Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 186
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    en bananenijs freak?
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  2. #32
    VWC-Lid joost01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    829
    Thanks
    299
    276 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
    en bananenijs freak?
    Ja, bananenijs is echt heilig!
    Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

  3. Deze gebruiker waardeert joost01 voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost01 Bekijk bericht
    Ja, bananenijs is echt heilig!
    doe mij maar smurfen ijs, stroopwafel, strachatella of vanille
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  5. Deze gebruiker waardeert Piccolo voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
    Ik ben Peter ben 21 jaar en kom uit Apeldoorn. Al vanaf kinds af aan helemaal gek van vuurwerk, zit ook een beetje in de familie. M'n oma schijnt zelfs strijkers te hebben verkochtn haha.
    Maargoed ik hoop aanwezig te zijn tijdens de Trophy en jullie kunnen mij ook vragen stellen zover ik ze kan beantwoorden.
    Dit is een leuk project en samen komen jullie/we er vast wel uit.

    @Gerwin, geboren in 2008 ja? Doeje goed. haha.
    wauww! das wel een coole oma dan, als die strijkers verkocht!
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Piccolo voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 april 2008
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Hee leden van VWC,

    Bij deze een voorstelberichtje van mijn kant.
    Ik ben hier ooit als een eerder geweest als freak, inmiddels al jaren terug toen ik nog niet eens vuurwerk mocht kopen.. Na een tijd hier lid geweest te zijn ben ik overgestapt naar een ander forum wat mij goed beviel voor een aantal jaar... Jawel "beviel" is goed gelezen, inmiddels weer terug hier om eens te kijken wat het wordt.

    Zoals te verwachtte kom ik hier als vuurwerkfreak. Hoe dit is ontstaan is mij nog onduidelijk, enkel was 31 december zo goed als een van de beste dagen van het jaar... Nu is dat nog zo enkel wel iets minder extreem dan vroeger, maar het blijft altijd nog wel wachten op "de dag".

    Om een lange preek te voorkomen dan toch naar even dit bericht afkappen.... Sommige van jullie Piraatje al eens eerder gezien hebben, enkel voor diegene waarbij het nog een vreemde naam is kan je mij altijd een pm sturen...

    Mvg,
    Piraatske

  9. Deze 2 gebruikers waarderen kilgame voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Hoi ik ben Melchior de Magier
    One shot

  11. Deze gebruiker waardeert Melchior de Magiër voor het bericht:


  12. #37
    VWC-Lid mosjosb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2013
    Berichten
    108
    Thanks
    0
    44 waarderingen in 10 posts
    Ik ben moos en ik ben 12 jaar
    31december is de dag dat je lekker stoken mag

  13. Deze gebruiker waardeert mosjosb voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Guillaume 19jr
    Rdam
    vuurwerk produceren zit in de familie
    questions , just ask

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Rdam voor het bericht:


  16. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2014
    Berichten
    16
    Thanks
    2
    17 waarderingen in 7 posts
    Mitch, 26 jaar en woon in Rotterdam.

    Voorheen elk jaar actief op AVP maar omdat ze elk jaar weer opnieuw met een leeg forum beginnen maar overgestapt naar Vuurwerkcrew. Kijk al heel wat jaren de films via YouTube maar had het forum nog nooit verkend.

    Verdere hobby's zijn fotografie en muziek.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Volvo voor het bericht:


  18. #40
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Hallo,

    Ik ben Stefan
    18 jaar oud en woon in Breda zelf sinds een paar jaar een enorme vuurwerk fan. Mijn vader verkoopt zelf ook vuurwerk (Bart Poppelaars vuurwerk in Breda)en sinds een paar jaar erg betrokken bij dit proces. Dit is ook het forum waar ik veel product info vandaan haal en waar ik zo ook is de mening kan bekijken van echte liefhebbers. Voor mij erg bruikbare info

    een andere hobby is voetbal

  19. Deze 2 gebruikers waarderen stefan11 voor het bericht:


  20. #41
    VWC-Lid Kimberly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2013
    Berichten
    44
    Thanks
    1
    25 waarderingen in 14 posts
    Hey Hey !

    Ik ben Kimberly, woon in Leiden / Den Haag. Vorig jaar me account aangemaakt, omdat me broer zijn account niet meer weet en ik dus niet meer bij hem over zijn schouder kan meekijken nu zijn de rollen dus een beetje omgedraaid! Hij maakt binnenkort weer een nieuw account aan

    Laat de vraagjes maar komen als die er zijn

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Kimberly voor het bericht:


  22. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Berichten
    39
    Thanks
    5
    8 waarderingen in 6 posts
    Hey

    Ik ben Jurre , 14 jaar oud en sinds een paar jaar een echte freak!
    Sinds vorig jaar een account en sinds dit seizoen aan het meeposten , maar kijk nou toch al drie jaartjes mee op dit forum.
    Nou dit ben ik in het kort , laat de volgende zich maar voorstellen!

  23. Deze 3 gebruikers waarderen jurrevuurwerk voor het bericht:


  24. #43
    VWC-Lid Firehunterz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    27
    Thanks
    9
    19 waarderingen in 16 posts
    Hey

    Ik ben Firehunterz (Echte naam houd ik liever voor mezelf, reden daarvoor wordt vanzelf wel duidelijk)

    Ben een flink aantal jaar best actief geweest op onder andere VWC, AVP, FPM etc..
    Heb sinds ik klein was altijd al een passie gehad voor vuurwerk.
    Ben helaas een jaar of 5/6 geleden een keer gepakt met een grote hoeveelheid illegaal vuurwerk waardoor ik deze hobby een aantal jaar op een laag pitje heb gehouden.
    Waarschijnlijk ben ik toen gepakt mede door het posten van foto's van illegaal vuurwerk op diverse fora (Tenminste zo zei het team van politie agenten dat ze me hadden opgespoord)
    Of dit ook echt zo is weet ik niet zeker.

    Nu sinds kort weer lid op vuurwerkcrew met een nieuw account.
    Ben nu 22 jaar en dit jaar weer langzaam aan wat meer tijd in deze hobby aan het steken.
    Inmiddels zijn de eerste bestellingen alweer de deur uit en houd ik het dit jaar verder ook lekker bij legaal siervuurwerk. Neem niet graag weer het risico om gepakt te worden.

    Verder kom ik uit West-Brabant, neem aan dat er wel meerdere freaks uit deze omgeving hier te vinden zijn!
    In mijn eigen vriendengroep is er bijzonder weinig interesse voor vuurwerk.

    Groetjes.
    Laatst gewijzigd door Firehunterz; 15 november 2014 om 13:27

  25. Deze 2 gebruikers waarderen Firehunterz voor het bericht:


  26. #44
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    Hola,

    Ik ben al best een tijd lid, en ben niet zo'n freak als de meesten hier. Daar is mijn budget dan ook naar. Wel wil ik altijd het beste wat past binnen mijn budget, en daarvoor raadpleeg ik VWC toch erg vaak. Bij deze dus bedankt voor alle reviews/tips/ervaringen. Ik ga ervanuit dat er nog veel meer zijn zoals ik, die stilletjes meelezen.
    De voornaamste reden van het stilletjes meelezen is omdat ik echt weinig toe te voegen heb aan de mening van de freaks.

    Dus blijf zo doorgaan, en ik lees lekker mee!

    Groet,
    Noppes

  27. Deze 3 gebruikers waarderen Noppes voor het bericht:


  28. #45
    VWC-Lid passieflorafanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    52
    Thanks
    19
    32 waarderingen in 19 posts
    hoi hallo ik ben Danny 40 jaar zowat 41 en woon samen met me vriendin .Wij hebben 2 kinderen 1 zoon 7 jaar en dochter bijna 4 .
    we wonen in nijmegen .
    verder heb ik vroeger hersenbloedingen gehad en een operatie eraan , blijkt dat ik poreuse bloedvaten in me hoofd heb waaruit wel es een bloeding kan ontstaan , aantal jaren later 3,5 jaar terug , kreeg ik plots wat aanvalen zware van epelepsie .Dit is gelukkig onder controle met medicatie .
    me vriendin is dit jaar pas zware crohn geconstateerd, eerst werd het altijd door de arts op psyche gegooid ze heeft ook zware medicijnen die normaal ook gebruikt worden bij leukemie patienten.hiervan is me vrouwke regelmatig goed ziek (door diemedicatie is ze nog zieker dan ze was. Desondanks staan we toch in het leven.
    mijn hobbys zijn oa passifloraplanten en heb er zeer veel gehad en stuk teruggebracht totik zowat afgelopen 2 jaar alles eraan verloor en gelukkig dankzij een passiflorakweker die ikgoed ken heb ik heel wat planten gedoneerd gekregen wat super tof is ( ook ivm wij nou ook in budgetbeheer zitten mede dankzij belastingdienst dei ineens alles van heel wat jaren toeslagen en aanslagen ineens terug mag betalen en bedrag is niet misselijk maar komt goed gelukkig . we betalen altijd zover netjes onze rekeningen maar wat belasting ineens wou dat ging gewoon niet meer dus moesten we wel hulp bijvragen)

    dus naast me hobbys van passiflora,s hou ik naast me gezin ook van gamen en natuurlijk ook het belangrijkste van vuurwerk.

    kinds afaan was ik al gek op vuurwerk en kwam ook graag bij een oud tante toen die een winkel had in nijmegen(deze winkel heette toen de wigwam een soort blokker zeg maar was dat en met oud en nieuw ook vuurwerk verkocht , ik keek me ogen altijd uit en werd ook altijd gematst met vuurwerk asl we vuurwerk kochten. tot me tante te oud werd werd de winkel verkocht en ook de vergunning vaan het vuurwerk die heeft nu een vuurwerkzaak in nijmegen in de heidenbloemstraat al jaren waar ik in verleden ook me vuurwerk kocht toen ik er wel budget voor had.

    ik merk aan me kinderen dat zij net als hun vader ook stapel zijn op vuurwerk en genieten zij er ook van .
    en gelukkig benik ook blij met de facebookacties en natuurllijk hier op het forum dat er mogellijkheid bestaat om vuurwerk te winnen , dat is grandioos dat vuurwerkbedrijven en winkels dat toch mogelijk maken .
    ene x win je wt andere x niet . de keren dat ik wel es gewonnen had was ook mega en zeker mooi vuurwerk .
    wa ik ook gaaf vond om te filmen en ook beginners filmfouten , zoals bv batterij plots leeg van telefoon omdat je klien spul eerst filmd en je telefoon niet oplade dus bij het grotere mooiere cakes telefoon leeg echt een blunder hihi .
    nou hebben we wel gelukkig een goede telefoon die mooie opnames maakt in perfekt hd kwaliteit .
    en hpen in de aankomende jaren ook op mooiere filmpies.
    liefst van eigen vuurwerk en als dat er niet inzit dan filmen we het moois in de buurt wat afgestoken wordt.

    na een lang verhaal hihi maar wel goed voorgesteld .
    en gelukkig delen we hier dezelfde passie
    de passie voor vuurwerk

  29. Deze 5 gebruikers waarderen passieflorafanatic voor het bericht:


Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •