Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 89
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Ok, sorry dan....die vriendelijke Duitser op de Trophy heeft dan een Tsjechische dubbelganger hè!
    Verder wel prachtige foto's RedBaron.
    Mogen wij ons op mooie filmpjes van jou verheugen?

  2. #32
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Als alles goed gaat wel ja heheh

    Hier nog een paar leuke platen van de kleinere show van gisteren op het kasteel gemaakt door Gerdo:

































    Omdat ik hier geen photoshop, en\of camera RAW voor de fotos bij de hand heb kan ik helaas nog niet de volledige kwaliteit en\of potentie uit de foto halen. Dus sorry daar voor
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 2 juni 2009 om 01:15
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. #33
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.402
    742 waarderingen in 262 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Omdat ik hier geen photoshop, en\of camera RAW voor de fotos bij de hand heb kan ik helaas nog niet de volledige kwaliteit en\of potentie uit de foto halen. Dus sorry daar voor
    Bedankt voor deze top foto's! Doe mij ze maar onbewerkt. Ik vind het anders soms toch net iets te gelikt eruit zien.

  4. #34
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Gaat soms ook om overbelichting en dergelijke dus niet zozeer om echte photoshop praktijken
    Maar ze zien er top uit kerel!
    Super die zonnen en fonteinbeelden!

  5. #35
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Vandaag is Luso begonnen met het laden van de shells, en het monteren van de singleshots. Ze liggen ruim voor op schema. Dus morgen vroeg kan alles al aangesloten zijn, en is het geheel klaar. Luso is een erg geoliede machine, ze bouwen deze show met veel plezier, en humor, maar weten tegelijkertijd exact wat ze moeten doen. En ze doen het in een zeer hoog Tempo.

    Maar goed hier wat setup fotos van vanmiddag. Met een hoop shells, een hele berg singleshot en een waar oerwoud aan Candles. zo direct gaan we nog ergens naar toe wat menig van jullie zal verassen dat ze dat hier hebben.

    Veel kijk plezier :












































    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. #36
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Kicke man wat een berg!!!
    En ook genoeg cilindertjes zo te zien altijd leuk!!!
    Echt ongelooflijk jaloers!

    En veel plezier waar jullie zijn en goed opletten en fotos maken voor ons he
    Wil niks missen van die .....

  7. #37
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat doen we zeker . Net terug van een gezamenlijk etentje met luso, flash, galaxis en ons. Geweldig wat hebben we ons vermaakt zeg. Anyways ik duik mun nest in.. morgen weer vroeg op voor nog meer foto's. 's-avonds dan een klein showtje van Luso.
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  8. #38
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Zo,

    Ook net terug. Ik ben nog even na het uiterst gezellige etentje samen met de mensen van Flash Barrandov, Luso, en Galaxis afgezakt naar de hotel bar.

    Waar we nog even zeer gezellig hebben ná geborrelt. Het is een nogal sjiek hotel en bar. Wat ik echter daarom niet verwachte is dat er 2 hoeren aan de toog zaten. Tsja het is blijft een Oost Europees land ...

    Anyways, ook de andere kregen dit in de gaten. Er onsprong een nogal humoristisch spelletje tussen onze groep en de 2 hoeren. Niemand zat er namelijk op te wachten op deze 2 duidelijk overjarige taarten die zich in ietst te korte rokjes hadden gekleed

    wat begon met het roepen van H oer in je eigen taalde in diverse varianten en smaken eindigde in valse opmerkingen richting deze lelijke dames. De Portugeese maakte het echter helemaal bont en blauw. Een er van papte ook daad werkelijk aan met een van de dames. plotseling roept hij in het engels kijhard: you are way to pricey and you are very ugly get out a here!

    Onze hele groep lach in een denderende lachstuip.. het ho ertje op haar beurt begon tegen de Portugees te schelden en te doen in het Tsjechisch. Waarop de Portugees terug reageerde met zaken zoals: heb je je kunst gebit thuis laten liggen, want je spuugt nogal. Maarja dat zal vast beter zuigen zo.

    Ik had het zowat niet meer en pieste zo stilletjes aan in mn broek van het lachen. EDe barman vond het zo wel weer genoeg en pleurde dat mokkel buiten. Dit wel onder de nodige scheld partijen richting ons en de barman.

    Nadat de bar zn deuren sloot om 2 uur zijn we nog even naar de Hotel kamer gegaan van iemand van Galaxis gegaan waar we nog even wat dronken en over dit napraten, en ben ik nu weer op mn eigen hotelkamer. en is het inmiddels weer kwart voor drie geweest!



    Morgen dat showTJE van Luso.. ik heb er zin an!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #39
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Zo vandaag is het dan zover de show van Luso is aanstaande. Vandaag hebben we dan ook voor de laatste keer een bezoek gebracht aan het ponton.

    Bij aankomst was het dan ook weer een gezellig treffen met de mensen van Luso en Flash Barrandov. Na een overheerlijke warme Lunch in de tent zijn we dan ook met een speedboot richting het ponton gevaren al waar we weer de nodige fotos en videos hebben geschoten.

    Alvast wat fotos:



    De groep van Luso op de trap net voordat we met de de boot vertrokken



    De uiterst rechter post


    En de uiterst linker post


    De allerlaatste lootjes




    Een van de veld boxen afgeladen vol


    Uw cameraman voor deze vond maakt alvast wat leuke plaatrjes van de setup


    Candles, candles, en nog eens candles


    150 en 200mm shells op de centrale post


    Een leuk waaiertje op rechts, welke ook op links stond




    Totzover wat fotos van de setup. Ik hoop dat de show net zo mooi zal worden als de setup
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 3 juni 2009 om 17:57
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #40
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Deze setup belooft heel veel mannen!
    Veel bijzondere effecten en massas candles en singleshots heerlijk!!!
    Geniet ervan vanavond!
    Ook een beetje voor mij (ons)!

  11. #41
    VWC-Lid drummer 92's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    202
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Bedankt voor alle verslagen en foto's. Vooral dat verhaal over die hoeren is echt briljant
    Ik kijk uit naar verder beeldmateriaal.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Na het zien van deze foto's verheug ik me nog meer op de film zeg!
    Het ziet er overweldigend uit!

  13. #43
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    leuke verslagen en fotos
    er zitten fotos bij waar ik nu al een natte slip van krijg;) whahah
    ben zeer benieuwd na de show
    geniet er van

  14. #44
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    En Jawel het is weer laat (of vroeg ) geworden Maar toch wil ik jullie alvast wat fotos laten zien.

    Het zijn (vind ik tenminste) ware meesterwerken geworden. Gemaakt door Gerdo, en geschoten door Luso.























    De show van Luso was bijzonder mooi vond ik. Maar ik denk dat de fotos dat mischien al wel uitstralen. Zo ik ga nu toch echt naar bed hahaha. Morgen de prijs uitrijking. Ik ben benieuwd wie gaat winnen!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    IGNIS BRUNENSIS 2009 - GRUPO LUSO PIROTECNIA Portugalsko (part1)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    IGNIS BRUNENSIS 2009 - GRUPO LUSO PIROTECNIA Portugalsko (part2)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    IGNIS BRUNENSIS 2009 - GRUPO LUSO PIROTECNIA Portugalsko (part3)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •