Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
Weergegeven resultaten: 316 t/m 322 van 322
    VWC-Lid
    Thanks
    519
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
    Werkt helaas nog niet en zie dat sommige prijzen echt fors duurder zijn dan een tijdje terug.

Ga denk ik alleen nog voor de Palm spring 4000. Wil de mega 100 ook graag maar die zie ik helaas nog niet.
    Heb ze idd al een bericht gestuurd dat het niet werkt. En mis ook nog een deel van de collectie..

VWC-Lid
    Thanks
    251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Heb ze idd al een bericht gestuurd dat het niet werkt. En mis ook nog een deel van de collectie..
    Wat heb je in de winkelwagen? Op de Outlet artikelen doet de code het niet maar met overige artikelen (bijv Transbomber) doet hij het wel

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.253
    Thanked 3.467 Times in 1.718 Posts
    Voor een Rubro winkel en 1 met de special lijn van Rubro hebben ze dit jaar een karig assortiment. Dat was naar mijn weten voorgaande jaren wel anders.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Tot wanneer is de kortingscode geldig?

VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Thanks
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Voor een Rubro winkel en 1 met de special lijn van Rubro hebben ze dit jaar een karig assortiment. Dat was naar mijn weten voorgaande jaren wel anders.
    Volgens mij is dit nog niet alles. Zag op Facebook dat ze nog producten toe gingen voegen in de loop van de week, dus misschien dat er nog wat bij komt? Het is voor nu relatief vrij 'karig' ja.

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.253
    Thanked 3.467 Times in 1.718 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
    Volgens mij is dit nog niet alles. Zag op Facebook dat ze nog producten toe gingen voegen in de loop van de week, dus misschien dat er nog wat bij komt? Het is voor nu relatief vrij 'karig' ja.
    Ja denk het ook wel maar met die 20% korting is dat wel jammer. Vorig jaar / 2 jaar geleden kreeg je 25% korting en toen was het assortiment een stuk groter. Denk dat het dan enigzins tegen valt voor veel freaks. Voor de gewone consument uit de buurt sowieso een lekkere actie!

VWC-Lid
    Thanks
    188
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
    Tot wanneer is de kortingscode geldig?
    Tot 17 november antwoordde zij via Instagram.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ja denk het ook wel maar met die 20% korting is dat wel jammer. Vorig jaar / 2 jaar geleden kreeg je 25% korting en toen was het assortiment een stuk groter. Denk dat het dan enigzins tegen valt voor veel freaks. Voor de gewone consument uit de buurt sowieso een lekkere actie!
    Precies dit! Gewoon een goede actie maar tot nu toe voor de freak niet mega interessant qua aanbod. Ik heb aardig wat in de Outlet gehaald maar het wordt mij nu niet echt moeilijker gemaakt m'n geld in de zak te houden

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122

Regels voor berichten