Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 89 van 89
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ben benieuwd naar de film. Ik ga hem vanavond bekijken.
    Had hem liever nu al gezien maar ik geloof dat mijn werkgever dat niet zo op prijs stelt

  2. #77
    VWC-Lid drummer 92's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    202
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    (Ik had dit ook al gepost in het topic over Ignis Brunensis 2008, dit was niet de bedoeling vandaar dat ik hem hier ook even post)

    Deze pot heb ik in de herfstvakantie gekocht toen ik op vakantie was in Tsjechië. Deze pot is gemaakt ter ere van het Ignis Brunensis festival. Op het label zijn mooie foto's te zien van het festival. Het is een 16 shots pot en word geïmporteerd/geproduceerd door Panta Pyrotechnik. Heeft me ongeveer tien euro gekost. Het effect was iets met palmen volgens mij, ik heb hem niet gefilmd

    Hier een paar foto's:






    Er staan nog een paar foto's in mijn album: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/bro...imageuser=1909

    Ik weet niet of er dit jaar weer zo'n soort pot is gemaakt maar misschien dat Red- of Blackbaron dit weet

  3. #78
    VWC-Lid Rembo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    333
    Thanks
    8
    26 waarderingen in 13 posts
    Ik heb zojuist de show van Luso bekeken. Vanmiddag op school had ik hem al gedownload en stukje bekeken, maar daar heb ik geen geluid en heb dus gewacht tot ik thuis was.

    Het mag duidelijk zijn dat Luso maar weer eens heeft laten zien wat ze in de kast hebben!!!! Wat een geweldige show, perfect op thema van de muziek met een geweldige invullig van de effecten. Werkelijk fenomenaal ik heb echt genoten van de film!

    En zoals Jack al zei, erg bijzondere effecten van uitstekende kwaliteit.

    De vele waterfalls die gebruikt werden, de enorme hoeveelheid singleshots en candle's, fantastische tourbillion bommen, het gebruik van de "Relampagos", vele salute salvo's en dan zwijg ik nog over de fantastische opening en typische Luso finale (oeps nou zeg ik het toch) .. Pff, kortom te veel om op te noemen!

    Ik kon er dit jaar helaas niet bij zijn ivm tentamenweek, maar volgend jaar ga ik toch mijn uiterste best doen aanwezig te zijn!!!!



    Groeten,
    Rembo

  4. #79
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    Heb zojuist de 2 films bekeken en de show van Luso Pirotecnia was inderdaad erg mooi. Mooie opbouw en erg mooie effecten.
    Ik vind dat de films erg goed in elkaar zijn gezet, mijn complimenten Je zit echt op de eerste rang, mist helemaal niets en de kwaliteit van de film is helemaal perfect.

    Bedankt voor het delen
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

  5. #80
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.411
    743 waarderingen in 262 posts
    Echt een super show van Luso. Ik hou normaal niet van die muziek maar wat mooi is dit toch bij vuurwerk! Helemaal top.. alweer kippenvel

  6. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Werkelijk femomenaal deze show. Het kippenvel gehalte ligt hoog bij deze show.
    De thema,s zijn erg goed verzorgd, sluiten mooi op elkaar aan, de muziek in combinatie met het vuurwerk is erg goed en 100% synchroom.
    Mijn favoriete onderdelen zijn toch ook wel de tourbillion bommen, het prachtige thema met de fonteinen en mines in goud en zilver en de finale is hard maar zo mooi en met die gigantische hoeveelheid bommen in diverse kleuren.
    Prachtige beelden ook weer Jack, leuk die intro met de setup, erg mooie locatie overigens
    Mocht je dit festival op cd uit gaan brengen zou ik graag een exemplaar willen bestellen bij je

    Bedankt voor je moeite en het delen

  7. #82
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Zo wat een mooie show zeg, en goed gefilmd.

    Zitten hele aparte bommen tussen en alles wordt op hele mooie rustige muziek geschoten. Ja complimenten voor dit Portugese team

    Ben nooit zo'n van van tourbillion bommen, maar hier komen ze wel heel mooi tot hun recht. Daarnaast vind ik alle crosette effecten heel gaaf

    Bedankt Jack voor het delen van de video..!!

  8. #83
    VWC-Lid 1PYRO8's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 februari 2009
    Locatie
    Zurich, Switzerland
    Berichten
    104
    Thanks
    0
    59 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dat waren niet deze, en waren ook geen sferische maar Cilinder shells. bij Weco heten deze gewoon Blitzknal bombes. Zijn overigens ook niet van Weco zélf maar worden geimporteerd van Luso.

    De bommen bedoeld in 4:30 zijn zgn. Relampagos en zijn verkrijgbaar in kleuren rood, groen, en zilver
    First: Thanks for the videos!


    To the "Relampagos".
    I have a video with the "Relampagos":
    Minute 4:00 and 1:40 (Roman Candle):
    [B]Pyro-Videos in HD[/B] http://www.youtube.com/user/1PYRO8 | [B][I]1PYRO8 now on facebook.com[/I][/B]

  9. #84
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Het was even stil rondom Ignis Brunensis maar door andere zaken in mijn privé leven kwam ik er even niet eerder aan toe om jullie weer te voorzien van een nieuwe show. Maar goed, de volgende show die ik graag met jullie wil delen is het slot vuurwerk geschoten vanaf het Spilberk kasteel.

    Deze slotshow werd geschoten door het Tsjechische Flash Barrandov. Natuurlijk zou deze op muziek geschoten gaan worden. De slotshow zouden we gaan bezichtigen vannaf het 12 verdiepingen tellende BVV Veletrhy flat gebouw. Ik ben normaal gesproken niet zo van de hoge gebouwden.. en al helemaal niet omdat vannaf een dak te gaan doen.













    Echter het dak van deze flat was voorzien van een heus dak terras met overkapping. In de ochtend zijn we eerst even gaan kijken op het kasteel zelf. Daar troffen we onderaan de voet van het kasteel, dat op een steile heuvel gebouwd is, de grotere kalibers aan. Overal zagen we dozen liggen van Ricasa , Vincente Caballer enzovoorts. Dat moest wel wat woorden! maar dat wás ons al voorspeld. Daar even rondgekeken te hebben en wat foto en video materiaal te hebben geschoten zijn we naar het kasteel zelf gegaan.




    links het hotel , rechts de BVV Veletrhy toren met dak terras






    Pal voor het kasteel stond een massa aan candles, singleshots, blokken en klein kaliber shells opgesteld. Ook hier hebben we veel fotos en videos gemaakt. Na een half uurtje vonden we het wel welletjes. En vroegen we aan Jaroslav of het misschien niet mogelijk was om het museum in het kasteel open te gooien zodat we toch eens de tentoonstelling Vulcanalia konden bezichtigen. naar een telefoontje was ook dat geregeld.











    Nadat we uit het museum gekomen zijn, zijn we terug gegaan naar ons hotel waar we even genoten van wat rust. En wachten we op de avond. Zo tegen 21 uur was het tijd om naar beneden te gaan. Daar wachten we even op de rest. Al snel was het hele gezelschap compleet en vertrokken we richting dde BVV Veletrhy toren.









    Eenmaal op het dak terras aangekomen troffen we een gezellige menigte aan van allerij pluimage. Variërend van de sponsoren, Burgemeesters en wethouders, ministers tot aan het personeel van de diverse vuurwerkbedrijven. Ook stond ons een geweldig lopend buffet te wachten. Daar hebben we ons dan ook te goed aangedaan. Het uitzicht vanuit het dakterras was ronduit adembenemend. een betere plek om de show te gaan zien konden we ons dan ook niet bedenken. Zo even voor half elf werd het tijd om onze posities achter de camera's in te nemen en kon de show beginnen.





















    De show zelf? Deze kenmerkte zich door echt prachtig hoog kwaliteit merendeels Europees vuurwerk. Daar werd duidelijk niet op bezuinigd. Het samenspel van het vuurwerk, de muziek, en het decor met het kasteel en Brno op de achtergrond maakte het hele plaatje compleet!

    Natuurlijk heb ik van deze show een video klaar staan en deze kun je *HIER* downloaden. Meer fotos kun je vinden in ons foto album!

    Veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 27 juni 2009 om 00:26
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #85
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Zo dan Jack,

    Weer een super mooi verslag met foto en beeldmateriaal zoals we van jou en Gerdo gewend zijn!
    Erg mooie show ook met mooie producten en thema's.

    Bedankt voor het posten!

    mvg
    Laatst gewijzigd door fred 810; 27 juni 2009 om 00:33

  11. #86
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik vergeet er helemaal an toe te voegen ( shame on me) dat Gerdo werkelijk waar monsterlijk mooie foto's van deze show heeft weten te maken.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Buitengewoon mooie show Jack. Een van de betere pyromusicals.
    Het vuurwerk is schitterend en het samenspel met de muziek adembenemend
    Een show welke je kippenvel bezorgt.
    Leuk verhaal er ook omheen, interessant om te lezen
    Complimenten ook voor de Zwarte Baron, mooie plaatjes zijn er geschoten.
    Bedankt voor het delen Jack en Gerdo.

  13. #88
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Zo mooie show zeg, en er is ook niet bezuinigt op de kosten idd

    Wat ik ook zie op de foto is dat (als ik het goed zie) een redelijk schone vrouw mee helpt met de opbouw, dat zien we graag natuurlijk

  14. #89
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    voor iedereen die graag in HD het winnende vuurwerk van Luso pirotecnia eens wil zien die kan terecht op ons you tube kanaal!

    deel 1:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Direct HD link

    Deel 2:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Direct HD link

    Deel3, en finale:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Direct HD link

    veel kijk plezier
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •