Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 358
  1. #331
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2006
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    70
    Thanks
    9
    32 waarderingen in 18 posts
    Denk dat door het internet in de loop vd jaren het de consument steeds makkelijker is gemaakt om te vergelijken m.b.t. aanbiedingen...
    En als iemand penning 16 wil betalen..is zijn goed recht.. maar als ik
    Beetje rondkijk en zie dat er bijvoorbeeld 75 euro prijsverschil zit op precies het zelfde product.. En ik begrijp best dat vuurwerkdealers winst willen maken.. maar ik als consument wil producten voor een zo goed mogelijke prijs.. ik weet dat vuurwerk een ruime marge heeft ..staat me bij van 2 of 2.2 x de inkoopsprijs.. minus onkosten ed..
    Voor mijn gevoel moet hier de tussenweg in worden bewandeld..de verkoper maakt winst en ik heb het gevoel het product voor scherpe prijs te hebben gekocht.
    Mijn sterretje hoeft geen rondje te worden zeg maar..
    Denk dat meer mensen dezelfde gedachte hierin hebben...
    En tuurlijk we blijven Nederlanders...veel voor weinig..

  2. #332
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.469 waarderingen in 2.627 posts
    Valt het jullie trouwens ook niet op dat de boeketten van de productie van afgelopen jaar een stuk lager komen dan bij voorgaande jaren? Ik heb het nu bij veel nieuwe producten gezien, maar ook bij bijvoorbeeld de Immortal gold. Je ziet op filmpjes van afgelopen jaar dat de sterren echt soms ver naar beneden vallen, terwijl ik dat in andere jaren nog nooit heb gezien.

    Het is trouwens zeker niet op een gevaarlijke manier, want de sterren komen zeker niet op de grond. Ik vind het juist positief, anders kon de immortal gold mij nooit zo bekoren en nu lijken de boeketten echt groots. Ik zag het trouwens ook bij alle VuurwerkMania producten van afgelopen jaar.

  3. #333
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    buren bij mij in de straat hadden slechte producten van rubro afgelopen jaar , ze hebben hierover meerdere keren contact gezocht met rubro (aangezien we in de buurt wonen )maar tot op de dag van vandaag hebben ze nooit een reactie mogen vernemen .

  4. #334
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    156
    49 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    buren bij mij in de straat hadden slechte producten van rubro afgelopen jaar , ze hebben hierover meerdere keren contact gezocht met rubro (aangezien we in de buurt wonen )maar tot op de dag van vandaag hebben ze nooit een reactie mogen vernemen .
    Dat kan uiteraard altijd, er zijn erg veel mogelijke oorzaken. Is het een productiefout, is het een product dat nog vochtig geleverd werd of vochtig bewaard wordt, is er geknutseld aan het vuurwerk, stonden de batterijen goed opgesteld, waren de verwachtingen anders,...
    ik heb in elk geval top producten gehad. 1 cakebox was nog vochtig en die werd bewaard voor dit jaar maar dat heb je bij meerdere leveranciers als de productie laat op het jaar binnenkomt

  5. #335
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Bij mij staat Rubro op nummer 1

    Ik ben echt helemaal weg van de producten wat hun produceren op de mark. Ik ben nu al weer benieuwd wat er dit jaar op de markt komt

    Elk jaar word het beter elk jaar is het mooier , En de prijzen zijn ook niet prijzig. Meestal bestaat mijn collectie uit meer dan 60% uit Rubro. Dus bij mij komt er ook dit jaar zeker weer rubro in de collectie.

  6. #336
    VWC-Lid Ricassa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2016
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    31 waarderingen in 10 posts
    Is er al iets bekend waar Rubro dit jaar mee komt?

  7. #337
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricassa Bekijk bericht
    Is er al iets bekend waar Rubro dit jaar mee komt?
    Eind Augustus is de demo van Rubro, tegelijkertijd worden de nieuwe producten altijd bekend!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  8. #338
    VWC-Lid Ricassa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2016
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    31 waarderingen in 10 posts
    Thanks ben weer benieuwd!

  9. #339
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    Waardeloos vorig jaar 3 keer de transbomber geen enkele deed het voor mij geen vuurwerk
    Weer van rubro

  10. #340
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene306 Bekijk bericht
    Waardeloos vorig jaar 3 keer de transbomber geen enkele deed het voor mij geen vuurwerk
    Weer van rubro
    Dat is inderdaad frustrerend.

    Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met Rubro. Zit ieder jaar in de collectie met transbomber en/ of immortal gold. Daarnaast ook zat ander Rubro afgestoken en nog nooit een probleem mee gehad....

  11. #341
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Rubro al tig jaren in de collectie, en ook een groot deel. En op enkele artikelen na nooit teleurgesteld geweest. Erg te spreken over Rubro, draaien ook al jaren mee in de top van de vuurwerk wereld. Ook dit jaar weer veel spullen van ze.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #342
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene306 Bekijk bericht
    Waardeloos vorig jaar 3 keer de transbomber geen enkele deed het voor mij geen vuurwerk
    Weer van rubro

    Wat bedoel je precies met : deed het niet voor mij ?

    @@ Ik zelf heb met Rubro als ervaring enkel met wat losse cakes, en die waren stuk voor stuk de moeite waard.

    Edit : nope… Heb de Primal Instinct en de Imortal gold natuurlijk gehad : topperszzzzzzz
    Laatst gewijzigd door Torrr; 26 december 2019 om 09:36
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. #343
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk veel Rubro gehad, doorgaans echt top kwaliteit. Ook de budget cakes maar vooral de cakeboxen en compounds. Dit jaar nog iets meer Rubro dan voorheen omdat een plaatselijke dealer (Vuurwerkhuis Ochten) zijn nek uit wilde steken voor mij i.v.m. de buurtshow.

    De echte toppers (boxen):
    - Red Angry Hornet;
    - Transbomber;
    - Ultimate Mythology Box;
    - Event Box Immortal Gold;
    - Event 6 Elements (niet meer te koop geloof ik).

    Heb ook nog een aantal losse cakes maar daar heb ik nooit wat te klagen over gehad.

    Dit jaar weer een hoop nieuwe spullen dus kijken hoe dat gaat presteren.

    Het enige min-punt wat ik te melden heb is de Sick six, deze is voor de prijs qua uitwerking top echter ging deze bij mij tot 2x toe uit. Maar goed voor dat geld ga ik er niet het grootste punt van maken.

  14. #344
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    Geen enkele transbomber is afgegaan en 1 zelfs zonder lonten later terug gegaan naar dealer met die zonder lont en niets terug gekregen of iets anders

  15. #345
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Dat is inderdaad frustrerend.

    Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met Rubro. Zit ieder jaar in de collectie met transbomber en/ of immortal gold. Daarnaast ook zat ander Rubro afgestoken en nog nooit een probleem mee gehad....
    Wil toch even terugkomen op mijn eigen bericht. Dit jaar een Immortal Gold gehad die enorm tegen viel. Misschien een maandagochtend exemplaar maar was lang niet zo indrukwekkend als de versies die ik voorgaande jaren heb afgestoken. Erg jammer aangezien het wel altijd een van de toppers is....

Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •