Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 65
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    heb uit betrouwbare bron vernomen dat er voldoende ES zijn ingeslagen, ga er maar van uit dat iedereen zijn ES krijgt en geen FT! (y)

  2. #17
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts
    ja ik heb net een mail gestuurd naar bart pronk en hij zei het volgende:

    Vorig jaar had de leverancier een gat in zijn voorraad.Ik heb dit jaar de Extreme Salutes gegarandeerd.

    mits ze dan nog niet uitverkocht wezen dan he. bedankt voor info bart pronk!
    zijn er velen blij mee hier! waarvan ik 1.

  3. #18
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    Echt pracht vuurwerk Mystic land stond met nog een paar andere cakes bovenaan mijn lijst.Maar ik woon er gewoon te ver vanaf om van arnhem naar alkmaar te rijden voor 3 cakes zit er niet in dit jaar hopelijk breid pronk vuurwerk volgend jaar uit met in elke provincies meer dealers!.
    Laatst gewijzigd door bryan613; 26 december 2009 om 17:42

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Na al deze zeer positieve berichten gelezen te hebben over de gebroeders Pronk, vandaag een mooie bestelling opgehaald.
    Vooraf nog een keer telefonisch met Bart gesproken over de produkten en nog eens over mijn bestelling (waarvan de bevestiging niet helemaal lekker mijn richting op kwam), en ik moet zeggen wat een bijzonder vriendelijke vent is dat. Erg goed als je zo de tijd neemt voor je klanten. Hulde! Daar kan menig dealer nog iets van leren zeg.

    Alleen op de vraag die Moontan al eens stelde "Vraag van Moontan: Ik heb van te voren besteld en toch moet terplekke nog de bestelling klaargezocht worden" Waarom staat het niet gewoon klaar? " zou ik ook nog willen toevoegen dat ik het vervelend vond dat ik een tijdsblok moest kiezen om mijn bestelling op te halen...terwijl het toch nog eerst moet worden uitgezocht snap ik dan even niet.
    Dan verwacht je toch binnen dat gekozen blok geholpen te gaan worden en dat loopt dan een uurtje uit. Jammer. Ze hebben wel lekkere koffie en oliebollen dus dat maakt het wachten dan wel weer een beetje goed. Er is al genoeg stress in de wereld, dus gezellig even wat vuurwerkbabbels met anderen maken is dan geen slechte afleiding vind ik. Als je bestelling maar klopt. En dat deed ie. Alleen die van mijn maat niet geheel. Die wilde perse een bepaalde Messier pot hebben, en dat kon niet volgens de baliemedewerker. Maar na enige overreding technieken te hebben toegepast, kwam de vrouw van Bart toch aan met de gewenste Messier! En we mochten de 'verkeerde' Messier ook voor nop meenemen! Echt mooi opgelost hoor.

    Ik heb ook nog even met een medewerker gesproken over hun voorverkoop actie. Ikzelf zou het namelijk zeer op prijs stellen om als freak zelf een product te kunnen kiezen t.w.v. een bepaald bedrag i.p.v. een 'opgelegde' gratis pot. Daar kon hij zich wel in vinden en zou het idee zeer zeker voorleggen bij de gebroeders Pronk. Volgens de beste man zou het zeker te verwezenlijken moeten zijn tijdens de voorverkoop.

    Ook heb ik ze mijn wensen gegeven i.v.m. mogelijke uitbreiding van hun collectie.
    Het lijkt mij zeer gaaf als er een mooie Z-shaped crossete waaiercake komt, eventueel in combinatie met (of als losse cake) effecten als een dikke glitterstaart met gil/hummer sound gevolgd door goede salutes. Ook dat zou hij aan de broers overbrengen.

    Overall oordeel: Mooie produkten, goede prijzen, lekkere oliebollen en koffie, TOPservice en goedgemutste vrolijke medewerkers!
    Wat kan een freak zich nog meer wensen?

    Zo, en dan nu maar hopen dat die produkten het ook voor mij gaan waarmaken. Ik ben erg nieuwsgierig en kan haast niet wachten tot morgen.

  5. #20
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts
    ow ow ow wat is dit toch mooi vuurwerk. Echt prachtig hele straat kwam kijken en zeiden al waar heb je dat mooie spul vandaan? echt had vorig jaar ook al gehaald dit jaar weer en volgend jaar ook weer!! top echt mooi! ps had alle blokken op climax na.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Geweldig vuurwerk,zit echt tegen proff aan.
    Een 100schots no name proff blok was niet veel groter qua burst en effect.

    Mensen geloofden niet dat dit legaal was,moet wel zeggen dat ik veel doorgelont had met vuurwerk van Zena(Ned),en 8 extreme salutes.

    Voorheen had ik vaak Belgisch consumenten vuurwerk maar dit is mooier

    Alleen bij de Grand Master knalde de pot uitelkaar,gelukkig had ik alles goed stevig neergezet.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Zo en nu mijn oordeel over de Pronk cakes van vannacht:

    Wat een ongelooflijke goede en mooie cakes zeg! Ik had o.a. de Extrema en de Mystic Land van de gebroeders Pronk en kan niet anders zeggen dat ze mij zeer zeker niet zijn tegengevallen. Misschien gingen ze ietwat te hoog naar mijn smaak, maar daar valt over te twisten.

    In zo verre, ik vierde Oud en Nieuw bij mijn ouders die bij mij aan het eind van de straat om de hoek wonen, en zelfs mijn eigen buren (ze weten dat ik een vuurwerkfreak ben) die buiten stonden vertelde mij vannacht en vandaag dat ze gemerkt en gezien hadden dat ik daar bezig was hahaha. Niets meer dan lof gehoord van de toeschouwers ook. Top dus.

    Dit jaar, voor zover er niet een nog mooiere collectie opduikt (je weet het maar nooit in NL), zeker weer Pronk cakes weer voor mij, of misschien wel de gehele collectie. Moeten ze natuurlijk niet (teveel) gaan sleutelen aan de bestaande cakes he!

    Ik ben nu al benieuwd naar de eventuele nieuwe cakes die ze mogelijk gaan maken.
    Er werd mij namelijk verteld toen ik mijn bestelling ging ophalen dat ze dit jaar weer naar China gaan. Even afwachten of ze weer gaan inventariseren bij de freaks welke effecten er graag gezien worden naast de reeds uitgebrachte in de bestaande cakes (hebben ze dat eigenlijk hier op VWC gedaan of op een van onze twee broeder vuurwerkforums?)

  8. #23
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    goede zaak ook ik kreeg ipv de fusion een andere cake gelukkig was dit de extrema ik had nog wel even die jongen verbeterd want hij zei ja dit is een betere cake" dat is toch je eigen mening? prijs en groote zegt niet alles

    maarja echt top vuurwerk ook ik vond de mystic land het beste volgend jaar weer heen

  9. #24
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Fantastisch vuurwerk. Ik had treasure, awakenings, morning mission, emporium, grandmaster en extrema. Stuk voor stuk mooie cakes.

    Volgend jaar de gehele collectie!!

    Verder kan ik alleen over Pronk zeggen dat ik tijdens mijn vragen vooraf, bij het ophalen en bij de losse verkoop zeer goed geholpen ben. Zeer tevreden over de service!

    Ze wisten me overigens te vertellen dat het de bedoeling is de lijn volgend jaar weer uit te breiden. Laat maar komen zou ik zeggen!!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    677
    Thanks
    80
    264 waarderingen in 164 posts
    Voor het tweede jaar had ik de gehele pronk collectie, FANTASTISCH !

    Zeer goed vuurwerk, ik hoop idd dat de collectie flink wordt vergroot.

    Zoja wederom tot de 29e Bart en cornuiten

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb behoorlijk wat vuurwerk doorgelont van Pronk, het was een mooi spektakel. Lekker veel kleurtjes en blinkers, helaas komt dit op film niet altijd even goed over. Een deel van het afgestoken vuurwerk is hier te vinden:
    Vuurwerkshow NWB 2009-2010

    Bart en de rest van de hardwerkende mensen bij Pronk Vuurwerk bedankt voor de uitstekende service en het mooie vuurwerk

  12. #27
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chunky Bekijk bericht
    Ik heb behoorlijk wat vuurwerk doorgelont van Pronk, het was een mooi spektakel. Lekker veel kleurtjes en blinkers, helaas komt dit op film niet altijd even goed over. Een deel van het afgestoken vuurwerk is hier te vinden:
    Vuurwerkshow NWB 2009-2010

    Bart en de rest van de hardwerkende mensen bij Pronk Vuurwerk bedankt voor de uitstekende service en het mooie vuurwerk
    Mijn complimenten wat een mooie show geef je weg daar ook op een mooie plaats ik zelf ben ook zeer te spreken over de collectie van pronk! maar dat is na het zien van deze beelden ook wel duidelijk bedankt voor je film en show!

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chunky Bekijk bericht
    Ik heb behoorlijk wat vuurwerk doorgelont van Pronk, het was een mooi spektakel. Lekker veel kleurtjes en blinkers, helaas komt dit op film niet altijd even goed over. Een deel van het afgestoken vuurwerk is hier te vinden:
    Vuurwerkshow NWB 2009-2010

    Bart en de rest van de hardwerkende mensen bij Pronk Vuurwerk bedankt voor de uitstekende service en het mooie vuurwerk
    Bedankt voor het delen van je film.
    Mooie show heb je er van gemaakt
    Jouw show geeft een goede indruk van de mogelijkheden met Pronk Vuurwerk

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 2 posts

    Vuurwerk klaar zetten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
    Na al deze zeer positieve berichten gelezen te hebben over de gebroeders Pronk, vandaag een mooie bestelling opgehaald.
    Vooraf nog een keer telefonisch met Bart gesproken over de produkten en nog eens over mijn bestelling (waarvan de bevestiging niet helemaal lekker mijn richting op kwam), en ik moet zeggen wat een bijzonder vriendelijke vent is dat. Erg goed als je zo de tijd neemt voor je klanten. Hulde! Daar kan menig dealer nog iets van leren zeg.

    Alleen op de vraag die Moontan al eens stelde "Vraag van Moontan: Ik heb van te voren besteld en toch moet terplekke nog de bestelling klaargezocht worden" Waarom staat het niet gewoon klaar? " zou ik ook nog willen toevoegen dat ik het vervelend vond dat ik een tijdsblok moest kiezen om mijn bestelling op te halen...terwijl het toch nog eerst moet worden uitgezocht snap ik dan even niet.
    Dan verwacht je toch binnen dat gekozen blok geholpen te gaan worden en dat loopt dan een uurtje uit. Jammer. Ze hebben wel lekkere koffie en oliebollen dus dat maakt het wachten dan wel weer een beetje goed. Er is al genoeg stress in de wereld, dus gezellig even wat vuurwerkbabbels met anderen maken is dan geen slechte afleiding vind ik. Als je bestelling maar klopt. En dat deed ie. Alleen die van mijn maat niet geheel. Die wilde perse een bepaalde Messier pot hebben, en dat kon niet volgens de baliemedewerker. Maar na enige overreding technieken te hebben toegepast, kwam de vrouw van Bart toch aan met de gewenste Messier! En we mochten de 'verkeerde' Messier ook voor nop meenemen! Echt mooi opgelost hoor.

    Ik heb ook nog even met een medewerker gesproken over hun voorverkoop actie. Ikzelf zou het namelijk zeer op prijs stellen om als freak zelf een product te kunnen kiezen t.w.v. een bepaald bedrag i.p.v. een 'opgelegde' gratis pot. Daar kon hij zich wel in vinden en zou het idee zeer zeker voorleggen bij de gebroeders Pronk. Volgens de beste man zou het zeker te verwezenlijken moeten zijn tijdens de voorverkoop.

    Ook heb ik ze mijn wensen gegeven i.v.m. mogelijke uitbreiding van hun collectie.
    Het lijkt mij zeer gaaf als er een mooie Z-shaped crossete waaiercake komt, eventueel in combinatie met (of als losse cake) effecten als een dikke glitterstaart met gil/hummer sound gevolgd door goede salutes. Ook dat zou hij aan de broers overbrengen.

    Overall oordeel: Mooie produkten, goede prijzen, lekkere oliebollen en koffie, TOPservice en goedgemutste vrolijke medewerkers!
    Wat kan een freak zich nog meer wensen?

    Zo, en dan nu maar hopen dat die produkten het ook voor mij gaan waarmaken. Ik ben erg nieuwsgierig en kan haast niet wachten tot morgen.
    Wist je dat…
    - Bij Pronk Vuurwerk de losse verkoop volledig is gescheiden van de voorverkoop. Eigen gebouw, eigen bunkers, etc.
    - het meeste vuurwerk in staal verpakt zit?
    - in een ompakbunker slechts 2000 kg onverpakt vuurwerk mag liggen?
    - een verkooppunt maar 1 zo’n bunker mag hebben?
    - als alle soorten uitgepakt zijn, de 2000 kilo ongeveer bereikt is….
    - als alle bestellingen per uur van te voren klaar gezet worden, de loods (laat staan de bunker) te klein is?
    - dat er geen vuurwerk buiten de bunkers klaar gezet mag worden?
    (de brandweer en de milieudienst controleren dit dagelijks)
    - niet iedereen zich aan de afhaaltijden houd? (als het vuurwerk dan wel klaar staat, staat het in de weg)
    - het klaarzoeken van de bestelling het meest efficient is op het moment de de klant zich meldt?
    - Pronk het bestelde vuurwerk per dag in de bunkers klaarzet?
    - De bunkers 's avonds weer leeg zijn, ze worden dan 's avonds, 's nachts en / of 's ochtendsvroeg weer aangevuld voor de volgende dag.
    - de gemiddelde wachttijd 4 minuten is?
    - uitzonderingen helaas voor kunnen komen, het blijft mensenwerk…
    (ik vind een uur onacceptabel en zou graag willen weten wat dan de oorzaak is)
    - men tijdens het wachten niet in een rij hoeft te staan maar lekker koffie kan gaan drinken of vuurwerkfilms kan gaan kijken?
    - er minder dan 1% vertraagd is afgeleverd of een artikel fout of niet volledig is ingepakt? (onze doestelling is 0%)
    - Sommige leveranciers het bestelde vuurwerk soms niet, niet op tijd, te vroeg of niet volledig uitleverd. (Dit is een stukje onmacht, maar wel een verbeterpunt)
    - Pronk kan terugvallen bij Nipro (losse verkoop) om dit soort problemen op te vangen. (kost dus wel even tijd)
    - De gevallen waarbij de wachttijd uitloopt waarschijnlijk hier mee te maken heeft.
    - De klanten bij tijdig verzoek van dag kunnen ruilen
    - Het afhaaluur flexibel is, het vuurwerk is immers reeds gereserveerd
    (dit hang ik niet aan de grote klok, vanwege onderstaande reden)
    - Het aantal klanten in de afhaalblokken evenredig zijn verdeeld over de dag, omdat anders iedereen na de koffie of na het eten komt.
    (zo worden lange wachttijden voorkomen)
    - er 2 maanden aan voorbereiding aan vooraf gaat en dat Pronk elk jaar groeit, evalueert en verbetert?
    - er onvoorziene personeelswisselingen zijn geweest, niet iedereen wist dus bijvoorbeeld van de Messier soorten.(toch is dit een verbeterpunt)
    - ik blij ben met alle vormen van vragen, commentaar, complimenten en suggesties?

    Ik hoop zo voldoende duidelijk te hebben geboden.
    Met vriendelijke groeten,
    Bart Pronk
    Pronk Vuurwerk

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Bart, allereerst een knalgoed 2010 toegewenst en bedankt voor je uitvoerige antwoord. Goede uitleg v.w.b. jullie bunker indeling. Ben blij dat jullie er zo oprecht mee bezig zijn dat schept bij mij i.i.g. nog meer vertrouwen.

    Dat "uurtje" (kan ook 45min geweest zijn hoor) moet je ook weer niet te zwaar aan tillen. Het liep volgens mij gewoon een beetje klem omdat er iets teveel mensen tegelijk waren. Misschien waren er wat mensen die iets vroeger gekomen waren en misschien ook wat mensen iets te laat waren? En daarbij geteld ook dat kleine oponthoud meegeteld van die Messier. Geeft mij echt niet veel hoor! Ik had zelf trouwens ook nog specifiek gevraagd om bepaalde ES nr's waar ook weer wat tijd in ging zitten om deze tevoorschijn te halen.

    Alles is gewoon naar wens verlopen, en daar gaat het mij om. Ik hoop dat jullie die doelstellingen weten vast te houden als ik naar alle waarschijnlijkheid in December weer bij jullie langs kom!

    Ik ben nu ook al zeer benieuwd of jullie ons weer gaan verrassen met jullie mogelijk uitgebreide assortiment en prijzen dit jaar! En als jullie naar China gaan, maken jullie dan ook een foto/film reportage? Dan kunnen wij, als jullie dat tenminste met ons willen delen, als freaks weer meegenieten van zo een droomreis (jullie ook he, Moontan, Gerwin & Kruitsnuiver!).

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •