Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    over het algemeen hou ik wel van een stevige gitaar riff!!

    maar Lykke li is een chick die echt geniale muziek maakt wat ik ook zeker kan waarderen.
    Ik kon het nog niet allen het liedje follow rivers ....
    na de andere nummers geluisterd te hebben kan ik een maar een ding zeggen...
    weer een artiest erbij op me MP4
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    bekend van mtv..

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    wat een dikke track!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    die fckng beat is geniaal!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    weer zoon relaxt deuntje! ik vind het tof!
    Laatst aangepast door 3xh; 7 June 2011, 21:29.

    Comment


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door de knaller Bekijk bericht
        Dit is heerlijk!

        movie
        Indeed!

        @3xh: Altijd mooi om iemand op nieuwe muziek te wijzen ;)

        Rise Against luister je vast ook wel enzo?

        Comment


          haha nou dat luister ik ook ja!
          zo valt Radio head en muse en fly leaf ook altijd in de smaak.
          ook waardeer ik andere stylen van coldplay tot Him.
          van editors tot dondiablo
          waarom: omdat het kan

          Comment


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Geweldig nummer Gaat ik ook binnekort draaien op feesie van kameraad
            Gerwin

            Comment


              Zit nu naar de eerste Hard With Style podcast van Headhunterz te luisteren bij Informatica. Klinkt wel lekker, alleen zijn trackkeuze valt alleen een beetje tegen. Maar ik vind sowieso dat de hardstyle releases van de laatste tijd een beetje tegenvallen, mag van mij allemaal wel wat harder en het lijkt wel of het BPM steeds verder achteruit gaat!

              Gisteren nog een hardstyle verzamelalbum opgezet uit 2007 en damn, wat een verschil met nu zeg! Ergens wel een beetje jammer. :(
              Die gast van die filmpjes...

              Comment


                Fearfighterz al eens geprobeerd?

                (even promoten voor een vriend van me :P)

                (keihard offtopic btw)

                Comment


                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  nu ik um vaker heb gehoord vind ik het een leuk nr..
                  vrouwtjeook whahah

                  ze doet me denken aan die tattoo chick..
                  Kat Von D

                  zeg zelf hadde zo zusjes kunnen zijn


                  de stem klinkt Norah jones achtig!
                  Laatst aangepast door 3xh; 24 June 2011, 13:28.

                  Comment


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Drum n Bass en dubstep vind ik altijd wel lekker

                    Comment


                      Ik ben echt een enorme muziekliefhebber. Ik kan echt niks zonder muziek doen: huiswerk, onderweg, tijdens het computeren, altijd en overal luister ik muziek.

                      Ik luisterde eerst alleen Nederlandstalige hiphop. Vooral de albums van Opgezwolle en Typhoon heb ik grijs gedraaid. Later kwamen daar ook de Cd's van Cartes en Kleine Jay bij. Vooral Cartes is een geniale rapper.

                      Sinds een jaar of 3 luister ik ook veel dubstep. Van een vriend van me hoorde ik een nummer van Emalkay en daarna was ik verkocht aan dubstep. Vooral de wop-wop-wop-bass sprak mij heel erg aan. Nadat ik telkens meer dubstep begon te luisteren kwam ik ook telkens vaker terecht in de Drum 'n Bass. Ik ben gewoon eens gaan zitten voor een mix van een uur en ik was verkocht.

                      Naast hiphop, Dubstep en Drum 'n Bass luisterde ik ook wel eens muziek als Coldplay, Muse en Radiohead. Pas sinds een jaar luister ik ook deze muziek actief en kom erachter dat vooral Radiohead legendarisch is. Coldplay heeft natuurlijk ook wel klassiekers, maar Radiohead heeft nummers die mij echt kippenvel bezorgen.

                      Het belangrijkste vind ik dat de muziek is gemaakt met de reden dat het mooi klinkt, en niet om er geld mee te verdienen. Helaas zijn er binnen hiphop veel commerciële artiesten te vinden die er alles aan doen om geld te verdienen (Ali B, Lange Frans, Eminem, 50 Cent enz.). Wat zo jammer is aan deze artiesten is dat ze de hele wereld een ander beeld van hiphop laten krijgen, omdat zij er dan geld mee verdienen. Iedereen denkt nu dat hiphop niet meer is dat vrouwen, auto's, geld, drugs en dat soort onzin. Voor de mensen die dat ook denken: wil je alsjeblieft de nummers luisteren uit mijn eerste alinea? Onder elk nummer staat ook de songtekst.

                      Ik sta overigens open voor elke muzieksoort, maar hou niet echt van hardstyle en hardcore, al zijn er wel goede hardcore/style nummers.

                      Comment


                        Tegenwoordig geven alle nummers van Abba mij het gevoel dat het al Oud & Nieuw is, snap niet waarom xD
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          Die set van Scope DJ nu op de Blue in defQon is wel te genieten hoor.
                          Die gast van die filmpjes...

                          Comment


                            Muziek waar ik toch nog altijd kippenvel van krijg zijn de piano/instrumentalnummers..

                            Hieronder een aantal mooie voorbeelden:

                            La Valse D'Amelie (Yann Tiersen)
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Comptine d'Un Autre Été (Yann Tiersen)
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Linkin Park - In the End (Piano version)
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            En het laatste nummer dat ook nog wel met regelmaat kippenvel met zich meebrengt:

                            Pirates of the Carribean Theme Song
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Laatst aangepast door pyroboy; 25 June 2011, 19:04.

                            Comment


                              Nog een geweldig nieuw nummer van coldplay

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Laatst aangepast door ivivuurwerk; 25 June 2011, 19:05.

                              Comment


                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X