Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Pronk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    1 Nieuws / updates

    2 november 2010:

    Wij introduceren dit jaar een nieuw pakket:
    "4-Elements"
    Deze bestaat uit 4 cakes met maximale vulling van 500 gram kruit met als thema: "water, vuur, aarde en lucht".
    Deze zeer spectaculare cake's zullen ook los te verkrijgen zijn.
    De productfoto's komen er aan maar zie hier alvast de filmpjes

    Comment


      #32
      pijlenpakket Ninja 1 2 en 3 (LIDU) en BenW 122B Crackling + Silver Heaven zijn aan de collectie toegevoegd
      Laatst aangepast door Lardo; 3 November 2010, 16:31. Reden: zin verkeerd

      Comment


        #33
        ja van mij mag deze website ook weer snel online komen met de nieuwe artikellen. En het bestaande assortiment want dan kan ik alweer een beste verlanglijst op gaan stellen! Top zaak dit! En echt mooi spul idd dat eigen import. Onderschijt zowat niet van professioneel vuurwerk.

        Comment


          #34
          Wat dacht je van de collecties en de aanbiedingen die ze hebben

          Comment


            #35
            Ik zit ook al een tijd te wachten tot we het definitieve assortiment kunnen zien (en de bijbehorende acties)...dat gaat voor mij de doorslag geven om ook dit jaar weer naar pronk te gaan. Ik geloof al ergens gelezen hebben dat de Extreme Salute weer in de aanbieding is, dus dat is alvast een goed begin!!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Lardo Bekijk bericht
              pijlenpakket Ninja 1 2 en 3 (LIDU) en BenW 122B Crackling + Silver Heaven zijn aan de collectie toegevoegd
              zie het niet staan op de site alleen pronk asorti

              Comment


                #37
                klopt het is weer weggehaalt

                Comment


                  #38
                  Als we nu nog even geduld hebben met zijn allen kan men bij Pronk in alle rust aan de site werken, en hebben we hier niet een hoop posts met daarin allerhande zinloze opmerkingen. Ik weet het, en geloof mij ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar hun website, maar oefen nog een klein beetje geduld uit. Het zal vast beloont worden Pronk kennende

                  Comment


                    #39
                    Producten staan online, alleen de webshop is nog gesloten.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door ryan Bekijk bericht
                      Producten staan online, alleen de webshop is nog gesloten.
                      Ik zie het idd, mooi uitgebreid assortiment hebben ze. Is er ook een topic op vwc over die knalpijlen van lesli? Kan het iig niet vinden.
                      Laatst aangepast door brian the freak; 9 November 2010, 19:24.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #41
                        Ja: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...ht=headbangers

                        Comment


                          #42
                          Zozo bijna 10 euro, niet goedkoop zeg.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            #43
                            Producten worden nog steeds geupdate. Enig idee wanneer de webshop open gaat?

                            Comment


                              #44
                              prijzen zijn bekend, nu de webshop nog open en je kunt gaan bestellen

                              Comment


                                #45
                                super dat deze site ook bijna helemaal werkt! want dan kan ik me verlanglijst helemaal compleet gaan maken. jaja pronk vuurwerk her i come in december!

                                Comment

                                Working...
                                X