Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 3 van 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 358
  1. #31
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
    de kleine rat hahahahaha
    Tja, daar sta je dan tegenover een man met verstand he

    Mijn werkervaring wad zeer goed, ik doe het volgend jaar graag weer, ik zal proberen te groeien

    Maar nu ff over het vuurwerk, ik vond rubro altijd al een goed merk, de maximum blast(op aanrader van ruud) was echt super, mooie grote boeketten en verschillende effecten. De colorbreak en de red shadow zijn ook 2 goede cakes voor weinig geld. Ik hoop volgend jaar misschien wel een buurtassortiment te kunnen bemachtigen. Alleen 1 tegenvaller was mijn 100k, was die van Rubro of van een andere
    importeur? Toen ik de doos opende was ie erg stoffig door het stof wat er in zat, misschien stopkruit? Het was een best grote hoeveelheid. Toen we bij de mat het lontje zochten en uitrolden vielen er al redelijk wat knallers los op de grond(20-30?). Hij had een laag tempo en niet zulke hele harde knallen en ong. In het midden stopte de mat(gelukkig met een sisser weer aangekregen).

    Maarja, dat mocht de pret niet bederven. Heb 3 super dagen beleefd, die ik zo over zou willen doen.

    De thunder salute is trouwens ook een mooie pot, ruud had er om 9 uur 4 tegelijk afgestoken(doorgelont), filmpje komt nog!

    Ik wens jullie(Rubro) een fijn jaar toe en dat jullie net vele nieuwe producten op de markt mogen komen,
    ik heb al iets gehoord van een nieuw label voor een cake.

    Gr, Timo

  2. #32
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Haha ach, hij is 14, ik was toen ook niet lang! Maar wel een goede medewerker, en daar gaat 't om. En zo klein issie trouwens niet eens
    Jaja, jou gewonnen pakket is heilig, uitgereikt door de kleine rat heb ik dr gelijk weer een nieuwe bijnaam bij.

  3. #33
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I-TIMOOW-I Bekijk bericht
    Jaja, jou gewonnen pakket is heilig, uitgereikt door de: " kleine rat"
    Hij was zalig. En die 'kleine rat' is wel een verdomd aardige haha, nee goed werk gedaan hoor Timo. Spreek je nog wel op msn

  4. #34
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Bij deze wil ik Karel en zijn zoon complimenteren met hun uitstekende produkten. Dit jaar had ik voor het eerst enkel cakes van Rubro kunnen bemachtigen : Red Shadow en de Color Break en tevens de Thunder Kings en natuurlijk de filmpjes van de event cakes al vaak bekeken. De produkten die ik had waren super, zeker omdat het kleine potjes zijn met grote prestaties. Voor volgend oud en nieuw komen de event cakes 2 en 5 zeker in mijn assortiment
    Laatst gewijzigd door Torrr; 3 januari 2011 om 09:51
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #35
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Bij deze wil ik Karel en zijn zoon complimenteren met hun uitstekende produkten. Dit jaar had ik voor het eerst enkel cakes van Rubro kunnen bemachtigen : Red Shadow en de Color Break en tevens de Thunder Kings en natuurlijk de filmpjes van de event cakes al vaak bekeken. De produkten die ik had waren super, zeker omdat het kleine potjes zijn met grote prestaties. Voor volgend oud en nieuw komen de eventcakes 2 en 5 zeker in mijn assortiment
    Ik geef je als tip mee om de maximum blast ook te kopen, je zult verstelt staan: een aantal schoten(7-8)? Dan een aantal schoten tegelijk( je zou het een mini-finale kunnen noemen) dan weer een aantal schoten, weer een "mini-finale" en dan weer wat schoten en dan de grote finale( het klinkt een beetje duf maar het was echt prachtig; grote boeketten, verschillende effecten...)

    Edit: ik realiseer me dat ik nu na de verkoop nog steeds de producten aan het verkopen/aanraden ben

    Zo was ie dacht ik, ik kan me vergist hebben, iemand aanvullingen?

  6. #36
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Het was super! Heb de secret salute,red shadow, flash banger, panoramic palms, thunder salute,100.000 klapper, event cake 2, 2x buurtassortiment, bombette 500, de hele heavy legend serie en de super rainbow fantasy gehad. Het was mijn eerste jaar dat ik Rubro had en het was echt heel erg goed. De harde burstknallen vielen mij heel erg op en de grote effecten van het buurtassortiment en de rainbow fantasy. Daarnaast waren de effecten van de heavy legend serie erg mooi en hadden echt snoeiharde salute knallen tussen door.

    Dit jaar komt er voor mij weer veel Rubro vuurwerk!

  7. #37
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Een woord "GEWELDIG" ben zeer tevreden over Rubro. OOk de passie die de mannen van Rubro hebben zie je terugkomen in het vuurwerk.

  8. #38
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Als het aan mij ligt mag er een tweede buurtassortiment komen!

  9. #39
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Mijn ervaring met Rubro is dat het goed vuurwerk tegen redelijke prijs is.
    Het presteren van de producten was constant, geen weigeraars gehad, uitklapbare voetjes onder de kleinere potjes voor meer stabiliteit.

    Als ik komend jaar weer de mogelijkheid om Rubro aan te schaffen tegen de goede prijzen zoals ze zijn, dan zal ik dat zeker doen.


  10. #40
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
    Als het aan mij ligt mag er een tweede buurtassortiment komen!
    Niet eens aan gedacht maar inderdaad waarom geen buurtassortiment B op de markt brengen, ik heb er toevallig dit jaar 1 pakket... maar normaal heb ik er 2.

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2008
    Locatie
    Sambal city
    Berichten
    326
    Thanks
    37
    41 waarderingen in 26 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Niet eens aan gedacht maar inderdaad waarom geen buurtassortiment B op de markt brengen, ik heb er toevallig dit jaar 1 pakket... maar normaal heb ik er 2.
    deze pakketten bestaan al vrij lang, volgens mij een jaar of 7 terug was hier een A en B pakket van misschien heb ik nog een folder liggen waar ze beide opstaan. misschien dat wim dat kan bevestigen dat er toen dr tijd 2 soorten waren?

  12. #42
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Inderdaad, Karel en Ruud hebben het weer geflikt.
    Wat een geweldige producten waren het wederom.
    Was weer zeer te spreken over de vele producten die ik van Rubro had.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #43
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hindoerol Bekijk bericht
    deze pakketten bestaan al vrij lang, volgens mij een jaar of 7 terug was hier een A en B pakket van misschien heb ik nog een folder liggen waar ze beide opstaan. misschien dat wim dat kan bevestigen dat er toen dr tijd 2 soorten waren?

    Daar ben ik dan enorm benieuwd naar, wellicht heeft WIM wat info.... kom er maar in WIM>>>

  14. #44
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Mijn wens is uitgekomen. Veel RUBRO en ben in Wierden geweest om mijn prijs op te halen!
    Helaas was mijn prijs verkocht, jawel de secret salute. Mocht voor 30 euro wat anders uitzoeken. Het was de 30e om 8:00 in de ochtend, kwamen net uit Nijverdal met wat kartonnen in de auto. Ik keek de winkel rond en het viel mij op dat al veel producten waren uitverkocht.
    Ik heb gekozen voor de Stagemaker, 9,50 voor gegeven en heb er zeer van genoten.
    Verder gehad, event 1, Swiss Perfection, 2x superior rol, 3x secret salute, 4x heavy legend 16 sh, 2x heavy legend 36 sh, Enemy eyes, Split Dicision, Crosette Queen (waar geen crosette inzaten ????)en natuurlijk het BUURTASSORTIMENT XXXXL.

  15. #45
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    huh, je hebt een prijs gewonnen, je gaat hem ophalen, hebben ze hem verkocht hahahah das vreemd!

Pagina 3 van 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •