Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkgigant Franeker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Beste,
    Verkopen jullie ook cadeaubonnen?Moet nog een lijstje voor sinterklaas maken;)

    Comment


      #92
      De Folder van Vuurwerkgigant Franeker wordt de aankomende week al verspreid, deze is ook online te bekijken.

      Comment


        #93
        Mooi op tijd zeg!
        Leuk leuk
        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

        Comment


          #94
          Hij is binnen ! Ziet er netjes uit weer!
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            #95
            Ik heb de mooie folder vandaag ook al ontvangen.

            Heerlijk om nu al "ouderwets" door de eerste folder te kunnen bladeren. Dat blijft gevoelsmatig het leukst qua beleving
            .

            Comment


              #96
              Ook de folder binnengekregen,ziet er netjes uit!

              Comment


                #97
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20928556ff8e2350389a05e73225d33fc5d2e966.jpg
Vertoningen:1
Grootte:387,1 KB
ID:	1571706Heeft iemand de El Gigante weleens in de straat gehad?

                Ben benieuwd naar wat ervaringen lijkt me echt een mooi spektakel, veel variatie en mooie effecten zoals je in de video hieronder kan zien.

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                  [ATTACH=CONFIG]44604[/ATTACH]Heeft iemand de El Gigante weleens in de straat gehad?

                  Ben benieuwd naar wat ervaringen lijkt me echt een mooi spektakel, veel variatie en mooie effecten zoals je in de video hieronder kan zien.
                  Ik laat het je 1 januari weten heb deze in bestellibg staan

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Ik laat het je 1 januari weten heb deze in bestellibg staan
                    Thanks! Ik heb hem ook staan benieuwd wat jij er van vindt. Weet jij of dit compound is? Zit er aan te denken om deze misschien beetje te wijzigen hier en daar.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                      Thanks! Ik heb hem ook staan benieuwd wat jij er van vindt. Weet jij of dit compound is? Zit er aan te denken om deze misschien beetje te wijzigen hier en daar.
                      Op de afbeelding staat '200 shots compound' dus denk het wel.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                        Thanks! Ik heb hem ook staan benieuwd wat jij er van vindt. Weet jij of dit compound is? Zit er aan te denken om deze misschien beetje te wijzigen hier en daar.
                        Ja het zijn 2 compounds totaal 4 kg kruit! Ik heb hem trouwens niet hier besteld maar bij piroshop arentz die hadden er een paar begin januari . Slechts 100 eur voor betaald! Op film ziet ie erg dik uit

                        Comment


                          Dacht ik dus ook! Voor die 100 euro kon ik deze ook niet laten liggen bij Arentz. Hij ziet er echt super strak uit. We gaan het mee maken. Voor dat geld zoveel diversiteit, kan alleen maar een goede koop worden.

                          Comment


                            Hebben ze hier nog Funke op de plank? Dan rij ik maandag hier nog even langs

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
                              Hebben ze hier nog Funke op de plank? Dan rij ik maandag hier nog even langs
                              Nee.........

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                                Ik laat het je 1 januari weten heb deze in bestellibg staan
                                kun je er al iets over zeggen? ben benieuwd!
                                Het beste van VWC

                                Comment

                                Working...
                                X