Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 192
  1. #61
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Toen ik vrijdag langs ging waren ze net begonnen met opzetten, zou dus nu al klaar kunnen staan maar zeker weten doe ik het niet.
    Raaddebom.nl

  2. #62
    VWC-Lid EdFireman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    150
    Thanks
    24
    185 waarderingen in 31 posts
    Vandaag hier geweest.
    Was weer erg goed geregeld.

    Bij binnenkomst gelijk mijn bestel papier gegeven en toen heel eventjes wachten. Had twee bestelpapieren, waarbij de tweede iets meer tijd vroeg, terwijl het minder producten waren .

    Toen bleek dat de Phobos toch wel erg groot was, moest ik eigenlijk wel twee keer lopen. Hier werd meteen op gereageerd en er liep iemand even mee.

    Kan niet anders zeggen dan dat het een topzaak is. Met een super service!

    Edwin
    Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

  3. #63
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Vandaag ook een karton Secret Salute opgehaald samen met heartworm, voor de rest nog wat cakes voor mezelf. Alles was goed geregeld en binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Er zat nog een gratis Big Shot bij dus helemaal top!

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Berichten
    30
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zeer goede winkel met goede collecties en snelle service. Helaas waren enkele dingen uitverkocht maar dan had ik ook maar moeten bestellen.

  5. #65
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Zelf vandaag ook meerdere keren langs geweest en de service was helemaal top, iedere keer binnen 5 minuten klaar.
    Raaddebom.nl

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Gisteren ook mijn dingen hier opgehaald. Het was erg druk, dus ik maakte me al zorgen. Viel erg mee, lijstje afgeven en binnen 5 minuten had ik het. Wel een 'klein' foutje gemaakt. Ze hadden een suf pijlenpakket gepakt ipv BAXXL. Was even schrikken, maar na wat zoeken kreeg ik alles mee wat ik had besteld.

  7. #67
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Goede winkel met mooi assortiment en leuke aanbiedingen. Wij waren er de 29ste rond 9 uur en stonden binnen het kwartier weer buiten, liep als een trein.

  8. #68
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.343
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Ik had hier oook wat kleine dingen voor mijn zoon besteld in de voorverkoop. Prima geregeld hoor. Bij binnenkomst oliebolletje, bestellijst inleveren, nummertje krijgen en dan na 10 minuutjes bestelling meenemen.
    Helemaal goed.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #69
    VWC-Lid High performance's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    155
    Thanks
    10
    27 waarderingen in 19 posts
    Dit blijft echt een top zaak. Dit jaar het tweede jaar dat ik hier heb gehaald en het is ontzettend goed geregeld. Snelle serice, goede sfeer zowel bij personeel als de hal zelf en het vuurwerk is zeer goed. Ik heb wel een vraag, waarom heeft vechtweelde besloten de 'Marijn' collectie uit het assortiment te halen? Voor mij is dit namelijk echt een goed merk, ik moet nu een andere dealer zoeken voor dit vuurwerk..

  10. #70
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Goed om zoveel positieve reacties te lezen! Helaas haperde onze nieuwe software af en toe, maar gelukkig heeft dit niet geleid tot lange wachttijden. De keuze om met Marijn te stoppen was omdat wij na 4 jaar toe waren aan wat vernieuwing in onze collectie. Rubro was (is) voor ons een frisse nieuwe leverancier met een geweldige prijs kwaliteitsverhouding.

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    No offence, maar was het dan niet eerder tijd om Broekhoff eruit te gooien?
    Of, veel beter nog, GBV?
    Als het om de kwaliteit van het vuurwerk gaat....

    Heb een stil vermoeden dat "vernieuwing" niet het enige motief kan zijn, want dan was de keus naar mijn idee niet op Marijn gevallen.

    Ben overigens zelf zeker geen grote fan van Marijn en wél heel blij met de keuze voor Rubro, hoor, laat dat duidelijk wezen. Maar als er één importeur is die vernieuwend genoemd mag worden, dan is dat toch wel Witte Tenten?!

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Ik was de 29e binnen 5minuten weer op de terugweg zo snel liep het. Liep nog een mederwerker mee omdat ik het niet alleen kon dragen..Netjes!
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  13. #73
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    No offence, maar was het dan niet eerder tijd om Broekhoff eruit te gooien?
    Of, veel beter nog, GBV?
    Als het om de kwaliteit van het vuurwerk gaat....

    Heb een stil vermoeden dat "vernieuwing" niet het enige motief kan zijn, want dan was de keus naar mijn idee niet op Marijn gevallen.

    Ben overigens zelf zeker geen grote fan van Marijn en wél heel blij met de keuze voor Rubro, hoor, laat dat duidelijk wezen. Maar als er één importeur is die vernieuwend genoemd mag worden, dan is dat toch wel Witte Tenten?!
    Het is geen kwestie van een leverancier "eruit gooien" het is keuzes maken. Ook wij kunnen maar een beperkt aantal nummers kwijt in onze bunkers om een fatsoenlijke voorraad te houden en iedereen snel te kunnen helpen.

    Marijn is een zeer goede leverancier, maar zoals ik al aangaf waren wij na 4 jaar toe aan iets nieuws, ik zeg niet dat WTV niet vernieuwend is.

  14. #74
    VWC-Lid Maiko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    637
    Thanks
    124
    281 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vechtweelde Bekijk bericht
    Het is geen kwestie van een leverancier "eruit gooien" het is keuzes maken. Ook wij kunnen maar een beperkt aantal nummers kwijt in onze bunkers om een fatsoenlijke voorraad te houden en iedereen snel te kunnen helpen.

    Marijn is een zeer goede leverancier, maar zoals ik al aangaf waren wij na 4 jaar toe aan iets nieuws, ik zeg niet dat WTV niet vernieuwend is.
    Voor de normale consument is GBV/Broekhoff aantrekkelijker dan Marijn. Marijn heeft minder goedkope potten/pakketten/vulkanen/vuurpijlen die wel vaak over de toonbank gaan.

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vechtweelde Bekijk bericht
    Marijn is een zeer goede leverancier, maar zoals ik al aangaf waren wij na 4 jaar toe aan iets nieuws, ik zeg niet dat WTV niet vernieuwend is.
    Oké, dat nuanceert je voorgaande post, want daarin sprak je over "vernieuwing", vandaar het misverstandje.
    Maar dan blijf ik met de vraag zitten waarom Marijn eruit moest, en niet Broekhoff of GBV? Marijn was in mijn beleving toch juist de nieuwste in jullie rijtje leveranciers?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
    Voor de normale consument is GBV/Broekhoff aantrekkelijker dan Marijn. Marijn heeft minder goedkope potten/pakketten/vulkanen/vuurpijlen die wel vaak over de toonbank gaan.
    Tsja, dat klinkt als een logische verklaring; daar zou ik best begrip voor kunnen opbrengen.
    Maar dat wordt door Vechtweelde zelf niet als argument genoemd, en dan word ik toch een beetje nieuwsgierig. Marijn is inderdaad niet goedkoop, maar kwalitatief zeker beter dan GBV en/of Broekhoff. Dus ook vanuit kwaliteitsoogpunt bezien is de keuze om Marijn te wippen niet logisch.

    Puur marketing-technisch dus?

Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •