Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 60 van 62 EersteEerste ... 10505859606162 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 886 t/m 900 van 922

Discussie: Jouw schietkist

  1. #886
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2017
    Berichten
    76
    Thanks
    16
    160 waarderingen in 33 posts
    ik heb midden januari 24 kanaals schietkisten besteld via ebay. ze zijn deze week binnen gekomen en ze doen het super. dit jaar ook maar eens wat uitproberen

  2. #887
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Ook een aantal goedkope schietkistjes gescoord op Ebay. In totaal 16 kanalen. Werkt prima.
    Hier een klein testje van drie cat 1 fonteintjes op één kanaal;


  3. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  4. #888
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
    De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

    Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.

  5. #889
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    100
    Thanks
    34
    34 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
    Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
    De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

    Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.
    Dit forum slaat echt alles, door lonten, verbinden, elektronische ontstekers, het is een nog go. Het valt onder gevarenklasse 1.1 en dat is normaal? Hou toch op, het is om je voor te schamen.

    Dus we gaan normaal doen en ervoor zorgen dat de wetgeving onze kant opkomt. Of we kappen ermee en geven het op. Ik ben er zo spuugbagger zat mee, jaja nieuwjaar nieuws frustraties.

    <edit>
    Ik ben ondertussen 42 en in het bezit van 2 hele mooie mannen van 12 en 9 jaar. Ik heb nu reeds 36 jaar vuurwerk afgestoken, van klein tot oud, overgebracht van pa tot zoon. Ik breng dat nu over op mijn mannen zodat zij ook nog jaren kunnen genieten. WTF is er toch mis met deze wereld.
    </edit>
    Vuurwerk doet boemmm.

  6. #890
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
    Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten?
    Ppff... In het Midden Oosten hebben ze ongetwijfeld ervaring met schietkisten

  7. #891
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.599
    1.093 waarderingen in 396 posts
    50% off for Programable 32Q System MB32Q+
    Not $372 but $186
    Click here to open the website to buy, or reply to this email to to get instruction on how to buy.
    Image
    Image
    The item includes components and parts below:
    A. 1x Wireless Firing Module PC32Q
    B. 1x Manual Firing Transmitter TCF200-12LN
    C. 1x Program Firing Transmitter TCF200-6XT
    D. 1x Charger
    E. 1x USB Wire
    F. 1x Alligator Clip Wire
    G. 1x Show Editor (Software)
    H. 1x Melody Combiner (Software)
    I. 1x Plastic Carrying Case -32
    Click the URL below to get information of the item:
    https://www.rfremotech.com/MB322BSeries.html

  8. #892
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.599
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Bovenstaand bericht is geen spam. Kreeg deze aanbieding in mijn mail.

  9. #893
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Avond mannen! Wie kan mij helpen aan een goed systeem met elektrische schietkisten? Het liefst zou ik ook een schietkist hebben wat het onderstaande mogelijk maakt. Ik heb al wat zitten google maar dan kom ik alleen de "goedkopere" varianten tegen.

    Ik hoor het graag, alvast bedankt.


  10. #894
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Avond mannen! Wie kan mij helpen aan een goed systeem met elektrische schietkisten? Het liefst zou ik ook een schietkist hebben wat het onderstaande mogelijk maakt. Ik heb al wat zitten google maar dan kom ik alleen de "goedkopere" varianten tegen.

    Ik hoor het graag, alvast bedankt.

    Je hebt PB.

  11. #895
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 oktober 2010
    Berichten
    216
    Thanks
    83
    207 waarderingen in 48 posts
    Schietkist lijkt mij een ideale uitkomst voor dit jaar !

  12. #896
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2020
    Berichten
    48
    Thanks
    23
    28 waarderingen in 17 posts
    Inderdaad, dan is een heterdaadje onmogelijk en pakken ze je dus nooit.

  13. #897
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.057
    Thanks
    3.404
    2.059 waarderingen in 785 posts
    Vorig jaar zomer deze schietkist gekocht met 90 kanalen. Bedoeling om hier vorig jaar een show mee te schieten, maar helaas door verbod niks van gekomen. Dit jaar halen wij dit in met 2 shows. 18:00 uur ( 5 compoundblokken, 15 cakes en paar fonteinen) en een show om 00:00 met 25+ compoundblokken 25 cakes en diverse fonteinen en fakkels. De show van 00:00 uur is al bijna klaar, zie link:https://docs.google.com/spreadsheets...Fs-iva/pubhtml

    Moet nog wat dingen toevoegen in begin en nog een grotere finale maken.

    De 18:00 uur show moet nog gemaakt worden.

    Ik heb zelf al wel wat ervaring met shows schieten met de hand, maar wegens te dicht bij vuurwerk staan blijf ik toch liever op een afstand, klaarmaken van de cakes en blokken wordt tijdens oudjaar buiten gedaan zodat het veilig gebeurd.

    Ik heb al Talon ontstekers maar deze worden afgeraden dus ik moet nog even E-match bestellen.
    Als jullie nog tips of tricks hebben hoor ik ze graag

    Naam: 399540_b2c76a7829f2f06d6bfdad8e7819b22a.jpg
Bekeken: 728
Grootte: 134,3 KB

    Naam: 399541_32dd49bf241ec70a9a8b0dd070090fac.jpg
Bekeken: 732
Grootte: 131,1 KB

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerk Express voor het bericht:


  15. #898
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    Ik heb ook gekeken voor een schietsysteem maar van het bedrag schrok ik toch wel van.
    zeker in deze tijd met mogelijkheid op verbod dan vind ik het toch zonde om zoveel uit te geven.
    Daarbij heb ik ook besloten om zelf iets te gaan maken.

    wat ik voor ogen heb is:
    - 48 kanaals te maken (heb niet alles nodig maarja als het kan)
    - wil het met PyroIgnitionControl besturen.
    - qua werking zoals WPS en Firetek (aansluiten met netwerk kabel)

    de nadelen wat ik zover kan vinden is dat de meeste schema,s en afkijk voer(plaatjes)
    niet meer zichtbaar is.
    en ik niet zo veel kennis heb van de techniek maar google zal m,n grootste vriend worden de komende weken

    ook qua forum,s/ site,s waar naar verwezen wordt zijn er helaas ook niet allemaal beschikbaar.
    Laatst gewijzigd door vbvuurwerk; 20 maart 2021 om 12:30

  16. Deze gebruiker waardeert vbvuurwerk voor het bericht:


  17. #899
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
    Vorig jaar zomer deze schietkist gekocht met 90 kanalen. Bedoeling om hier vorig jaar een show mee te schieten, maar helaas door verbod niks van gekomen. Dit jaar halen wij dit in met 2 shows. 18:00 uur ( 5 compoundblokken, 15 cakes en paar fonteinen) en een show om 00:00 met 25+ compoundblokken 25 cakes en diverse fonteinen en fakkels. De show van 00:00 uur is al bijna klaar, zie link:https://docs.google.com/spreadsheets...Fs-iva/pubhtml

    Moet nog wat dingen toevoegen in begin en nog een grotere finale maken.

    De 18:00 uur show moet nog gemaakt worden.

    Ik heb zelf al wel wat ervaring met shows schieten met de hand, maar wegens te dicht bij vuurwerk staan blijf ik toch liever op een afstand, klaarmaken van de cakes en blokken wordt tijdens oudjaar buiten gedaan zodat het veilig gebeurd.

    Ik heb al Talon ontstekers maar deze worden afgeraden dus ik moet nog even E-match bestellen.
    Als jullie nog tips of tricks hebben hoor ik ze graag

    Naam: 399540_b2c76a7829f2f06d6bfdad8e7819b22a.jpg
Bekeken: 728
Grootte: 134,3 KB

    Naam: 399541_32dd49bf241ec70a9a8b0dd070090fac.jpg
Bekeken: 732
Grootte: 131,1 KB
    Ziet er deftig uit! Waar gekocht en voor hoeveel?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbvuurwerk Bekijk bericht
    Ik heb ook gekeken voor een schietsysteem maar van het bedrag schrok ik toch wel van.
    zeker in deze tijd met mogelijkheid op verbod dan vind ik het toch zonde om zoveel uit te geven.
    Daarbij heb ik ook besloten om zelf iets te gaan maken.

    wat ik voor ogen heb is:
    - 48 kanaals te maken (heb niet alles nodig maarja als het kan)
    - wil het met PyroIgnitionControl besturen.
    - qua werking zoals WPS en Firetek (aansluiten met netwerk kabel)

    de nadelen wat ik zover kan vinden is dat de meeste schema,s en afkijk voer(plaatjes)
    niet meer zichtbaar is.
    en ik niet zo veel kennis heb van de techniek maar google zal m,n grootste vriend worden de komende weken

    ook qua forum,s/ site,s waar naar verwezen wordt zijn er helaas ook niet allemaal beschikbaar.
    Je bedoelt waarschijnlijk het forum "Pyrouniverse" met alle tutorials en schema's van user "Joe Ratman". Dat verdween spontaan van de ene op de andere dag. Het forum is inmiddels weer terug (waarschijnlijk een andere eigenaar), maar niet meer wat het is geweest.

    Joe Ratman deelt nu e.e.a. (op verzoek) via het forum "Pyrocommunity; https://www.pyrocommunity.com/thread...tem-plans.468/

    Zelf ga ik hier niets mee doen. Te complex en te duur voor mij. Ook niet nodig gezien ik niet zoveel afsteek en het ook niet zeker is of we met een verbod te maken krijgen.

  18. Deze gebruiker waardeert Flashing_Diamond voor het bericht:


  19. #900
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.057
    Thanks
    3.404
    2.059 waarderingen in 785 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ziet er deftig uit! Waar gekocht en voor hoeveel?




    Je bedoelt waarschijnlijk het forum "Pyrouniverse" met alle tutorials en schema's van user "Joe Ratman". Dat verdween spontaan van de ene op de andere dag. Het forum is inmiddels weer terug (waarschijnlijk een andere eigenaar), maar niet meer wat het is geweest.

    Joe Ratman deelt nu e.e.a. (op verzoek) via het forum "Pyrocommunity; https://www.pyrocommunity.com/thread...tem-plans.468/

    Zelf ga ik hier niets mee doen. Te complex en te duur voor mij. Ook niet nodig gezien ik niet zoveel afsteek en het ook niet zeker is of we met een verbod te maken krijgen.
    Van een particulier gekocht, complete set voor 225 euro.

Pagina 60 van 62 EersteEerste ... 10505859606162 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •