Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels met Happy Hour

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
    Jammergenoeg niet veel van die acties in de buurt van Amersfoort of regio.
    Paar jaar terug nog zo iets meegemaakt bij een pro line dealer. Was wel heel leuk (60% korting) en ook eens bij de fietsenwinkel.. Ging weg met winkelwaarde 500 gulden en heb 60 gulden betaald!
    Als iemand iets in Amersfoort weet hoor ik het ook graag! Zit al over mijn limiet, maar nog een 1x 50 Euro neerleggen voor 200 Euro aan vuurwerk kan geen kwaad

    Comment


      #47
      Zijn er ook vuurwerkwinkels rondom Rotterdam bekend met happy hour?

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
        Paar jaar terug nog zo iets meegemaakt bij een pro line dealer. Was wel heel leuk (60% korting) en ook eens bij de fietsenwinkel.. Ging weg met winkelwaarde 500 gulden en heb 60 gulden betaald!
        Helaas heb je het nog over de gulden tijdperk, het leek wel of er toen ook meer kon dan tegenwoordig qua kortingen /acties
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Bij mijn dealer op het dorp is er ook altijd happy hour met 50% korting!

          Mijn oom gaat zelfs alleen maar met happy hour zijn vuurwerk kopen. Elk jaar komt hij weer met ander vuurwerk thuis, en het blijft hem verassen wat ie dan weer heeft gekocht.

          Wel leuk dat sommige mensen zo hun collectie kopen, niet wetend wat ze in huis halen.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Bij mijn dealer op het dorp is er ook altijd happy hour met 50% korting!

            Mijn oom gaat zelfs alleen maar met happy hour zijn vuurwerk kopen. Elk jaar komt hij weer met ander vuurwerk thuis, en het blijft hem verassen wat ie dan weer heeft gekocht.

            Wel leuk dat sommige mensen zo hun collectie kopen, niet wetend wat ze in huis halen.
            En waar is dat dorp?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Helaas heb je het nog over de gulden tijdperk, het leek wel of er toen ook meer kon dan tegenwoordig qua kortingen /acties
              denk dat dit ook met alle regeltjes te maken heeft
              de winkelier moeten tegenwoordig zoveel maatregelen nemen[kosten maken]
              en nu weer ce keurmerk ook weer extra kosten [importeurs]
              en toch als je een beetje zoekt kun je best leuk spul kopen

              Comment


                #52
                Je moet eigenlijk gewoon rond half 5 5 uur een aantal winkels binnen of langs lopen. Even vragen wat de korting is.
                Heb eens bij een vuurwerkwinkel gewerkt waar dus om 3 uur alles in de 50% ging. 4 uur sloten we de winkel. Dit was 3 jaar geleden.

                In het gulden tijdperk deed mijn pa dit ook altijd. Ik ging vaak mee en heb vaak leuke kortingen/gratisheden gezien!

                Comment


                  #53
                  Bij Vuurwerkland Steenbergen op 31 december na 18.00, alles 50% korting!

                  Comment


                    #54
                    Las een advertentie in de krant met dagaanbiedingen bij valk vanaf de 29e om 7 uur
                    200 grams potten 3.95 thunderking potten 4.00 4 40 grams pijlen 7.50
                    pakketten van 29.50 voor 7.50 en zo nog veel meer artikelen met 70% korting

                    Comment


                      #55
                      Weet iemand misschien iets hier een mooie in Limburg? Alles lijkt alleen maar daarboven te gebeuren. :(

                      Comment


                        #56
                        Nog iemand die een winkel in enschede kent met happy hour?

                        Comment


                          #57
                          Doet de Vuurpijl dit jaar weer aan happy hour?
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #58
                            Er wordt ergens gesproken over John de Knaller in Almere met Happy Hour, maar dat gaat nergens over. Daar staan 4-5 potjes in de aanbieding en dan houdt het op.

                            Adverteer er dan niet mee. Zink pijlen kreeg ik niet lager dan 60 euro. Laat het dan maar zitten.

                            Raar assortiment ook. Nee, daar kom ik niet meer.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              #59
                              Ik ben benieuwd wie er dit jaar met een happy hour komen, laat het hier weten als je het hoort of de winkeliers zelf mogen hier natuurlijk ook een aankondiging doen.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #60
                                Ben ook zeer benieuwd! Vorig jaar was er wel een soort van Happy Hour bij Harry's Vuurwerkhal in Kampen, Zwolle en Workum, maar verder dan een paar cakes kwamen ze niet. Wel waren dit fantastisch scherpe prijzen!

                                Comment

                                Working...
                                X