Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 24 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 358
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Ervaring met Rubro Vuurwerk

    Post hier jouw ervaring en/of mening over de collecties van Rubro Vuurwerk in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor de collectie van Rubro Vuurwerk in het algemeen.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Vriezenveen
    Berichten
    116
    Thanks
    2
    4 waarderingen in 3 posts
    Wat mij betreft zeker goed vuurwerk.

    Vooral de budget potjes zijn goed. Je verwacht dat vuurwerk gewoon niet voor zo'n prijsje.

    Sjah verder zitten er wat mij betreft veel leuke producten bij. Weinig fonteinen, en lekker veel kometen

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik had dit jaar voor het eerst vuurwerk van RUBRO. circa 7 artikelen
    En ik ben aangenaam verrast. Mooie effecten, harde burst, veel variatie.
    En in verhouding is hun vuurwerk goedkoper dan andere merken
    Volgend jaar zeker meer van deze collecties kopen.

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik heb dit jaar deze collecties eens goed geprobeerd en had dan ook aardig wat gekocht. Ook ik was aangenaam verrast en heb dan ook direct Ruud van Rubro een sms gestuurd dat ze er een fan bij hebben, wat een dingen zeg, voor dat geld echt super!
    De grootste cakes heb ik nog niet eens afgestoken (lees: Golden Show, Maximum Blast, High Tension en Satisfaction), die bewaar ik dus gewoon, maar die kleinere cakes voor lage bedragen waren te gek!

    Volgend jaar zéker weer halen.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2008
    Locatie
    Sambal city
    Berichten
    326
    Thanks
    37
    41 waarderingen in 26 posts
    echt super spul wat meer weg heeft van prof vuurwerk dan consumenten spul. ik was zelf in het bezit van de rainbow fantasy, hightension,satisfaction,zero hour,en de maximun blast. en niet te vergeten de professional rockets wat een boeketten komen hier uit voor ned begrippen zelfs de kleine pijlen in dit pakket met harde burst en boeket. de grotere met effecten die even blijven hangen

    deze producten ga ik an komende jaarwisseling weer aanschaffen. hoop dat er weer wat nieuw leuk spul bij gaat komen.

    rubro bedankt voor het top siervuurwerk!

    gr hindoe

  6. #6
    VWC-Lid oerendhard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    931
    Thanks
    694
    401 waarderingen in 177 posts
    voor het tweede jaar nu vuurwerk van RUBRO maar het blijft top spul eind van het jaar zeker weer vuurwerk bestellen van RUBRO.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben al een paar jaar Rubrofan, gewoon prachtig vuurwerk voor een mooi prijsje. de High tension is mijn favoriet.

    Groot pluspunt vind ik, is dat er weinig Crackeling in de rubro potten zit.
    bij veel andere importeurs word je doodgegooid met dat saaie geknetter.

  8. #8
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    ik heb dit jaar vanalles wat gehaald en bestel zeker volgend jaar ook weer rubro....machtig mooi spul...heb kleinepotjes geprobeerd, maar ook wat grotere, zoals de kamikaze, high tension en de golden show....en geweldig spul met een super prijs/kwaliteit verhouding
    ruud en karel hebben er weer een fan bij....heb btw ook nog een mooie big shot gewonnnen haha

  9. #9
    VWC-Lid Ru.Bom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    14
    Thanks
    7
    25 waarderingen in 1 post
    Super vuurwerk!
    Goede prijs/kwaliteit verhouding!
    Volgend jaar zeker weer!

    Ru.Bom
    [B]Groeten Ru.Bom[/B]

  10. #10
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Ik had het afgelopen jaar ook voor het eerst enkele producten van Rubro aangeschaft en ben er goed over te spreken.
    Aangezien ik nog geen ervaring had met Rubro durfde ik nog niet echt de duurdere cakes uit te proberen maar ik denk dat daar de komende jaarwisseling wel verandering in komt

    Ik had qua cakes de Crossette Queen, 3x Midnight Thunder, Red Shadow, Intensity en de Gold Selection Cake III.
    De burstknallen waren echt lekker hard en de effecten waren ook prima, vooral de Red Shadow was een aangename 16 schots cake voor €12,50 met een maximale tubelading en grote, kleurrijke effecten. Echt een toppertje.

    Enige tegenvaller was de Crossette Queen omdat de crossettes niet goed uit de verf kwamen, maar voor €21,50 was het toch wel een hele mooie cake hoor

    De single shot genaamd "King Of Thunder" van Rubro is overigens ook een topper! Schoten een stuk hoger dan andere single shots en knalden echt heel erg goed met geen siereffect maar een lekkere flits.
    En dat voor slechts €2,50 per 6 stuks, toppertjes...

    Afgaande op deze artikelen vind ik dat Rubro een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en komend jaar ga ik denk ik ook maar eens iets meer en grotere producten uitproberen van deze importeur (Maximum Blast, Elegance, Night Fire, High Tension & de Professional Rockets staan al op de lijst )

    Ik zal de ontwikkelingen rond Rubro goed in de gaten houden, ben zeer benieuwd naar nieuwe producten voor dit jaar.

  11. #11
    VWC-Lid drummer 92's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    202
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ook ik ben zeer te sprken over de producten van rubro. Het zijn stuk voor stuk allemaal mooie producten voor een nette prijs. Niet alleen de cakes maar de pijlen zijn zeker de moeite waard. En zoals boozebelly al zegt, ook de king of thunders zijn erg goed, dit zijn echt een van de betere single shots op de markt.

    Dus gewoon top spul wat de mannen van rubro op de markt zetten, ik ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe producten voor dit jaar.

  12. #12
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Een bump is het wel, maar wil het toch graag vermelden.
    Ik haal ook al jaren (eigenlijk sinds ik vuurwerk koop, jaartje of 8 dus al wel) bij RUBRO. ECht super kwaliteit artikelen voor een zéér schappelijke prijs. Wat mij betreft zéker een top-importeur met topdealers..

  13. #13
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    ik haal net zoals sniperX al jaren bij vuurwerkdiscount(rubro) en heb altijd zeer goede ervaringen hiermee, goedkoop en een goede kwaliteit. Het nieuwe krantje is er weer, dus maar weer een lijstje maken.
    [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

  14. #14
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    En welke lijn is dan de meest favoriete? 1ste, Gold, Master? Of maakt dat niet zoveel verschil.
    Heb zelf alleen de Event Line op demo's gezien en daar was ik wel over te spreken. Het kleinere spul is volgens mij ook wel origineel. Maar het is zo uit de buurt voor mij.

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    ik vind het een pracht winkel alleen 2 jaar geleden had ik besteld en moest 3uur lang in de rijstaan teriwjl mensen die ergewoon langskwamen en gingen kiezen sneller klaar waren dan ons bleek iets van dat ze alle snog moesten inpakken ofzo met verder een goede winkel aleen doe ik het ene jaar harings dan weer vuurwerkdiscount

Pagina 1 van 24 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •