuwd wanneer de site weer online komt en ook welke collecties er dit jaar verkocht gaan worden ...

    Laatst gewijzigd door ilvan; 3 januari 2024 om 21:40

  4. #64
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Oke ik stuur wel een mailtje als er nog vragen zijn, stuur mij een pm of zet het in dit topic ik stuur volgende week een mailtje.

  5. #65
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Ik heb net even een bericht naar vuurwerkpaleis zeeland gestuurd namens vwc. Ik heb vragen gesteld over de collectie en een eventuele actie. Als ik een bericht terug heb zal ik het hier posten.

  6. #66
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    even wat nieuwe info;
    hij heeft ook een show met betrekking tot zijn vuurwerkshows;
    www.vuurwerkshowzeeland.nl
    contactgegeven;s
    Torenstraat 33-35
    4365 AD Meliskerke
    Tel: +31(0)118-562351
    Tel winkel: +31(0)118-563799
    Tel mob: +31(0)6 22 31 95 44
    Fax: +31(0)118 - 56 29 81

    Nu wat info over het vuurwerk;
    er word een hele nieuwe collectie van Mad Dog aangeschaft en als het goed is komt er ook een hele zeeuwse collectie .
    De folders komen begin december pas uit
    als ik meer info heb zal ik dit plaatsen!
    Laatst gewijzigd door hardcore0438; 7 oktober 2010 om 19:48
    ffffffffff

  7. #67
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    hier het bericht met antwoorden:

    Beste,

    Namens Vuurwerkcrew.nl wil ik graag wat vragen stellen over het vuurwerkpaleis.
    Ik hoorde dat dat ik jullie via dit mail-adres kon bereiken (zo niet kan ik dan een email-adres krijgen van het vw-paleis).
    Ik heb wat vragen over de collecties en nog wat dingen.
    Mijn vragen:

    Van welke importeur(s) gaan jullie dit jaar vuurwerk verkopen en welke lijnen gaan er dit jaar verkocht worden? Cafferata en Beko.

    Komen er dit jaar nog hele scherpe prijzen zoals de thundershock? Ja, maar dat maak ik eind november pas bekend!

    Schieten jullie dit jaar misschien ook een demo? Nee.

    Wat zijn de gratis producten dit jaar? ( ik zou het leuk vinden als het dit jaar andere producten zouden zijn.) Is nog niet bekend!

    Ik heb ook nog een verzoek aan jullie.
    Als jullie nou eens een exclusieve actie voor 'freaks' bedenken met bijvoorbeeld extra korting.
    Hierdoor trekken jullie extra klanten en doe je ook wat voor de echte liefhebbers van vuurwerk.
    De winkel krijgt hierdoor extra bekendheid en dit kan alleen maar goed zijn voor de omzet en de concurrentie. Hebben we altijd de laatste dag 's-middags, uitverkoop van onze oude collecties!
    Op de Vuurwerkcrewsite staan wat voorbeelden van kortingsacties.

    Ook heb ik nog een vraag over de folder. Ik heb afgelopen jaar gezien dat de productfoto's en beschrijvingen niet altijd overeen kwamen met de beschrijving.
    Een voorbeeld zijn de babypijltjes er stond dat deze met fluit waren op de site en dit bleek niet zo te zijn.
    Ook klopten de aantallen van de Jumping Jacks niet er stond in de folder dat er 12 in een pakje zitten en uiteindelijk bleken dit er 20 te zijn.
    Ik zou het fijn vinden dat dit klopt zodat ik weet wat ik krijg. We doen ons best, maar dit blijft altijd moeilijk.

    In ieder geval bedankt alvast voor het beantwoorden van de vragen en ik hoop dat jullie een goede collectie dit jaar zullen hebben.
    Als dit zo is kom ik dit jaar zeker weer langs en hoop ik met mij vele anderen.
    Alvast bedankt

    Joris .... namens www.vuurwerkcrew.nl

  8. #68
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Goede vragen Joris en veel goede antwoorden ook. Zo'n Zeeuwse collectie zou wel heel uniek zijn. Dat kan zeker gaan lopen. Verder ben ik wel benieud naar die madogg colllectie want daar zitten leuke dingen tussen en ik hoop dat ze die gaan verkopen. Die aanbiedingen is afwachten. Maar er gaan er komen dus dat is zeker goed nieuws.
    Laatst gewijzigd door ilvan; 3 januari 2024 om 21:41

  9. #69
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    van die mad-dog collectie heb ik nog nooit producten gezien behalve de single shots,of waren die hele goedkope budgetcake's ook van mad-dog?
    ffffffffff

  10. #70
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
    van die mad-dog collectie heb ik nog nooit producten gezien behalve de single shots,of waren die hele goedkope budgetcake's ook van mad-dog?
    Mad dogg is een serie van klein vuurwerk. Die Thunderschocks zijn van Madogg en Bovendien ook die Thunder rockets, die bij vele mensen wel bekend zijn hierzo. (6 pijlen, flinke dreun en crackling) Heb vernomen dat die madogg collectie dit jaar wordt uitgebreid. Voorheen had vuurwerkpaleis Zeeland klein vuurwerk van Evuco en dat wordt nu dus schijnbaar Cafferata in de vorm van Maddogg.

  11. #71
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    hmm klinkt goed ilvan ik hoop echt dat die rocket boom er nog bij zitten en dat we een pakket knalpijlen krijgen!aleen jammer dat carlo zijn krantjes pas begin december uit brengt:(
    ffffffffff

  12. #72
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Vind het eerlijk gezegd wel jammer dat er geen actie(waar ik aan mee kan doen) is want ik ben op 31 december natuurlijk zelf aan het stoken had graag een speciale vwc korting gezien

  13. #73
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    ja maar het is ook nog zo dat er heeeeeeeeel weinig zeeuwse vwc'ers zijn, dus dan heeft het niet zo veel nut voor die paar mensen,
    ffffffffff

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    zo weinig zijn dat er niet volgens mij, ongeveer 5 man is redelijk veel voor 1 winkel denk ik

  15. #75
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    heb bij de opbouw in zoutelande nog een heel gesperk met hem gehad,de gebruikte showtime producten gaan NIET verkocht worden ,verder zal de hele army collectie eruit gaan ,en de kleine beko racewagens?! of wat het ook zijn , gaan er ook uit
    ffffffffff

Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •