Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 70
  1. #61
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Zal wel.
    Maar ik denk dat je ook moet beseffen, als je klauwen wilt branden aan dat soort handel, je vanzelf bezoek krijgt van aantal vrienden in het blauw.

    Maar ik moet wel toegeven, Wim heeft wel gelijk.
    Lees de discussie maar eens, over de afgeslankte Cobra knallers, die je bij Orginal Belgie kan kopen.
    Ja daar heb je een goed punt Cigarman. Heb er toch een x aantal keer gelezen dat die dingen een slechte naam hebben omdat het zeer zwaar illegaal is, of iets in die trend. Ik denk dat Wim wel gelijk heeft, maar anderzijds zullen niet veel 'normale' consumenten het beseffen.
    [b]Niet actief[/b]

  2. #62
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Ja daar heb je een goed punt Cigarman. Heb er toch een x aantal keer gelezen dat die dingen een slechte naam hebben omdat het zeer zwaar illegaal is, of iets in die trend. Ik denk dat Wim wel gelijk heeft, maar anderzijds zullen niet veel 'normale' consumenten het beseffen.
    Houd er wel rekening mee dat de meeste vuurwerkfreaks en de "gewone" consument de naam Jorge voor het eerst tegen kwamen toen het consumentenspul in NL werd verkocht en dat er toen nog helemaal geen sprake was van een "slechte" naam !
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #63
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.046
    Thanks
    4.075
    8.894 waarderingen in 3.143 posts
    Als liefhebber van o.a. Jorge producten lijkt het me goed dit topic aan de rol te blijven houden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Houd er wel rekening mee dat de meeste vuurwerkfreaks en de "gewone" consument de naam Jorge voor het eerst tegen kwamen toen het consumentenspul in NL werd verkocht en dat er toen nog helemaal geen sprake was van een "slechte" naam !
    Natuurlijk roept Jorge bij een bepaalde groep mensen negatieve c.q. illegale gevoelens op. Maar mijn ervaring is dat dit een zeer selecte en dus kleine groep is. De gemiddelde consument wil graag mooie producten voor een betaalbare prijs. Ik ben het dan ook volledig eens met Torrr.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Ik heb op freakpyromaniacs gelezen dat Jorge in 2012 een eigen dealernetwerk gaat neerzetten...
    Weet er iemand al meer over Jorge NL en het mogelijke NL-dealernetwerk? Misschien iets voor de mods om eens een keer in te duiken?

    Ik weet wel dat er nog steeds één verkooppunt is in NL en dat is West Vuurwerk (eerder in dit topic ook al eens genoemd). Tekst van hun site:

    West Vuurwerk is exclusief dealer van JORGE vuurwerk. JORGE heeft enorme en jarenlange ervaring op het gebied van consumentenvuurwerk en beschikt over eigen fabrieken in China. De productlijnen bestaan uit o.a. Imagine, Exclusive, Big Bang en Revolution. JORGE heeft in alle lijnen een ruim aanbod van Cakes, met geweldig strak geluid en ontzettend spectaculaire effecten.
    Voor meer info zie de webshop op http://www.westvuurwerk.nl

    En als je nog wat hoort over Jorge NL plaats het dan hier!
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #64
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Uuu XXL is al zinds 18-01-2011 Falliet !

    Zover ik uit bronnen heb vernomen heeft west vw alleen nog restanten en gaan die over naar ander merk dit jaar.
    Gerwin

  5. #65
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.046
    Thanks
    4.075
    8.894 waarderingen in 3.143 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Uuu XXL is al zinds 18-01-2011 Falliet !

    Zover ik uit bronnen heb vernomen heeft west vw alleen nog restanten en gaan die over naar ander merk dit jaar.
    Dat klopt Gerwin, maar dat staat wat mij betreft los van Jorge NL. Misschien dat we een apart Topic aan kunnen/moeten maken rondom Jorge NL en dat dus lostrekken van XXL? Er zijn immers meerdere geruchten dat Jorge zelf e.e.a. op gaat tuigen qua dealernetwerk.
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    221
    Thanks
    0
    88 waarderingen in 40 posts
    Toch is het zonde. De producten waren wel goed!

  7. #67
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Nog steeds wat producten in de verkoop dit jaar.
    Ook de Sky Fireworks producten zijn van Jorge.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

  8. #68
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.046
    Thanks
    4.075
    8.894 waarderingen in 3.143 posts
    Dat ben ik helemaal met je eens jagert. Natuurlijk, smaken verschillen, maar er zaten/zitten toch echt toppertjes tussen. Enkele daarvan heeft Frits inderdaad in de verkoop!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    221
    Thanks
    0
    88 waarderingen in 40 posts
    Paar losse producten bij de vuurwerkhal en hier en daar kom ik nog meer dealers tegen met restanten.

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Bestaat dit merk nog kan het subforum anders weg.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •