Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 150
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    HANABI - DIE GRÖSSTEN FEUERBLUMEN DER WELT
    Hanabi-Feuerwerk mit den größten Feuerwerks-Bomben der Welt (bis Kaliber 600 mm, 850 m hoch, 500 m Ausdehnung)



  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Video des Hanabi-Feuerwerks 1987:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  3. #63
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    woohoo tering hahahaha. wat een machtig mooie grote effecten zijn dat zeg. ik zit hier luid keels "hoohoo" te gillen achter mn PC hahaha.

    Fantastisch dat je dat hebt weten op te sporen op youtube Fred! Kennelijk is het dus al eerder op deze locatie geweest!

    Dan hebben we een beetje de indruk wat we kunnen gaan verwachten!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Spanningen in Duitsland over tot hoe laat er vuurwerk geschoten mag worden

    Uhrzeit-Streit
    Feuerwerk ein Blindgänger?
    "Pyromusikale" darf nur bis 23 Uhr knallen





    Um die "Pyromusikale" gibt es Ärger.

    Berlin - Sie soll ein Super-Ding werden, die "Pyromusikale": Drei Tage Feuerwerk auf dem Flughafen Tempelhof. Doch aus dem zunächst angekündigten, stundenlangen Farbenzauber wird wohl ein Kurzprogramm.

    Veranstalter Hans-Georg Kehse will vom 9. bis 11. Juli Feuerwerk bis Mitternacht machen, sagte er dem KURIER. Oliver Schworck, für die Genehmigung zuständiger Stadtrat von Tempelhof-Schöneberg, ist verblüfft: "Kehse weiß seit Monaten, dass um 23 Uhr Schluss sein muss." Das sei dem Veranstalter bei Vorbereitungsrunden mitgeteilt worden. Kehse, der seit Ende 2008 Karten verkauft, will davon nichts wissen.

    Es gibt zwar noch keinen Bescheid, aber Schworck sagt: "Es gibt keinen Grund, andere Zeiten zu genehmigen als zum Beispiel bei ,Wannsee in Flammen’."

    Bei der Uhrzeit liegt der Hase im Pfeffer: Mite Juli herrscht erst deutlich nach 22 Uhr Dunkelheit, die man für ein Feuerwerk braucht. Das scheint Kehse gemerkt zu haben: Im Internet gibt er keine Zeiten mehr an, wann es beginnt und endet.

    http://www.berlinonline.de/berliner-...in/262954.html

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    kan iemand vertellen hoe het zit met het filmen en fotograferen, mijn duist is niet al te best en kon die tekts dus niet helemaal goed volgen.

    wat ik er dus uit opmaak is dat er apparte plaatsen zijn om met statief te staan? maar hoe kan je aan zon plaats komen?

    alvast bedankt.

  6. #66
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    je mag er filmen en fotograferen.. er is zelfs een speciaal stukje gereserveerd. Echter heb je je vriend of vriendin bij.. dan mag die daar niet op komen. alleen jij met je apparatuur.

    Echter:
    .

    • Je mag de videos en\of fotos niet commercieel gebruiken
    • Fotos en videos die je online publiceer daar moet Pyromuzikale en het webadres in vermeld staan.
    • Videos mogen op je eigen website, youtube, vimeo enz gezet worden. Echter alleen in SD kwaliteit (max 768pixels). Ik vraag me wel ernstig af hoe ze dat in godsnaam willen controleren, en handhaven. Want tegenwoordig filmt iedereen zowat in HD.
    • Fotos mogen ook op je website gezet worden en op fotos sites zoals Flikr. Maximum 640 pixels. Ook hier vraag ik me af hoe ga je dat controleren en handhaven.


    Ze beweren op de website dat ze een speciaal bedrijf in de arm hebben genomen die dit gaat controleren en ze desgevraagd vervolgen.. Ik vraag me af of dit ook daadwerkelijk gebeurd.. Aangezien er talloze fotos en videos van dit evenement gemaakt zullen worden. om nog maar te zwijgen van mensen die uit eht buitenland komen. en die zullen beslist niet allemaal op de hoogte zijn van dit. en zullen fotos en videos gewoon in hun volle glorie online planten.

    Ik zelf zet gewoon mijn videos en Gerdo zn fotos online in de kwaliteit die je van ons gewend bent.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    • Je mag de videos en\of fotos niet commercieel gebruiken
    • Fotos en videos die je online publiceer daar moet Pyromuzikale en het webadres in vermeld staan.
    • Videos mogen op je eigen website, youtube, vimeo enz gezet worden. Echter alleen in SD kwaliteit (max 768pixels). Ik vraag me wel ernstig af hoe ze dat in godsnaam willen controleren, en handhaven. Want tegenwoordig filmt iedereen zowat in HD.
    • Fotos mogen ook op je website gezet worden en op fotos sites zoals Flikr. Maximum 640 pixels. Ook hier vraag ik me af hoe ga je dat controleren en handhaven.


    Ze beweren op de website dat ze een speciaal bedrijf in de arm hebben genomen die dit gaat controleren en ze desgevraagd vervolgen.. Ik vraag me af of dit ook daadwerkelijk gebeurd.. Aangezien er talloze fotos en videos van dit evenement gemaakt zullen worden. om nog maar te zwijgen van mensen die uit eht buitenland komen. en die zullen beslist niet allemaal op de hoogte zijn van dit. en zullen fotos en videos gewoon in hun volle glorie online planten.

    Ik zelf zet gewoon mijn videos en Gerdo zn fotos online in de kwaliteit die je van ons gewend bent.

    Meer nog...ik vraag me af in hoeverre dit rechtsgeldig is. Zulke beperkingen kan je volgens mij niet zomaar opleggen want dat is een inbreuk op het recht van privacy en vrije meningsuiting. Je betaalt inkom voor dit evenement, dus koop je automatisch een deel van de rechten. Dat ze verlangen dat je op je films en foto's hun website vermeldt kan ik begrijpen (copyright van de showsamenstelling), maar over de kwaliteit hebben ze geen beperkingen op te leggen!! Ik doe tenslotte op mijn site wat ik wil!

  8. #68
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Nee dat is dus geen waar. met het betalen van Entree ga je automatisch akkoord met hun voorwaarden. Ook kan een vuurwerk gezien worden als een auteursrechtelijk beschermd iets. Het is immers een kunstvorm, en valt daarmee als men wil onder de auteursrechten wet.


    Heeft dan ook niks met de privacy wetgevingen te maken.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #69
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    En als jij toevallig langsloopt of rijd en een foto maakt dan weet je dat dus niet Zijn volgensmij meer dan genoeg plekken om het te zien zonder entree te betalen en regelement dan te weten
    Gerwin

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Nee dat is dus geen waar. met het betalen van Entree ga je automatisch akkoord met hun voorwaarden. Ook kan een vuurwerk gezien worden als een auteursrechtelijk beschermd iets. Het is immers een kunstvorm, en valt daarmee als men wil onder de auteursrechten wet.


    Heeft dan ook niks met de privacy wetgevingen te maken.
    Dat zeg ik zelf ook RedBaron...met vermelding van de website op foto's en films ben ik ook akkoord. Daar gaan inderdaad auteursrechten mee te pas.
    Maar niemand kan mij opleggen in welke kwaliteit ik iets op mijn eigen webspace plaats, toch?

  11. #71
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronaaron Bekijk bericht
    Dat zeg ik zelf ook RedBaron...met vermelding van de website op foto's en films ben ik ook akkoord. Daar gaan inderdaad auteursrechten mee te pas.
    Maar niemand kan mij opleggen in welke kwaliteit ik iets op mijn eigen webspace plaats, toch?
    toch wel, de vraag is alleen hoe ga je dat handhaven zoals ik al eerder zei. Daarom ben ik ook heel erg benieuwd hoe ze dat willen gaan doen ná dit evenement.

    Ik zelf zet alles gewoon in de kwaliteit op onze website zoals je dat van ons gewend ben. Ook ik zie totaal geen gat in dit verhaal. maar ondanks dat.. tsja.. wie weet klagen ze wel echt iemand aan .. weet jij veel

    Het internet is inmens groot. er zullen dus ook duizenden fotos en filmpjes van dit evenement online verscijnen. al dan niet in de hoogste kwaliteit. ik vermoed dat het voor hun dan ook dweilen is met een enorme kraan open. Groot spraak kan het natuurlijk óók zijn van de organisatie.

    Wat ik me wel kan voorstellen is dat ze een vuurwerkbedrijf kunnen aanklagen die het wil gebruiken voor commerciële activiteiten of een concurrerend festival om mooie sier mee te maken.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Ik zelf zet alles gewoon in de kwaliteit op onze website zoals je dat van ons gewend ben. Ook ik zie totaal geen gat in dit verhaal. maar ondanks dat.. tsja.. wie weet klagen ze wel echt iemand aan .. weet jij veel ...

    ... Groot spraak kan het natuurlijk óók zijn van de organisatie.

    Wat ik me wel kan voorstellen is dat ze een vuurwerkbedrijf kunnen aanklagen die het wil gebruiken voor commerciële activiteiten of een concurrerend festival om mooie sier mee te maken.

    Helemaal akkoord RedBaron...ik verheug me al op de films want ik kan er zelf niet bij zijn.
    Ben dus ook benieuwd naar eventuele reacties achteraf vanwege de organisatie!

  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dit staat jullie straks te wachten:


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Gekkenwerk dit!
    Als ik het goed begrijp dus 6x 24'' in berlijn?
    Word genieten dit mensen, heb er super veel zin in
    Once a pyro, always a pyro

Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •