Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mosquitos [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mosquitos [Uitloop]

    Artikelnummer: 308
    Artikelnaam: Mosquitos
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Stuks: 12
    Effectomschrijving: Grote spinnende en zoemende insecten vliegen de lucht in!

    Tijdsduur: 2sec
    Stijghoogte: 8-9m
    Richtprijs: 1,49



    O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door pyroboy; 14 September 2011, 18:37.

    #2
    Ik vind het flut dingen, 2 jaar geleden heb ik ze ook gehad, en zo'n 60% bleef gewoon op de grond

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfan Bekijk bericht
      Ik vind het flut dingen, 2 jaar geleden heb ik ze ook gehad, en zo'n 60% bleef gewoon op de grond
      Dat gebeurt alleen als die verkeerd op de grond ligt of in het gras ligt

      Je moet hem wel goed neerleggen natuurlijk

      Comment


        #4
        iemand een filmpje??

        wil ze namelijk gaan kopen

        Comment


          #5
          Levensgevaarlijk die krengen! Een kameraad stak er een af waar zijn zusje bij was, dat ding vloog vlak langs haar hoofd, ze had bijna haar haar in de fik!
          :D Lesli :D

          Comment


            #6
            Ik heb deze ook bestelt zal er eens een aantal vast leggen om te kijken welke manier het het veiligst is.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfan Bekijk bericht
              Ik vind het flut dingen, 2 jaar geleden heb ik ze ook gehad, en zo'n 60% bleef gewoon op de grond

              dan heb ik een tip voor iedereen die mosquitos kopen, ik had ze ook een keer en voordat je ze afsteekt moet je even de vleugels recht trekken ( ik bedoel dat je de vleugels de maximale spanwijdte moet geven want anders kan ie de lucht niet in )

              Comment


                #8
                wel leuk, meestal 3 of 4 doosjes naruurlijk geen 10 want dat gaat snel vervelen.

                Comment


                  #9
                  mooi spul alleen een beetje jammer dat onze dealer ze voor 1,49 verkoopt....
                  Groet, Sander

                  Comment


                    #10
                    Had ze vorig jaar, maar ik had geen problemen. Heb ze allemaal rustig neergelegd en gingen gewoon vrij recht omhoog. Leuke dingen voor in de vooravond.

                    Comment


                      #11


                      Leuk spul om nu al af te steken, betwijfel of deze wel cat 1. zijn!
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                        *filmpje*

                        Leuk spul om nu al af te steken, betwijfel of deze wel cat 1. zijn!
                        leuk filmpje! deze mosquitos vallen nog steeds onder cat2 vuurwerk

                        ben benieuwd of die nog ooit naar cat1 gaan , maar denk het niet omdat het weg vliegt

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #13
                          Deze zijn bij lesli uitverkocht hoogst uit nog bij paar dealers te krijgen die ze op voorraad hebben liggen

                          Comment


                            #14
                            deze zijn compleet uit verkocht bij lesli, hoogst uit aantal dealers ze op voorraad hebben liggen

                            Comment


                              #15
                              Kan nu 5 doosjes voor 2,50 kopen, is dat een goede deal? Of kun je deze beter vermeiden?

                              Comment

                              Working...
                              X