Pagina 60 van 60 EersteEerste ... 1050585960
Weergegeven resultaten: 886 t/m 892 van 892

Discussie: Jouw schietkist

VWC-Lid
    Thanks
    7
    ik heb midden januari 24 kanaals schietkisten besteld via ebay. ze zijn deze week binnen gekomen en ze doen het super. dit jaar ook maar eens wat uitproberen

VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Thanks
    436
    Thanked 1.030 Times in 366 Posts
    Ook een aantal goedkope schietkistjes gescoord op Ebay. In totaal 16 kanalen. Werkt prima.
    Hier een klein testje van drie cat 1 fonteintjes op één kanaal;

3. The Following User Says Thank You to Pyro Is Art For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    74
    Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
    De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.

VWC-Lid
    Thanks
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
    Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
    De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.
    Dit forum slaat echt alles, door lonten, verbinden, elektronische ontstekers, het is een nog go. Het valt onder gevarenklasse 1.1 en dat is normaal? Hou toch op, het is om je voor te schamen.

Dus we gaan normaal doen en ervoor zorgen dat de wetgeving onze kant opkomt. Of we kappen ermee en geven het op. Ik ben er zo spuugbagger zat mee, jaja nieuwjaar nieuws frustraties.

<edit>
    Ik ben ondertussen 42 en in het bezit van 2 hele mooie mannen van 12 en 9 jaar. Ik heb nu reeds 36 jaar vuurwerk afgestoken, van klein tot oud, overgebracht van pa tot zoon. Ik breng dat nu over op mijn mannen zodat zij ook nog jaren kunnen genieten. WTF is er toch mis met deze wereld.
    </edit>
    Vuurwerk doet boemmm.

VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Thanks
    549
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
    Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten?
    Ppff... In het Midden Oosten hebben ze ongetwijfeld ervaring met schietkisten

VWC-Lid
    Thanks
    385
    50% off for Programable 32Q System MB32Q+
    Not $372 but $186
    Click here to open the website to buy, or reply to this email to to get instruction on how to buy.
    Image
    Image
    The item includes components and parts below:
    A. 1x Wireless Firing Module PC32Q
    B. 1x Manual Firing Transmitter TCF200-12LN
    C. 1x Program Firing Transmitter TCF200-6XT
    D. 1x Charger
    E. 1x USB Wire
    F. 1x Alligator Clip Wire
    G. 1x Show Editor (Software)
    H. 1x Melody Combiner (Software)
    I. 1x Plastic Carrying Case -32
    Click the URL below to get information of the item:
    https://www.rfremotech.com/MB322BSeries.html

VWC-Lid
    Thanks
    385
    Bovenstaand bericht is geen spam. Kreeg deze aanbieding in mijn mail.

Pagina 60 van 60 EersteEerste ... 1050585960

Regels voor berichten