Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ik heb midden januari 24 kanaals schietkisten besteld via ebay. ze zijn deze week binnen gekomen en ze doen het super. dit jaar ook maar eens wat uitproberen

    Comment


      Ook een aantal goedkope schietkistjes gescoord op Ebay. In totaal 16 kanalen. Werkt prima.
      Hier een klein testje van drie cat 1 fonteintjes op één kanaal;

      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
        De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

        Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
          Ik heb opnieuw het DMX project opgepakt. Door omstandigheden heb ik dat niet door kunnen zetten destijds. In eerste instantie gaat het een 48 kanaals systeem worden. 4x 12 kanalen.
          De software is nu het Avolites Titan systeem (voor de mensen die het kennen). Dit systeem is wat moderner en makkelijker te programmeren.

          Echter zag ik een paar pagina's terug een Adruino/Raspberry Pi project. Dit lijkt me ook wel wat, alleen ben ik een leek op het gebied van programmeren. Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten? Ik zie kansen voor een multiposition fieldbox systeem wat vanaf een pc/tablet kan worden aangestuurd. We hebben alleen wat knappe koppies bij elkaar nodig.
          Dit forum slaat echt alles, door lonten, verbinden, elektronische ontstekers, het is een nog go. Het valt onder gevarenklasse 1.1 en dat is normaal? Hou toch op, het is om je voor te schamen.

          Dus we gaan normaal doen en ervoor zorgen dat de wetgeving onze kant opkomt. Of we kappen ermee en geven het op. Ik ben er zo spuugbagger zat mee, jaja nieuwjaar nieuws frustraties.

          <edit>
          Ik ben ondertussen 42 en in het bezit van 2 hele mooie mannen van 12 en 9 jaar. Ik heb nu reeds 36 jaar vuurwerk afgestoken, van klein tot oud, overgebracht van pa tot zoon. Ik breng dat nu over op mijn mannen zodat zij ook nog jaren kunnen genieten. WTF is er toch mis met deze wereld.
          </edit>
          Vuurwerk doet boemmm.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
            Iemand in het midden/oosten van het land die daar wel kaas van heeft gegeten?
            Ppff... In het Midden Oosten hebben ze ongetwijfeld ervaring met schietkisten

            Comment


              50% off for Programable 32Q System MB32Q+
              Not $372 but $186
              Click here to open the website to buy, or reply to this email to to get instruction on how to buy.
              Image
              Image
              The item includes components and parts below:
              A. 1x Wireless Firing Module PC32Q
              B. 1x Manual Firing Transmitter TCF200-12LN
              C. 1x Program Firing Transmitter TCF200-6XT
              D. 1x Charger
              E. 1x USB Wire
              F. 1x Alligator Clip Wire
              G. 1x Show Editor (Software)
              H. 1x Melody Combiner (Software)
              I. 1x Plastic Carrying Case -32
              Click the URL below to get information of the item:

              Comment


                Bovenstaand bericht is geen spam. Kreeg deze aanbieding in mijn mail.

                Comment


                  Avond mannen! Wie kan mij helpen aan een goed systeem met elektrische schietkisten? Het liefst zou ik ook een schietkist hebben wat het onderstaande mogelijk maakt. Ik heb al wat zitten google maar dan kom ik alleen de "goedkopere" varianten tegen.

                  Ik hoor het graag, alvast bedankt.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                    Avond mannen! Wie kan mij helpen aan een goed systeem met elektrische schietkisten? Het liefst zou ik ook een schietkist hebben wat het onderstaande mogelijk maakt. Ik heb al wat zitten google maar dan kom ik alleen de "goedkopere" varianten tegen.

                    Ik hoor het graag, alvast bedankt.

                    Je hebt PB.

                    Comment


                      Schietkist lijkt mij een ideale uitkomst voor dit jaar !

                      Comment


                        Inderdaad, dan is een heterdaadje onmogelijk en pakken ze je dus nooit.

                        Comment


                          Vorig jaar zomer deze schietkist gekocht met 90 kanalen. Bedoeling om hier vorig jaar een show mee te schieten, maar helaas door verbod niks van gekomen. Dit jaar halen wij dit in met 2 shows. 18:00 uur ( 5 compoundblokken, 15 cakes en paar fonteinen) en een show om 00:00 met 25+ compoundblokken 25 cakes en diverse fonteinen en fakkels. De show van 00:00 uur is al bijna klaar, zie link:https://docs.google.com/spreadsheets...Fs-iva/pubhtml

                          Moet nog wat dingen toevoegen in begin en nog een grotere finale maken.

                          De 18:00 uur show moet nog gemaakt worden.

                          Ik heb zelf al wel wat ervaring met shows schieten met de hand, maar wegens te dicht bij vuurwerk staan blijf ik toch liever op een afstand, klaarmaken van de cakes en blokken wordt tijdens oudjaar buiten gedaan zodat het veilig gebeurd.

                          Ik heb al Talon ontstekers maar deze worden afgeraden dus ik moet nog even E-match bestellen.
                          Als jullie nog tips of tricks hebben hoor ik ze graag

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	399540_b2c76a7829f2f06d6bfdad8e7819b22a.jpg
Vertoningen:2
Grootte:134,3 KB
ID:	1585443

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	399541_32dd49bf241ec70a9a8b0dd070090fac.jpg
Vertoningen:3
Grootte:131,1 KB
ID:	1585444
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            Ik heb ook gekeken voor een schietsysteem maar van het bedrag schrok ik toch wel van.
                            zeker in deze tijd met mogelijkheid op verbod dan vind ik het toch zonde om zoveel uit te geven.
                            Daarbij heb ik ook besloten om zelf iets te gaan maken.

                            wat ik voor ogen heb is:
                            - 48 kanaals te maken (heb niet alles nodig maarja als het kan)
                            - wil het met PyroIgnitionControl besturen.
                            - qua werking zoals WPS en Firetek (aansluiten met netwerk kabel)

                            de nadelen wat ik zover kan vinden is dat de meeste schema,s en afkijk voer(plaatjes)
                            niet meer zichtbaar is.
                            en ik niet zo veel kennis heb van de techniek maar google zal m,n grootste vriend worden de komende weken

                            ook qua forum,s/ site,s waar naar verwezen wordt zijn er helaas ook niet allemaal beschikbaar.
                            Laatst aangepast door vbvuurwerk; 20 March 2021, 12:30.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                              Vorig jaar zomer deze schietkist gekocht met 90 kanalen. Bedoeling om hier vorig jaar een show mee te schieten, maar helaas door verbod niks van gekomen. Dit jaar halen wij dit in met 2 shows. 18:00 uur ( 5 compoundblokken, 15 cakes en paar fonteinen) en een show om 00:00 met 25+ compoundblokken 25 cakes en diverse fonteinen en fakkels. De show van 00:00 uur is al bijna klaar, zie link:https://docs.google.com/spreadsheets...Fs-iva/pubhtml

                              Moet nog wat dingen toevoegen in begin en nog een grotere finale maken.

                              De 18:00 uur show moet nog gemaakt worden.

                              Ik heb zelf al wel wat ervaring met shows schieten met de hand, maar wegens te dicht bij vuurwerk staan blijf ik toch liever op een afstand, klaarmaken van de cakes en blokken wordt tijdens oudjaar buiten gedaan zodat het veilig gebeurd.

                              Ik heb al Talon ontstekers maar deze worden afgeraden dus ik moet nog even E-match bestellen.
                              Als jullie nog tips of tricks hebben hoor ik ze graag

                              [ATTACH=CONFIG]61234[/ATTACH]

                              [ATTACH=CONFIG]61235[/ATTACH]
                              Ziet er deftig uit! Waar gekocht en voor hoeveel?


                              Oorspronkelijk geplaatst door vbvuurwerk Bekijk bericht
                              Ik heb ook gekeken voor een schietsysteem maar van het bedrag schrok ik toch wel van.
                              zeker in deze tijd met mogelijkheid op verbod dan vind ik het toch zonde om zoveel uit te geven.
                              Daarbij heb ik ook besloten om zelf iets te gaan maken.

                              wat ik voor ogen heb is:
                              - 48 kanaals te maken (heb niet alles nodig maarja als het kan)
                              - wil het met PyroIgnitionControl besturen.
                              - qua werking zoals WPS en Firetek (aansluiten met netwerk kabel)

                              de nadelen wat ik zover kan vinden is dat de meeste schema,s en afkijk voer(plaatjes)
                              niet meer zichtbaar is.
                              en ik niet zo veel kennis heb van de techniek maar google zal m,n grootste vriend worden de komende weken

                              ook qua forum,s/ site,s waar naar verwezen wordt zijn er helaas ook niet allemaal beschikbaar.
                              Je bedoelt waarschijnlijk het forum "Pyrouniverse" met alle tutorials en schema's van user "Joe Ratman". Dat verdween spontaan van de ene op de andere dag. Het forum is inmiddels weer terug (waarschijnlijk een andere eigenaar), maar niet meer wat het is geweest.

                              Joe Ratman deelt nu e.e.a. (op verzoek) via het forum "Pyrocommunity; https://www.pyrocommunity.com/thread...tem-plans.468/

                              Zelf ga ik hier niets mee doen. Te complex en te duur voor mij. Ook niet nodig gezien ik niet zoveel afsteek en het ook niet zeker is of we met een verbod te maken krijgen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                                Ziet er deftig uit! Waar gekocht en voor hoeveel?




                                Je bedoelt waarschijnlijk het forum "Pyrouniverse" met alle tutorials en schema's van user "Joe Ratman". Dat verdween spontaan van de ene op de andere dag. Het forum is inmiddels weer terug (waarschijnlijk een andere eigenaar), maar niet meer wat het is geweest.

                                Joe Ratman deelt nu e.e.a. (op verzoek) via het forum "Pyrocommunity; https://www.pyrocommunity.com/thread...tem-plans.468/

                                Zelf ga ik hier niets mee doen. Te complex en te duur voor mij. Ook niet nodig gezien ik niet zoveel afsteek en het ook niet zeker is of we met een verbod te maken krijgen.
                                Van een particulier gekocht, complete set voor 225 euro.
                                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                                Comment

                                Working...
                                X