Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37454647
Weergegeven resultaten: 691 t/m 700 van 700
  1. #691
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
    Ik heb die aansteker van de action gekocht, die gasbrander.
    Kwaliteit was een stuk minder geworden. Ik moet heel vaak klikken voordat er überhaupt iets uitkomt.
    Dat hoor ik vaker. Misschien gewoon pech? Daarom ook een bulk gekocht. Steek meestal met een grote groep vrienden af dus ieder een aansteker, paar reserves. Ik heb er nog wel 5 liggen voor mezelf. Maar bij ons ging er vorig jaar dus geen een stuk voor zover ik me kan herinneren. Ik hoef ook geen nieuwe te kopen dit jaar.

    Edit: misschien is het ook wel zo omdat we met een grote groep zijn die aanstekers per persoon helemaal niet zo vaak gebruikt worden. Misschien is dat de reden.

  2. #692
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Plaatselijke Action ook weer ff gesponsord, kunnen we weer vooruit.
    Prima brandertjes hoor, kies zelf voor de witte versie is het makkelijkste terug te vinden in het donker
    Naam: 20231207_180502.jpg
Bekeken: 599
Grootte: 167,8 KB

  3. #693
    VWC-Lid Panzerfaust84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2023
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    128
    Thanks
    101
    119 waarderingen in 51 posts
    Naam: Screenshot_2023-12-08-06-48-54-71_b5f6883d2c20a96c53babc0b4ac88108.jpg
Bekeken: 558
Grootte: 68,5 KB

    https://amzn.eu/d/7aBVt1J


    Ik heb deze gisteren binnengekregen. Handig dat je adhv de lampjes kunt zien hoe vol hij nog is.

    Eerlijk gezegd was ik vooral benieuwd of zo'n "plasma aansteker" zou werken. Met wat cat 1 uitgeprobeerd en ging makkelijk. Dit jaar nog niet volledig op leunen, stop nog zo'n crème brulee brander in mijn zak.

  4. #694
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2020
    Berichten
    366
    Thanks
    98
    372 waarderingen in 134 posts
    Ik heb ook een zwikkie action aanstekers gekocht, bevallen prima. Ik gebruik ze om de kachel thuis aan te steken. Gebruik van die aanmaakblokjes die moeilijk aan gaan maar wel lang branden, met die action brander gaan ze makkelijk aan. Ik heb ze wel even allemaal iets opgevoerd voor een wat grotere vlam. Even de 4 schroefjes van het kapje los, en je kan erbij om de gasregelknop een beetje te verstellen voor een grotere vlam.

  5. #695
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.100
    Thanks
    896
    1.025 waarderingen in 423 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-rixxer Bekijk bericht
    Ik heb ook een zwikkie action aanstekers gekocht, bevallen prima. Ik gebruik ze om de kachel thuis aan te steken. Gebruik van die aanmaakblokjes die moeilijk aan gaan maar wel lang branden, met die action brander gaan ze makkelijk aan. Ik heb ze wel even allemaal iets opgevoerd voor een wat grotere vlam. Even de 4 schroefjes van het kapje los, en je kan erbij om de gasregelknop een beetje te verstellen voor een grotere vlam.
    Let op, dit is wel illegaal hè, een gemodificeerde aansteker

  6. #696
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Berichten
    21
    Thanks
    62
    9 waarderingen in 2 posts
    Pyro Torch Black M3 TOBALIQ
    https://www.passion4pyro.de/p/pyro-t...ack-m3-tobaliq
    Prima Torch voor 5 euries

  7. #697
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Ik roep het elk jaar weer ...






    Die van de action!
    Heb er meerdere, somige zelfs al jaren oud werken nog perfect . Makkelijk vullen ook

  8. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkduiven voor het bericht:


  9. #698
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.913
    976 waarderingen in 360 posts
    12 jaar geleden een Aries TL-1 torch gekocht (in de shop die fpm destijds had). Dat is sindsdien de aansteker die ik ieder jaar gebruik en heeft mij nog nooit in de steek gelaten.



    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  10. #699
    VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2022
    Berichten
    1.080
    Thanks
    530
    1.028 waarderingen in 458 posts
    Die Luypaers torch is erg fijn maar wel behoorlijk prijzig. Goedkoop en van een prima kwaliteit is de Tobaliq Black Turbo. Mijn ervaring met die goedkope crème brûlée branders is dat ze allemaal problemen krijgen door kruitresten van de lontjes.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

  11. #700
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2011
    Berichten
    44
    Thanks
    983
    16 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chac Bekijk bericht
    Dat komt omdat je waarschijnlijk je aansteker met Butaan gas hebt gevuld. Als je Propaan gas gebruikt heb je geen last van niet ontbranden tijdens kou.
    Rond het vriespunt werkt Butaan gas namelijk niet meer (het gas wordt dan vloeibaar) terwijl je Propaan gas tot -42 graden Celcius kunt gebruiken.
    Je kunt dus het beste je aansteker met Propaan gas vullen, achter op de vulflessen is vinden wat voor soort gas er in zit.
    Heeft iemand een idee waar je aanstekergas specifiek met alleen propaan kan kopen?
    Online en in de winkels heb je wel flessen met butaan én propaan gemixt, alleen zit je dan alsnog met butaan wat dan twijfelachtig wordt als het richting de 0 graden gaat.

Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37454647

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •