Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Generation 16

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    New Generation 16

    Kom deze pot tegen op de site van XXL-Fireworks
    19sh - 285gr - € 31,05

    Langste en mooiste goudenregen op de NL markt? Geweldig mooi, en naar mijn mening had een tikje kleur 'm helemaal af gemaakt!

    Laatst aangepast door Torrr; 17 February 2014, 19:38. Reden: filmpje geplaatst

    #2
    Ik prijs mijzelf de gelukkige dat ik deze cake enkele dagen terug nog heb kunnen stoken. Wat een prachtige cake die ondanks dat hij heel hoog komt toch geen afbreuk doet aan de geweldige gouden .... tja een soort glitter palms zal ik het maar noemen.
    Jammer dat deze cakes niet meer op de Nederlandse markt zijn te verkrijgen, want ik vind het Jorge spul er toch vaak bovenuit steken.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Een van de beste 19sh cakes die ik heb gezien, is er een manier of deze weer terug op de markt te krijgen?

      Wat een prachtige effecten!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
        Een van de beste 19sh cakes die ik heb gezien, is er een manier of deze weer terug op de markt te krijgen?

        Wat een prachtige effecten!
        Hij komt dit jaar weer in de verkoop per karton voor een hele leuke prijs?
        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
          Hij komt dit jaar weer in de verkoop per karton voor een hele leuke prijs?
          Heel interessant Frits, komt er behoudens deze cake nog meer van Jorge in de verkoop bij de Rijswijkse Vuurwerkhal ?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Ja, restanten cakes ( +/- 25 verschillende), jumping jacks, pijlenpakketten en wat klein knalwerk dat eruit gaat en alleen in volle kartons voor leuke prijzen.
            Ook nog een paar kartons single shots 36 grams met brocade crown effect.
            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

            Comment


              #7
              wat een goed nieuws frits. ik kijk uit naar de bekendmaking van de verschillende cakes en bijbehorende prijzen.

              erg mooie cake dit. mooi "vol" goud en goede harde burst..

              Comment


                #8
                Ook nog een paar kartons single shots 36 grams met brocade crown effect.
                Nu ben ik geïnteresseerd!
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Een van de beste 19sh cakes die ik heb gezien, is er een manier of deze weer terug op de markt te krijgen?

                  Wat een prachtige effecten!
                  per stuk € 31.- Kartonvoordeelprijs 6 stuks € 125.-
                  Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                  Comment


                    #10
                    Je hebt dus +- 32% korting op een karton afname, voor de mensen die het willen weten.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                      per stuk € 31.- Kartonvoordeelprijs 6 stuks € 125.-
                      €99.- per karton
                      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                      Comment

                      Working...
                      X