Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drutti

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.
    Pyroterror is verledentijd.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Silver Palm Bekijk bericht
      Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.
      Ik heb ook gevraagd of er wat op voorraad was, en of de showroom vol met vuurwerk stond, en diegene met wie ik was aan't bellen zei van wel (ik belde met een vrouw, en enkele vrienden van mij zijn daar vorig jaar geweest en konden haar). En als er iemand heen gaat, zou je dan een prijslijst mee willen nemen, en scannen en hier posten. Dat zullen denk ik vele van ons (inclusief mezelf) op prijs stellen.

      Comment


        #63
        Ik woon er dicht in de buurt, maar op de fiets is het erg vervelend en heb de auto niet altijd beschikbaar helaas. Ik zal mijn best proberen te doen. Als je interesse hebt in de prijslijst stuur me dan even een PM! Ik ga er waarschijnlijk begin Oktober even heen.

        groetjes.

        Comment


          #64
          ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door dennis95k Bekijk bericht
            ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk
            grappig vooral als er al vuurwerk is gekocht?

            Comment


              #66
              Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door KSM Bekijk bericht
                Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest
                oh ja dat wist ik dan weer niet mja heb er wel al gehaald.

                Comment


                  #68
                  iemand site van drutti en waar ligt het?

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door melle3105 Bekijk bericht
                    iemand site van drutti en waar ligt het?
                    In Lanaken (Belgie)
                    De komende maanden minder actief op het forum.

                    Comment


                      #70
                      Drutti
                      Maastrichterweg 239
                      3620 Lanaken

                      T: 089 - 731570
                      M: 0475 - 621976

                      ze hebben volgens mij geen website.
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #71
                        Een aantal berichten verwijderd in dit topic, graag ontopic over de winkel Drutti en hun assortiment.

                        Comment


                          #72
                          heeft drutti ook acties of leuke aanbiedingen ??

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door toffee1063 Bekijk bericht
                            heeft drutti ook acties of leuke aanbiedingen ??
                            Acties niet echt, maar ze zijn even goedkoop als ZENA bv. en hebben super producten !! de Thor potten zijn ieder jaar weer fenomenaal + het knalgoed allemaal is ook van top kwaliteit

                            Comment


                              #74
                              Wie weet er welke knallers(nitraten, vlinders, strijkers) ze vorig jaar verkochten bij Drutti?

                              Comment


                                #75
                                Niemand???

                                Comment

                                Working...
                                X