Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Rubro Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    Mijn wens is uitgekomen. Veel RUBRO en ben in Wierden geweest om mijn prijs op te halen!
    Helaas was mijn prijs verkocht, jawel de secret salute. Mocht voor 30 euro wat anders uitzoeken. Het was de 30e om 8:00 in de ochtend, kwamen net uit Nijverdal met wat kartonnen in de auto. Ik keek de winkel rond en het viel mij op dat al veel producten waren uitverkocht.
    Ik heb gekozen voor de Stagemaker, 9,50 voor gegeven en heb er zeer van genoten.
    Verder gehad, event 1, Swiss Perfection, 2x superior rol, 3x secret salute, 4x heavy legend 16 sh, 2x heavy legend 36 sh, Enemy eyes, Split Dicision, Crosette Queen (waar geen crosette inzaten ????)en natuurlijk het BUURTASSORTIMENT XXXXL.
    ???????????????????????????????????????
    Wat zeg je me nou?
    Ik ben speciaal voor jou naar een andere dealer gereden, om er 1 voor je veilig te stellen!!!
    Met het uitdrukkelijk verzoek deze aan Je mee te geven en weg te leggen.

    Ik baal hier dus echt heel erg van.
    Hier praat ik dus intern nog wel even over verder.

    Mijn excuus.
    Gr Wim

    Comment


      #47
      Wim aan jou heeft het niet gelegen, de intentie was goed... de uitvoering door anderen niet..., zeker iets om even over te communiceren.

      Wim weet jij wat meer over een Buurtassortiment A en B van vroeger? Heeft die bestaan? en heb jij daar meer info over? en is het welicht een idee om daar nieuw leven in te blazen?

      Comment


        #48
        Ik moest er wat extra moeite voor doen maar ook ik heb uiteindelijk het Buurt assortiment kunnen bemachtigen evenals de Panoramic Palms, Flash Banger en de Heavy Legend 16, 25 en 36 schots en alle cakes zijn wat mij betreft stuk voor stuk aanraders! Ook de secret salute mogen aanschouwen en ook dat is een heerlijk salute blok hoor! ik ga in ieder geval aankomende jaarwisseling weer voor Rubro

        Comment


          #49
          Ik had dit jaar denk wel van zo'n 10verschillende merken vuurwerk om voor volgend jaar een goed beeld te kunnen vormen over mijn favorieit. Maar rubro is echt de nummer 1 voor mij! Had de heavy legend 16 en 25 s meerdere malen en de secrete salute. Dit jaar is rubro voor mij de nummer 1 ga zeker meer producten van hun proberen!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Wim aan jou heeft het niet gelegen, de intentie was goed... de uitvoering door anderen niet..., zeker iets om even over te communiceren.

            Wim weet jij wat meer over een Buurtassortiment A en B van vroeger? Heeft die bestaan? en heb jij daar meer info over? en is het welicht een idee om daar nieuw leven in te blazen?
            Dat was voor mijn tijd.
            Zal ik dus ook na moeten vragen.
            Of er een 2 komt is/zal heel lastig worden.

            Ik zou zeggen gooi 2 dozen door elkaar van elk 2. probleem opgelost.

            Gr Wim

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
              Dat was voor mijn tijd.
              Zal ik dus ook na moeten vragen.
              Of er een 2 komt is/zal heel lastig worden.

              Ik zou zeggen gooi 2 dozen door elkaar van elk 2. probleem opgelost.

              Gr Wim
              zal morgen eens kijken of ik die folder nog ergens kan op sporen hier in huis

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
                Ik had dit jaar denk wel van zo'n 10verschillende merken vuurwerk om voor volgend jaar een goed beeld te kunnen vormen over mijn favorieit. Maar rubro is echt de nummer 1 voor mij! Had de heavy legend 16 en 25 s meerdere malen en de secrete salute. Dit jaar is rubro voor mij de nummer 1 ga zeker meer producten van hun proberen!
                Thnx,
                Nou stemmen Lambal
                Gr Wim

                Comment


                  #53
                  Elburgersc,

                  Ook ik ben zeer te spreken over het vuurwerk van Rubro fantastisch had 3x secret salute en 2x buurtass xxxl en de event box wat een geweld allemaal!! Ze mogen voor mij een tweede buurtass erbij doen zal mooi zijn hoop dat de kwaliteit zo blijft en dan is Rubro voor mij aanstaand jaar nr 1!!! Ga zo door Wim en mensen van Rubro. Het beste voor 2012 allemaal

                  Comment


                    #54
                    Ik had:Event Cake Nr3,Frozen by Fire,Fresh Favorite,Split Decision,Kamuro Wave en Blow Out. Bij de Event Cake Nr3,waren in mijn ogen,de kleuren minder fel. Als in het jaar,van introductie. Kan aan mij liggen? En de Kamuro Wave,ben ik niet echt over te spreken. Ik bedoel,Frozen by Fire en Fresh Favorite,stukken better! Maar van alles,wat ik had aan Rubro,was Blow Out de topper! Gewoon een heerlijke bak,voor die,27,50. Langwerpig,compact,en toch krachtig. Ben benieuwd,waar jullie,dit jaar mee gaan komen. Maar dat zal wel weer,erg mooi zijn, En voordat ik het vergeet:Secret Salute,is focking bruut!
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #55
                      Mijn ervaring met Rubro is zoals altijd geweldig!
                      Goede kwaliteit producten!
                      Bij de kleinere cakes zitten er flapjes onder, om extra stevigheid te bieden.
                      Laatst aangepast door I-TIMOOW-I; 4 January 2012, 13:55.
                      [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                      Comment


                        #56
                        De frozen by fire (gratis pot) verraste mij ook @skyrider
                        [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                        Comment


                          #57
                          de producten die ik had ( heavy legend 36sh, panaromic palms, midnight thunder en volgensmij nog een paar) waren allemaal goed en mooi, mooie boeketten, goeie burst!

                          Comment


                            #58
                            Zeer, zeer goede ervaringen met Rubro dit jaar.
                            Geen enkele weigeraar gehad! Het buurtassortiment was echt geweldig, had hem dit jaar voor het eerst en volgend jaar maar eens meer van aanschaffen
                            De heavy legend lijn had ik 3x. Geweldige cakes met mooie kleuren en leuke salutes . Misschien leuk om deze lijn uit te breiden wim?
                            De secret salute gaf echt een "wow" effect in onze straat.
                            Het gratis vuurwerk was ook top trouwens. Heb de kamuro wave, frozen by fire, fresh favorite en nog 2 stuks waarvan ik de naam niet meer weet gehad.
                            De kamuro wave had mooie effecten, maar ik zou hem zelf niet "kopen" voor 79,95.
                            Enigste minpunt vond ik de 100k rol. Deze ging voor mij niet hard genoeg. Wel harder dan die van Wolff trouwens. Voor mij geen Nederlandse rollen meer .

                            Volgend jaar voor mij in ieder geval meer Rubro producten.
                            Ik hoop dat de prijs bij mijn dealer van het xxl assortiment op 89,95 blijft staan en de prijs van de Heavy legend lijn hetzelfde blijft!
                            Rubrofan!!!! Kruitvlinders in mn buik :p

                            Comment


                              #59
                              Ik had dit jaar voor het eerst vuurwerk van rubro namelijk de volgende producten:
                              2x Heavy Legend 25
                              1x Heavy load 500
                              1x Crosette queen

                              Over de eerste 2 ben ik zeer tevreden, ze deden wat ze moesten doen.

                              Maar de Crosette queen viel me heel erg tegen, ik heb er geen een crosette in kunnen ontdekken terwijl dat juist het effect was waarvoor ik de pot had gekocht. Deze gaat er bij mij ook niet meer inkomen aangezien het zijn naam geen eer aan doet!

                              Dit jaar kijken of ik wat meer Rubro spul kan kopen zoals het BA XL!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
                                ???????????????????????????????????????
                                Wat zeg je me nou?
                                Ik ben speciaal voor jou naar een andere dealer gereden, om er 1 voor je veilig te stellen!!!
                                Met het uitdrukkelijk verzoek deze aan Je mee te geven en weg te leggen.

                                Ik baal hier dus echt heel erg van.
                                Hier praat ik dus intern nog wel even over verder.

                                Mijn excuus.
                                Gr Wim
                                Zoals je had aangegeven heb ik naar Peter gevraagd, hij gaf gelijk aan dat deze niet meer beschikbaar was. Ik zei nog dat jij er speciaal voor zou zorgen dat er één voor mij klaar zou staan. Maar ja, wat er niet is kan je ook niet geven. Wellicht was ik er tevroeg ( 8:00 uur).
                                Ze vonden het kerstkaartje wel leuk!

                                Comment

                                Working...
                                X