Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 81 van 81
  1. #76
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Dat kan wel, dan zou ik halfverwege nog een balk met dezelfde gaten plaatsen. Dan is hij wat gebalanceerder.

    Gisteren ook even een klein rekje gemaakt, alleen de diameter van de buizen is te klein voor sommige pijlen. Even aanpassen nog dus.

  2. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2011
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    oke mooi heb vandaag me uitgeleeft morgen even de pijlen op halen en doorlonten met sterretjes heb niks anders :(

  3. #78
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
    Mooie rekken in dit topic hoor!

    Ik ben alleen te lui om een rek te bouwen dus heb het zo gedaan:


    (staan dummies is)
    Geen verdere uitleg nodig voor de bouw..
    FF een megabump van een jaar... Maar wil straks twee pakken LightYear pijlen afschieten en zat erover na te denken ze ook uit een krat te gaan schieten. Mits veilig natuurlijk!
    Zijn er mensen die zoiets eerder gedaan hebben? Zijn niet zo heel groot die pijlen dus die pvc zou niet eens hoeven denk ik, ja toch?
    En wat is de kans dat er tijdens het lanceren, de volgende pijl mee wordt getrokken zeg maar?

    Greetz

  4. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2013
    Berichten
    510
    Thanks
    374
    822 waarderingen in 210 posts
    Dit was mijn pijlenstandaard dit jaar.
    Super stevig, gaat niet in de fik, waait niet om, in hoogte verstelbaar dus ik hoef niet te bukken!!
    Echt top zo'n (lamp)statief.
    Zit nog te denken om een soort adapter/plateau te maken waar ik fonteinen op kan zetten/klemmen zodat deze ook hoger staan. (en dus weer niet hoef te bukken!)
    Naam: IMG_0579.JPG
Bekeken: 522
Grootte: 154,0 KB

  5. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.670
    Thanks
    1.785
    1.733 waarderingen in 562 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht
    FF een megabump van een jaar... Maar wil straks twee pakken LightYear pijlen afschieten en zat erover na te denken ze ook uit een krat te gaan schieten. Mits veilig natuurlijk!
    Zijn er mensen die zoiets eerder gedaan hebben? Zijn niet zo heel groot die pijlen dus die pvc zou niet eens hoeven denk ik, ja toch?
    En wat is de kans dat er tijdens het lanceren, de volgende pijl mee wordt getrokken zeg maar?

    Greetz
    Ik had afgelopen jaar een project van 50 pijlen, onder andere de Light Year. Hiervoor heb ik 2 schragen gekocht bij de Gamma en aan weerszijden pvc buisjes bevestigd. Let wel dat je aan 1 kant een schuine lat moet bevestigen, zodat de pijlen dezelfde kant opwijzen.

    Werkte perfect en er zat alleen maar zwarte aanslag op de buisjes. Heb ze netjes opgeborgen voor volgend jaar

  6. #81
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Had dit jaar ook weer een nieuw mini-rekje gebouwd, werkte prima ook voor de grotere pijlen, grote single-shots e.d. in het midden. Volledig gemaakt met latten en lijmpistool (geen schroeven).
    Op de foto de Aurora Rockets van Piromax :

    Naam: 20181231_150357.jpg
Bekeken: 476
Grootte: 96,6 KB

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Soortgelijke discussies

  1. [Tutorial] Carbid schieten
    By Gerwin in forum Techniek van Vuurwerk
    Reacties: 93
    Laatste bericht: 25 maart 2022, 12:43

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •