Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Bij Alpeco was of is er nog 1, Karoline heette ze
    Laatst gewijzigd door Rowy Vuurwerk; 29 januari 2012 om 22:52
    www.rowyvuurwerk.nl

  2. #17
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    is Joyce in Olen nog geeneens genoemd, jongens toch...
    En in Olen lopen er nog wel meer rond hoor...

    Ik krijg trouwens de indruk dat steeds meer (jonge) meiden vuurwerk afsteken ook weer leuk vinden. Tijdens de verkoopdagen ben ik er meerdere tegengekomen die voor zichzelf aan het halen waren en tijdens het stoken op ons stookpleintje op Oudejaarsdag zijn er ook 2 groepjes meiden met gevulde rugzakken langs komen waaien om ff een uurtje mee te doen...
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #18
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Dat klopt helemaal Giz, dit heb ik zelf ook ondervonden in de winkel, zelf aardig wat meiden rond de leeftijdscategorie 14-23 jaar. die vuurwerk kochten.
    Maar de meiden waren meer van het kleine grut tolletjes groendbloemen etc etc etc
    www.rowyvuurwerk.nl

  4. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    Dat klopt helemaal Giz, dit heb ik zelf ook ondervonden in de winkel, zelf aardig wat meiden rond de leeftijdscategorie 14-23 jaar. die vuurwerk kochten.
    Maar de meiden waren meer van het kleine grut tolletjes groendbloemen etc etc etc
    Ach ja, ze moeten weer ergens beginnen heh. Wij zijn immers ook met dat kleine grut gestart! En laten we eerlijk zijn, dat kleine grut is nog steeds leuk voor erbij...
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Locatie
    betuwe
    Berichten
    338
    Thanks
    20
    30 waarderingen in 25 posts
    bij de Knalkoning in Oss stonden dit jaar een paar mooie dames

    kunnen we niet een draadje openen met vrouwen foto's , filmpjes en vuurwerk

  6. #21
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik heb wel duidelijke verschillen gemerkt tussen de aankopen van vrouwen en mannen, nu ik twee dagen heb gewerkt in een VW-winkel. Mannen weten vaak al beter wat ze (ongeveer) willen hebben. Vrouwen hebben vaak geen flauw benul, en zeggen alleen dat ze "sier" willen hebben. Het begrip "vuurpijl" kennen ze nog wel, maar "cake" wordt al lastig. Vervolgens moet je vaak ook nog door veel vragen erachter zien te komen wat hun budget is, en of ze wat grotere potten willen, of juist veel klein grut.
    Daarnaast nemen vrouwen minder knalvuurwerk. En áls een meisje van 12 dan aan pappie vraag of ze er een pakje Binkies bij mag, antwoordt pappie "Dat knalt te hard." Terwijl zoonlief wél de Stoere Knallers mag. Ook had ik een vrouw die een cake van ca. 20-25 euro wilde, maar die niet te hard mocht knallen. Nou, dan vallen er veel goede cakes af.
    Vrouwen vertrouwen de verkoper ook vrij snel. Als ik zeg dat die cake mooi is, dan vertrouwen ze daarop. Technische verhalen over de uitwerkingen maken dan niet uit. Dan trek je de vrouw eerder over de streep door te zeggen dat deze cake erg lang duurt.
    Geef ze een mooie Z-shape mee en ze komen geheid terug.

    Uit eigen ervaring!
    Die gast van die filmpjes...

  7. #22
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    ik had afgelopen jaar ook nog een leuke als we het ffies over in de winkel gestaan hebben. Kwam een vrouw naar me toe met de vraag: Ik zoek een leuk sier potjes van 20 euro. Deze wilde ze afsteken voor dr broer die overleden was en daarmee had ze altijd leuk vuurwerk pret gehad. Vroeg ze: heb je wat, moet wel sier zijn, met niet al te harde knallen voor zijn herrinnering.
    Echter had ik niet veel in haar keuze, en raadde het 1 en ander aan haar voor, maar wat ik aanradde wilde ze ziet, maar ik had wel iets wat goed was en in haar prijs klasse viel, waarop ik zei: ik heb een leuk GOED cakje, maar die wil je denk ik niet hebben.....Zena - Death Proof... ze kon er erg om lachen, waarna ik haar toch tegemoed kwam met een goede cake van +/- 40 euro die ze kreeg voor 20.
    www.rowyvuurwerk.nl

  8. #23
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Ik heb tijdens de verkoopdagen inderdaad ook vrouwen gezien die kwamen met de vraag om 'leuke pijlen met grote boeketten en zachte knallen'... Kon ze helaas niet uit hun droom helpen.

    Vaak raadde ik ze dan Killing Arrow aan en er was er zelfs eentje bij die het niet kon schelen hoe duur het was, als het maar mooi was. Die ging dus met de Zinks naar huis.

    Ze vragen wel weinig om batterijen/cakes/whatever. Ik denk dat ze vaak nieteens doorhebben wat dat zijn.

    Er was wel iemand die om een mooi pakket vroeg, maar ik weet natuurlijk niet alle effecten van al die dingen in die pakketten dus ik durf niets te garanderen. Toen ik ter sprake bracht dat meestal de helft fontein is, was het al over. Toen hebben we zelf een pakketje voor d'r samengesteld voor haar budget met gewoon losse cakes.
    Die gast van die filmpjes...

  9. #24
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Ik zie genoeg vrouwen hier in de buurt achter de balie van vuurwerkwinkels. Ik constateer hier dus geen tekort.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    pfff had ik ook maar zo een vrouw.. mijn vriendin zegt alleen maar zit je nou alweer naar dat k&& vuurwerk te kijken..

    je budget is toch al op en nee je budget word niet vergroot

    en de klapper die ze gisteren gaf
    ik heb nieuwe schoenen nodig maarja jij moet nog meer vuurwerk kopen

    on:

    ik merk dat heel veel vrouwen juist heel gek zijn van vuurwerk
    maar het gewoon te duur vinden en zonde van het geld "want we kunnen er ook wat leuks samen van doen"


    maar heel veel vrouwen zijn dus wel freaks hahah alleen diep weggestopt.
    Toen ik de golden power liet zien aan der toen antwoordde ze dit oooo heb je die gekocht mag ik hem aansteken hahahaha

    dus het zit er wel in maar je moet het eruit krijgen.... freak zijn bedoel ik dan

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Ik heb het getroffen mijn vriendin is me trouwe stookpartner.
    N

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    hahaha dan heb je echt geluk..
    ik merk toch dat nederlandse vrouwen er meer mee hebben.
    heb zelf een spaanse en die zijn toch wat anders

    maar ze zegt wel altijd koop liever duur en mooi vuurwerk dan goedkoop en saai hahaha

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •