Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harten 4 Veenendaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oke ik had al z'n idee. Roekel is een klant van ons.
    Groeten

    Comment


      #62
      Gister vroeg in de ochtend was ik langs de winkel van Harten4 geweest.
      Bij binnenkomst was er ook een tv en radio ploeg aanwezig van rtv utrecht.
      Mij werd gevraagd of ik ook een interview wilde doen via de radio.
      Hierbij de uitzendingen.
      Tv uitzending met eigenaar Wout van Harten.

      En de radio uitzending:

      Comment


        #63
        Heej je ziet mij staan @ 0:14

        Wil nog even melden dat ik erg blij ben met mn gewonnen pakket dat ik gisterochtend vroeg heb opgehaald bij Harten4. Was gelukkig nog erg rustig, en wie zie je daar dan staan hea Jawe, haha! Erg lang nog met Wout na staan praten, erg gezellig Ook leuk om te weten dat er gewoon winkeliers bestaan die wel verstand van zaken hebben. Waardeer ik zeer zeker!

        Nogmaals bedankt voor mn pakket

        Comment


          #64
          Wij kwamen rond 09:30 ofzo, erg rustig toen, maar we zijn gaan praten in plaats van nummer in te leveren, stomme fout, want daarna werd het snel érg druk en toen was het láng wachten ineens haha.

          Maar goed, wij hadden de nacht doorgehaald, dus wilden even gaan eten bij de Mac in de tussentijd van het klaarzetten. Was niet nodig, kregen daar een overheerlijk ontbijtje aangeboden welke voor ons hard nodig was haha! Uniek dit, heerlijk, zwaar genoten en volgend jaar kunnen ze zéker weer op mijn bestelling rekenen.

          Comment


            #65
            Net m'n bestelling opgehaald, lekker rustig dus niks te klagen.
            Goede zaak met aardige mensen die je bestelling controleren voor je en tenslotte nog vroegen of ze mee moesten lopen naar de auto.

            Super vooral met de 20% korting, dus voor Harten 4: tot volgend jaar!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Wij kwamen rond 09:30 ofzo, erg rustig toen, maar we zijn gaan praten in plaats van nummer in te leveren, stomme fout, want daarna werd het snel érg druk en toen was het láng wachten ineens haha.

              Maar goed, wij hadden de nacht doorgehaald, dus wilden even gaan eten bij de Mac in de tussentijd van het klaarzetten. Was niet nodig, kregen daar een overheerlijk ontbijtje aangeboden welke voor ons hard nodig was haha! Uniek dit, heerlijk, zwaar genoten en volgend jaar kunnen ze zéker weer op mijn bestelling rekenen.
              Kom ik gister bij Harten binnenlopen driemaal raden wie ik daar zie
              Groeten

              Comment


                #67
                Ik wil Harten4 Hartelijk bedanken voor het mede mogelijk maken van een fantastische jaarwisseling

                We moesten wat langer wachten in de winkel (ong. 30 min.) maar dat is te begrijpen omdat alles nog gepakt moest worden uit de Bunker.

                Uiteindelijk alle bestelde spullen netjes meegekregen met een hele nette vervanger voor de Freedom van Hardix, namelijk de Comet World van Maxxtreme.

                Ook een SUPERmooie waaier, de Extreme Machine van Maxxtreme gratis gehad.

                Dit jaar zeker weer!

                Comment


                  #68
                  Ook ik wil Harten4 bedanken voor de fantastische service en de grandioze collectie waardoor ik moeilijk de keuzes kon maken.
                  Ik heb geweldige producten in geslagen en er waren 2 cake's nog niet binnen toe ik er was en heb daar echt geweldige vervangers voor gehad.

                  Ben zeker dit jaar weer van de partij om de gehele bestelling te doen, maak er maar een extra bunker bij, ha ha
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #69
                    en ook ik wil de mensen van harten 4 bedanken voor een geslaagt feest .
                    en ik wil ze ook hartelijk besanken voor de goede service .
                    ik wens julie een gezond 2011 toe
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #70
                      Vorig jaar ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met deze fantastische winkel. Het koste me ruim een uur rijden, maar dat had ik er graag voor over.
                      Zeker omdat er een aantrekkelijke 20% korting werd gegeven op een assortiment om u tegen te zeggen! Bovendien erg vriendelijke en behulpzame mederwerkers. Dit jaar zal ik ongetwijfeld weer een bezoekje brengen.
                      Ik heb echter nog wel een vraag over de komende periode. Kunnen wij, vuurwerkfreaks , weer een vergelijkbare kortingsactie verwachten zoals die vorig jaar werd gehouden? Dit zou natuurlijk fantastisch zijn, al zou ik het begrijpelijk vinden als dit in het huidige economische milieu wellicht niet meer mogelijk is.

                      Comment


                        #71
                        Ik kan jullie vertellen dat wij binnenkort gezellig op visite gaan bij de fam. Harten en wie weet wat de familie nog als verrassing voor jullie heeft.
                        Laatst aangepast door Torrr; 18 September 2011, 00:28.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #72
                          VOrig jaar via Pyrovoordeel besteld! En was zeer tevreden ;) ook erg vriendelijk personeel en als je binnenkomt ('s avonds) staan de hapjes al klaar! Wist niet wat me overkwam, Dit jaar zeker weer hierheen! Top!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                            Ik kan jullie vertellen dat wij binnenkort gezellig op visite gaan bij de fam. Harten en wie weet wat de familie nog als verrassing voor jullie heb.
                            Ik ben er pas al geweest
                            Groeten

                            Comment


                              #74
                              Ik heb hier vorig jaar ook een groot deel van mijn collectie gekocht. natuurlijk met de geweldige 20% korting!! als je er binnen komt hangt er al een gave sfeer. het was ook niet echt druk. ik gaf mijn bestelling af en het werd voor mij gehaald. in de tussen tijd even naar alle dummies kijken en voor je het wist stond al mijn vuurwerk al voor mij klaar! echt super service daar en geweldig aardige mensen! echt een top winkel!

                              Comment


                                #75
                                Geweldige wiinkel inderdaad met een goed assortiment.
                                Ik zal er ook dit jaar weer heen gaan.
                                Ben erg benieuwd naar de collectie van dit jaar.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X