Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 186
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2019
    Berichten
    185
    Thanks
    23
    131 waarderingen in 59 posts
    Christiaan, achterhoeker, dertiger en elk jaar meer benieuwd naar al het vuurwerk . Richt me dit jaar meer op freak acties om bijzondere dozen te scoren.

  2. Deze gebruiker waardeert PJC voor het bericht:


  3. #122
    VWC-Lid Dopzter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2019
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    173
    Thanks
    256
    325 waarderingen in 83 posts
    Arend , 39 uit Groningen. Vader van een zoon van bijna 3 en samenwonend al 14 jaar met dezelfde vrouw. Ben werkzaam in de gehandicaptenzorg (niet aangeboren hersenletsel en studeer deeltijd gedragswetenschappen.Al vanaf jonge leeftijd vuurwerk gek. Door mn opa aangestoken, en zwaar verpest. Verzamel alles van de Firma Schuurman uit Leeuwarden. Weet pas sinds twee jaar van het bestaan van het forum en alles wat daarbij komt. En er is een wereld voor me opengegaan.
    Arend

  4. Deze gebruiker waardeert Dopzter voor het bericht:


  5. #123
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Welkom allemaal en hopelijk kunnen jullie nog een hele lange tijd genieten van dit prachtige vuurwerkforum. Hebben jullie vragen, schroom je niet om ze te stellen.

    Torrr
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #124
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Welkom allemaal. Altijd goed om er nieuwe leden bij te krijgen. Hopelijk hebben jullie het hier naar de zin, en zoals gezegd, stel de vragen gerust.

    En mochten jullie nog niet gestemd hebben, hier nogmaals de link:
    https://www.petitievoorvuurwerk.nl/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #125
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Dan kan ik ook niet achter blijven

    Niek, 33 jaar uit Noord-Brabant. Ondertussen 5 jaar samen met mijn vrouw, vorig jaar getrouwd. Helaas heeft zij niet zo'n passie voor vuurwerk
    2018-2019 jaarwisseling al wat gesnuffeld hier, voornamelijk bij de Duitse Discounters. Sinds afgelopen november maar aangemeld en meteen verslaafd aan het forum.

  8. Deze gebruiker waardeert NiekB voor het bericht:


  9. #126
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2011
    Berichten
    177
    Thanks
    76
    334 waarderingen in 73 posts
    Dan zal ik mij ook even voorstellen: Jurrian, 21 jaar. Helaas Geeft mijn vriendin en omgeving niks om vuurwerk behalve 2 vrienden van me maarja geef ik niks om uiteraard. Ik Heb al heel lang een account hiero maar meestal actief vanaf november t/m januari. Ik heb nu het voornemen om wat actiever te worden op het forum.

  10. Deze gebruiker waardeert Firework-Tornadø voor het bericht:


  11. #127
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Aangezien ik mij 3,5 jaar geleden heb voorgesteld en er in de tussentijd nogal wat veranderd is, hierbij nog meer eens een voorstelrondje:

    Mijn naam in het paspoort is Martijn Fokker, en ik ben inmiddels 35 jaar oud. Ik heb twee dochters van 6 en 4 jaar oud, en ben bijna 8 jaar getrouwd.

    Ik kwam in 2016 terecht op dit forum, tijdens een blackout van de buren van FPM. Sindsdien niet meer weg (of dáár terug) geweest. In de eerste helft van 2018 heb ik achter de schermen van dit forum mee mogen kijken als moderator, en leerde ik de branche in zeer korte tijd goed kennen. En ik was verkocht....

    Vervolgens heb ik gesolliciteerd bij Broekhoff Vuurwerk, waar ze zo idioot zijn geweest om mij aan te nemen als commercieel medewerker. Met zéér veel plezier heb ik voor Broekhoff sales, marketing, en alles wat verder op het pad kwam in mijn takenpakket gehad. Onder de vleugels van Marcel (Schutteman) heb ik aan de wieg mogen staan van Magnum Vuurwerk en hebben we dit met trots gelanceerd. Ook heb ik als afgevaardigde van deze importeur mogen aanschuiven bij Vuurwerkcheck. Hier is het vechten om elke vorm van publiciteit, wat bijzonder moeilijk blijkt te zijn als je in het "pro-kamp" zit.

    Inmiddels ben ik sinds november jl. weg bij Broekhoff. Deze keuze heb ik gemaakt omdat dit werk voor mij niet te combineren was met een jong gezin. We zijn op goede voet uit elkaar gegaan en ik volg het bedrijf uiteraard nog op de voet. Met trots zie ik hoe zowel Vuurwerkexpert als Magnum Vuurwerk mede dankzij mijn inzet een goede weg is ingeslagen en daar ben ik best trots op!

    Op dit moment typ ik dit vanaf een kantoor waar ik als accountmanager binnendienst probeer stickers te verkopen. Het is niet anders!
    Laatst gewijzigd door Avalanche; 9 januari 2020 om 15:52

  12. Deze 6 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  13. #128
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Dan stel ik me ook maar eens voor!

    Ik ben Jeffrey 34 jaar oud werk in de ict en woon vlak onder de rook van Arnhem. Woon daar samen met mijn vriendin en hond.

    Ik ben besmet met het vuurwerk virus door mijn grote neef. Sinds ik me kan heugen is er bij ons in de familie vuurwerk.


    Mijn vriendin vindt de hobby opzich niets maar als de dag daar is geniet ze er met volle teugen van en steekt ze zo nu en dan ook wat af .

    Vaak hennen we 's avonds van 18.00 uur tot de klok van 20.00 uur een stooksessie met alle kameraden. Dit wisselt per toerbeurt van adres. Daarna gaat ieder zijn eigen weg.
    Laatst gewijzigd door Spinner; 12 oktober 2021 om 17:27

  14. Deze 4 gebruikers waarderen Spinner voor het bericht:


  15. #129
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2020
    Berichten
    33
    Thanks
    26
    21 waarderingen in 16 posts
    Zal me ook maar voorstellen, heb dit topic niet eerder ontdekt.

    Ik ben Henk 38 jaar oud en ben werkzaam in de ICT. Woon in Spakenburg.
    Sinds 2 jaar ben ik weer meer actief met het stoken van vuurwerk en kwam dit forum tegen. Eerste tijd eigenlijk alleen maar gelezen maar nu ook maar besloten om een account aan te maken.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen zijl5252 voor het bericht:


  17. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Oeps vergeten.

    Ik zou me ook even voorstellen.

    Ik ben Michael roepnaam Mike, ben 33 jaar. Ben woonachtig in Dordrecht.

    Ik kon vuurwerkcrew al een tijdje, maar sinds een paar dagen toch een account aangemaakt. Vanaf mijn 6de levensjaar ben ik aan de gang met vuurwerk, liefhebber van cakes en boxen en sinds 2 jaar bezeten van compounds.

    Echte reden dat ik het account aanmaakte is de productinformatie, heel veel gelezen over producten maar kon nooit meepraten en ook geen vragen stellen. Vandaar maakte ik een account aan.
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkliefhebber34; 10 januari 2020 om 01:08

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  19. #131
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    36
    Thanks
    22
    39 waarderingen in 16 posts
    Laat ik me ook eens voorstellen .

    Ik ben roy , 27 jaar oud en woonachtig in Arnhem samen met mijn vriendin en dochter van 7 . Ik ben werkzaam in het openbaar vervoer .
    In tegenstelling tot ( waarschijnlijk ) de meeste van jullie ,is mijn vriendin mede freak ( vanaf de dag van de zena trophy , begint het meestal bij haar wel te kriebelen ) en ze gaat dan ook graag mee naar demo's en mee met shopdagen , wat vaak leuk uitpakt . Wanneer ik zeg dat er genoeg is wil zij vaak toch nog net even die cake meepakken haha .
    Vuurwerk steek ik af vanaf dat ik een jaar of 8 was maar ik moet zeggen dat het de laatste 5 jaren toch wel groter en groter wordt .
    Ik zit al een tijdje op het forum maar ben meer een lezer , dan dat ik daadwerkelijk reageer .
    Mochten er vragen zijn stel ze gerust ✋

  20. Deze 3 gebruikers waarderen roy113 voor het bericht:


  21. #132
    VWC-Lid Herr Böller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2020
    Berichten
    265
    Thanks
    88
    279 waarderingen in 106 posts
    Omdat ik me gewoonlijk eerst even voorstel begin ik hier.

    Hallo, ik ben Arian, inmiddels dik in de veertig werkzaam als verpleegkundige en woonachtig in Brabant.

    Vuurwerk heb ik altijd tof gevonden. Ik heb als klein manneke moeten jokken over m'n leeftijd om aan het einde van het jaar drie dagen lekker te kunnen knallen. M'n moeder kocht elk jaar via via een meterpakket wat al ergens vanaf begin november onder mijn bed lag. Tegen de tijd dat het oudjaar was was dat pakket al helemaal stuk geplukt en gekeken.
    In de tussenliggende jaren zijn er jaren geweest waarin het helemaal los ging, gewoon gestookt werd om 00:00, maar ook jaren dat ik op de 31e na sluitingstijd baalde dat ik niks gekocht had.
    De laatste drie jaarwisselingen heb ik heel veel plezier met m'n zoon en het vuurwerk. Het is een vader zoon dingetje geworden waar we door het jaar heen ook wel eens mee bezig zijn. Een soort vroegtijdige voorpret.
    Ik ben hier al meer dan een jaar aan het meelezen en krijg vaker de neiging om te reageren.
    Tijd om me te registreren.

  22. Deze 7 gebruikers waarderen Herr Böller voor het bericht:


  23. #133
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Böller Bekijk bericht
    Omdat ik me gewoonlijk eerst even voorstel begin ik hier.

    Hallo, ik ben Arian, inmiddels dik in de veertig werkzaam als verpleegkundige en woonachtig in Brabant.

    Vuurwerk heb ik altijd tof gevonden. Ik heb als klein manneke moeten jokken over m'n leeftijd om aan het einde van het jaar drie dagen lekker te kunnen knallen. M'n moeder kocht elk jaar via via een meterpakket wat al ergens vanaf begin november onder mijn bed lag. Tegen de tijd dat het oudjaar was was dat pakket al helemaal stuk geplukt en gekeken.
    In de tussenliggende jaren zijn er jaren geweest waarin het helemaal los ging, gewoon gestookt werd om 00:00, maar ook jaren dat ik op de 31e na sluitingstijd baalde dat ik niks gekocht had.
    De laatste drie jaarwisselingen heb ik heel veel plezier met m'n zoon en het vuurwerk. Het is een vader zoon dingetje geworden waar we door het jaar heen ook wel eens mee bezig zijn. Een soort vroegtijdige voorpret.
    Ik ben hier al meer dan een jaar aan het meelezen en krijg vaker de neiging om te reageren.
    Tijd om me te registreren.
    Welkom! Leuk dat je nu ook daadwerkelijk lid bent.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  24. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


  25. #134
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Locatie
    Andel
    Berichten
    5
    Thanks
    1
    5 waarderingen in 2 posts
    Ik zal me even kort voorstellen:
    Ik ben Nick, ik ben 33jaar en een echte vuurwerk fanaat in hart en nieren.
    Mijn favoriete vuurwerk is toch wel alles van funke en evo en wolf
    Mijn passie voor vuurwerk begon al op vroege leeftijd en is met de jaren alleen maar meer gegroeid.

  26. Deze 4 gebruikers waarderen Pyro-nick voor het bericht:


  27. #135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2020
    Berichten
    163
    Thanks
    242
    63 waarderingen in 40 posts
    Hey pyro's

    Sommige zullen mij nog wel kennen van vuurwerklook,

    Lees hier al jaren mee en nu werd het tijd voor een account.

    W.

  28. Deze 2 gebruikers waarderen HouseNation voor het bericht:


Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •