Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drutti

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door KSM Bekijk bericht
    Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

    Dat bericht heb ik ook vorig jaar geplaats hé
    Nee ik ben er nog niet langs geweest,
    Maar ik ga er deze maand nog wel langs o.a

    Comment


      #32
      haha excuses!

      Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door KSM Bekijk bericht
        haha excuses!

        Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.
        Ja normaal zijn ze pas de eerste of 2e week in November open.
        Nu dus eerder
        Marfa fireworks in Maasmechelen gaat ook eind deze maand open moet je zeker eerst effe langs gaan

        Comment


          #34
          Hier een filmpje van de zaak met Lucien Drutti

          RTL Nieuws - Vuurwerk halen uit België.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #35
            Informatie opening Drutti:

            Ik heb ze net gebeld en die mevrouw aan de telefoon zei dat Drutti nu alweer open is.

            Comment


              #36
              Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door pyroman29 Bekijk bericht
                Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.
                Komt omdat veel jongeren van die leeftijd misbruik maken met vuurwerk dat daar gekocht is. Sommige steken het bijvoorbeeld net over de grens af en kan drutti er herrie mee krijgen met politie. Bovendien ligt het niet aan de leeftijd maar meer aan de persoon hoe je zelf bent denk ik. Ik heb nooit nare ervaringen daar alleen maar positief. Weet niet wat je verkeerd hebt gedaan maar klinkt heel vaag hoe je het vertelt.

                Comment


                  #38
                  Het was soms zelfs zó erg dat die jonge gasten hun pas gekochte knal vuurwerk vlak voor hun deur afstaken. Ik kan hun terughoudendheid dus wel begrijpen.
                  Behoor tot het 16jarige petjes volk op een scooter, kom dan de eerste keer met een van je ouders, en wanneer ze je kennen kun je daarna zonder problemen in je eentje dar terecht.

                  Comment


                    #39
                    Goed vuurwerk

                    Beste mede vuurwerk freaks

                    Ik wil alleen even zeggen dat ik zeker 10 jaar bij drutti kom en dat hij goed vuurwerk heeft.

                    grtjs Yakuza
                    Laatst aangepast door bassie1978; 5 November 2010, 09:07. Reden: te veel info

                    Comment


                      #40
                      Wat verkopen ze daar qua vuurwerk welke merken, prijzen, aanbiedingen

                      Comment


                        #41
                        Verkoop voornamelijk Orginal Fireworks, dat stond al in post 2# enz.

                        Comment


                          #42
                          weet iemand of ze de chooet matchcrackers verkopen
                          en is drutti nu open ????

                          Comment


                            #43
                            Zie vorige pagina. Ze zijn al open.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Zie vorige pagina. Ze zijn al open.
                              oja ja wat zijn dat dan voor vage mensen ik belde ze dit weekend op
                              en ze zeiden dat ze nog niks hadden?

                              Comment


                                #45
                                Drutti is allang open. Ze verkopen zoveel gewoon kijkje nemen! Is toch altijd wel iets bij wat je wel wilt kopen

                                Comment

                                Working...
                                X