Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
  1. #61
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik zie dat er bij Pronk nieuwe cakes zijn, de extremecakes 1 tot en met 6. Echter mis ik nummer 5 op vwc. Is deze cake er niet of is hij vergeten te plaatsten?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #62
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Beste Arjan, cake 5 wordt niet door pronk op de website aangeboden.

    Het is speculeren, maar wellicht is cake nummer 5 de reden dat de cakes los worden aangeboden ipv als box zoals dat vorig jaar was. Ik neem het in iedergeval mee in het contact met Pronk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    Beste Arjan, cake 5 wordt niet door pronk op de website aangeboden.

    Het is speculeren, maar wellicht is cake nummer 5 de reden dat de cakes los worden aangeboden ipv als box zoals dat vorig jaar was. Ik neem het in iedergeval mee in het contact met Pronk.
    Is de box niet afgekeurd, vanwege cake nummertje 5.
    Cake nummer 5 er uit en de resterende cakes los verkopen.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  5. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Omdat ik eens iets van de eigen Pronk-lijn wilde bestellen, heb ik al in oktober een bestelling geplaatst met dubbel gratis vuurwerk. Berichtje gestuurd of ik de Code Red gratis mocht in plaats van een andere box en dat was prima. Gisteren dan eindelijk vanuit Huizen doorgereden naar het pittoreske Sint Maarten om alles af te halen.

    Van begin tot eind was dit een prima ervaring. Voor de deur parkeren. Vervolgens staat duidelijk aangegeven waar je heen moet voor losse verkoop en afhalen. Voor afhalen ga je eerst de Welkoop door en dan kom je in een ruim opgezetten, sfeervolle ruimte. Ik was wat vroeg, dus eerst wat drinken gepakt. Cola, sinas, koffie, thee: ruime keuze. Ook worden er verse oliebollen gebakken. Leuk detail: ondanks dat je gescheiden staat van de showroom, hebben ze in de afhaalruimte toch dummies neergezet en een tv-scherm waarop je kunt zien wat er in de showroom gebeurt. Ook draait er een fotoserie op een groot scherm van de eigenaren op bezoek in China.

    Uiteindelijk nog iets te vroeg mijn bon ingeleverd. Vervolgens door naar de ruimte afhaalbalie, waar achter van de meeste producten gewoon enkele stuks op voorraad staan. Mijn bestelling werd dus ter plekke gepakt. Er werd vanwege het gewicht gevraagd met hoeveel personen ik was. Ik was alleen, dus werd aangegeven dat ik even 4 keer met een karretje naar de auto moest lopen. Hiervoor stonden winkelwagentjes klaar.

    Ondertussen kreeg ik nog uitleg over hoe de compounds werkten. Netjes, maar ik wist het natuurlijk wel. Toen ik aangaf dat ik van ver kwam om hun eigen lijn te proberen, ontstond er nog een leuk gesprek over de Pronk-lijn. En tot besluit kreeg ik een handdruk en nog een extra gratis cake uit de Pronk-lijn van 20 euro.

    Nadat de auto was ingeladen ben ik nog even in de showroom gaan kijken. Ook hier alles ruim opgezet en er lopen mensen met verstand van zaken in de showroom om te adviseren. Nadat je betaald hebt bij de kassa ga je weer naar een aparte afhaalruimte. Hier is allemaal goed over nagedacht.

    Al met al dus een heel positieve ervaring, nu benieuwd naar het vuurwerk! Ziet er allemaal mooi afgewerkt uit en vooral de grootte van de cakes en boxen vallen op, net als het gewicht

    Naam: IMG_5725.jpg
Bekeken: 214
Grootte: 199,4 KB

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Rico voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Tussen al het gekonkel door van de freakwinkels waar het gisteren NIET goed liep, is het heel fijn om te lezen dat het bij Pronk prima verloopt Dank voor je verslag, Rico! Een jaar of zes geleden heb ik ook een jaartje bij Pronk gewerkt, in hun tweede vestiging in Zijdewind. Ook toen al hadden beide winkels het allemaal prima voor elkaar. Ik heb destijds ook redelijk wat Pronk vuurwerk aangeschaft, wat me allemaal bijzonder goed is bevallen. Van jouw collectie heb ik alleen de H2O in de straat gehad, maar ik weet zeker dat je niet teleur gaat worden gesteld.
    Laten we lekker link gaan doen!

  8. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •