Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 186
  1. #16
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    kom uit de Haarlemmermeer ben 26 jaar
    werk fulltime als podiumtechnicus
    mijn Hobby's zijn Licht, geluid, Laser, thunderdome en uiteraard vuurwerk.
    In mijn vrije tijd ben ik vooral met mijn vriendin en vrienden, maar af en toe een paar uurtjes gamen is ook wel eens fijn
    Ben ook een verzamelaar van Thunderdome artikelen.
    Laatst gewijzigd door Palm Tree; 8 januari 2014 om 13:33
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Palm Tree voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    ik haat dans, en gebruikte deze naam toen ik klein was sindsdien herkennen mensen me met deze naam
    Laatst gewijzigd door LilDanceCrew; 5 december 2014 om 23:03

  4. #18
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Mijn naam is Bram. Geboren 1995. De rest kan je uitrekenen.

    Ook wel bekend als B100 of Bitterballen Bram sinds het "bitterballen incident" afgelopen jaar.

    Op het moment werk ik en in Februari ga ik hopelijk weer met mijn studie beginnen.

    Mijn hobbies zijn voetbal, boksen (beginnend), vuurwerk, gamen, ouwehoeren en nog wat andere dingen.

    Later, als ik "groot" ben zou ik graag een eigen bedrijf hebben. Horeca sector lijkt mij wel wat, maar ook in de vuurwerkwereld zou ik graag willen werken. En dan zou ik het liefste in het evenementen gedeelte werken. Het organiseren van evenementen trekt mij wel aan.

    Waarom ik vuurwerk leuk vind? Geen idee, ik vind het "gewoon" leuk. Maar ik denk meer dat het gehele oud en nieuw in combinatie met vuurwerk ervoor zorgt dat het zo leuk is. En dat daarom in de zomer het veel minder bij mij leeft.
    "I came in like a crackling ball."

  5. Deze 3 gebruikers waarderen Bram95 voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Ook wel bekend als B100 of Bitterballen Bram sinds het "bitterballen incident" afgelopen jaar.
    ik ben nieuwsgierig

  7. Deze gebruiker waardeert LilDanceCrew voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    ik ben nieuwsgierig
    Ik mag er niks meer over zeggen tenzij Mike en consorten er toestemming over geven. Je kan ook gewoon de zoekfunctie van het forum gebruiken...
    "I came in like a crackling ball."

  9. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid SysteM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    24
    Thanks
    1
    23 waarderingen in 13 posts
    Ik ben Joeri 22 jaar
    de afgelopen 7 jaar was ik als freak member op AVP maar die gaat nu sluiten :(
    Ik hoop hier mijn passie verder te kunnen beleven! (Y)
    Jaartje #10

  11. Deze 3 gebruikers waarderen SysteM voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Ik ben Vwstunter , heb jaren lang intensief gezeten op AVP.
    Begrijp mijn naam aub niet verkeerd , de naam is ontstaan door mede freaks in mijn vriendenkring.
    Ik was altijd de gene met het meeste vuurwerk waardoor ze mij deze naam gaven.
    Verder heet ik Michel in het echte leven en zijn mijn hobbys naast vuurwerk ondernemen sporten en voetballen.

    Ik ben dit jaar weer volledig aanwezig op vwc , ik heb een jaar in het buitenland gewoond voor mijn studie waardoor de sites iets minder waren te bereiken.
    Verder hoop ik jullie snel te kunnen ontmoeten ooit bij een meeting of demo
    Gooi maar een gil

    ;)

  13. Deze 3 gebruikers waarderen VwStunter voor het bericht:


  14. #23
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Ik ben Remco, 24 jaren jong en woonachtig in Groningen
    Ben 11 jaar lid geweest op AVP en hoop me hobby hier verder te beleven

  15. Deze 3 gebruikers waarderen remcus voor het bericht:


  16. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2013
    Locatie
    avp
    Berichten
    14
    Thanks
    11
    9 waarderingen in 8 posts
    Hi, ben shab013, woon uiteraard in Tilburg. Ben 20 jaar oud, vuurwerkfreak. naast vuurwerk houdt ik van fitness. Ben paar jaar lid geweest van AVP en nu overgestapt naar VWC. Hopelijk een net zo'n leuk en gezellig forum! En kan nu al niet wachten op het komend oud en nieuw!

  17. Deze 2 gebruikers waarderen shab013 voor het bericht:


  18. #25
    VWC-Lid 80grammer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    4
    Thanks
    2
    5 waarderingen in 2 posts
    Ik zal me ook maar even voorstellen, wel zo netjes!

    Ik ben Jasper, nog net 21 jaar en ook ik kom uit de omgeving van Tilburg.
    Sinds ik van de basisschool af ben kreeg ik een interesse in vuurwerk. Het begon zoals bij velen onder ons klein, maar al snel groeide deze interesse uit tot een heuse liefde/passie. Ik wil(de) alles weten over vuurwerk.

    Buiten vuurwerk zijn fitness en snowboarden mijn hobby's.

    Tot snel op het forum!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen 80grammer voor het bericht:


  20. #26
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Nou ja, zie ik dat ik mij niet heb voorgesteld... Maar gauw even doen, ook zo onbeschoft!

    Ik ben dus Tristen, 17 jaar oud ondertussen. Dus eigenlijk nog een beginnende freak. Hoe ik aan mijn hobby kom kunnen jullie ergens anders vinden. Maar ik ben al fan van vuurwerk sinds ik klein was, dit werd erger en raakte aan de praat met iemand wat op AVP zat. Ik begon daar rond te kijken om mijn 10de op mijn 11de een account aangemaakt. In januari 2010 was ik 12 en vond ik het jammer dat AVP dicht was en nam een kijkje hier. En hier ben ik toen blijven hangen, eerst vooral meelezen. Maar tegenwoordig post ik vooral mee. Al weet ik bij lange na niet zoveel als andere hier, en heb ook niet zoveel ervaringen. Onder andere van Fallas etc.

    Verder ben ik niet vies ervan om shows te bezoeken, ook vind ik het leuk om te zien hoe een show wordt opgebouwd. Ik heb altijd al eens een willen helpen met opbouwen, maar dat is tot op heden niet gelukt. Maar die tijd komt nog wel. Lijkt me top om te doen! Ik bezoek alle shows in de buurt, en daarnaast ga ik ook nog naar shows verder weg. In de meeste gevallen met andere freaks en ondertussen vrienden! Zo ga ik o.a. naar deze grotere shows: Düsseldorf Japantag en Kirmes, Annakirmes Düren, Knokke-Heist, Scheveningen, Zena Trophy, Geel en nog veel meer! Ik kijk niet alleen naar de shows, ook film ik ze.

    Zijn we meteen bij mijn tweede deel gekomen, filmen. En met name het filmen van vuurwerk. Ik heb mij een tijd terug een filmcamera aangeschaft. En had de smaak te maken dus heb ik mij een HD camera aangeschaft. Met sinds kort een nieuw statief. We filmen shows opbouw en de show zelf, demo's en natuurlijk met oud en nieuw. Me maten hebben ook camera's, en zo filmen allemaal onze dingen. Ons kanaal is AKH Fireworks Team.

    Ook hebben we afgelopen jaar een winkelier geholpen met een freakactie, erg leuk om te doen. En we bestellen natuurlijk ook zelf, niet in de buurt. Maar ook een kilometer of 250 verderop. Achja, je moet er wat voor over hebben om top vuurwerk te krijgen en exclusievere collecties die we hier niet hebben.

    Inmiddels heb ik het hier nog hartstikke naar mijn zin, en heb al redelijk veel freaks van het forum ontmoet. En bij iedere show of demo leer ik er steeds meer kennen. En vooral met de freakdagen geregeld door Vuurwerkcrew bij o.a. Lesli waren hartstikke tof. En hoop dit nog vaak mee te maken!

    We zien ons op het forum, heb ik mij eindelijk eens voorgesteld! Haha!

  21. Deze 2 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:


  22. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    zie dat ik me ook nog niet heb voorgesteld.

    Ik ben Patrick, ben 12 jaar en zit al bijna half jaar op 't forum hier. vroeger toen ik 7/8 was met m'n opa en oma al vaak naar scheveningen gegaan, was vroeger eigenlijk bang voor vuurwerk maar dat toen ik rond de 7 jaar was is die angst weggegaan en vondt ik vuurwerk opeens fantastisch. paar jaar terug alleen in tuin stoken, nu met vrienden groep op het garageplein stoken shows nog niet heel veel bezocht, zoals ik zei ben ik wel ong. 3 keer in Scheveningen geweest voor het vuurwerk bij het strand, ben een keer bij demo geweest, en ga misschien dit jaar naar trophy. oja, mijn hobbys zijn soms een balletje trappen, en modelvliegen
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  23. Deze 2 gebruikers waarderen Piccolo voor het bericht:


  24. #28
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    De jonge garde op een rijtje!

    Zijn trouwens al meerdere voorsteltopics geweest hier, weet haast wel zeker dat tristen en ik er in ieder geval in stonden.

    Afijn,

    Ik ben Arie 14 jaar lees sinds eind 2010 mee en heb me eind 2011 hier geregistreerd en bijna direct verslaafd geworden. Nee maar ik heb het geweldig naar mijn zin en ik hoop nog vele seizoenen plezier.

    Greeeetz

  25. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkfreakk voor het bericht:


  26. #29
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    De jonge garde op een rijtje!

    Zijn trouwens al meerdere voorsteltopics geweest hier, weet haast wel zeker dat tristen en ik er in ieder geval in stonden.
    Ja, precies ik zat ook al zoiets te denken. Ik had me toch voorgesteld? Maarja, dan nog maar eens! Kan niet kwaad he hahah.

  27. Deze 2 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:


  28. #30
    VWC-Lid joost01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    829
    Thanks
    299
    276 waarderingen in 145 posts
    Nou, zoals mijn gebruikersnaam al zegt, ik ben Joost Ik ben 16 jaar en woon in Groningen. Als ik me niet vergis ben ik sinds eind 2011 actief op VWC, en dat bevalt me prima Mijn hobby's zijn naast vuurwerk ook voetbal en gamen.

    Het wordt trouwens zo inderdaad de jonge garde op een rijtje
    Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

  29. Deze 2 gebruikers waarderen joost01 voor het bericht:


Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •