Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gaan deze er nu dus uit per eind 2020? ze hebben het over de zwaarste categorie vuurwerk (https://www.nu.nl/binnenland/5962907...nvuurwerk.html) bij nu.nl maar bedoelen ze dan enkel categorie 3? want daar kan ik wel mee leven denk ik, behalve het feit dat het weer een stap verder is in betuttelingland.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
      Gaan deze er nu dus uit per eind 2020? ze hebben het over de zwaarste categorie vuurwerk (https://www.nu.nl/binnenland/5962907...nvuurwerk.html) bij nu.nl maar bedoelen ze dan enkel categorie 3? want daar kan ik wel mee leven denk ik, behalve het feit dat het weer een stap verder is in betuttelingland.
      Enkel cat.3 wordt verboden. dus de 50mm single shots.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Enkel cat.3 wordt verboden. dus de 50mm single shots.
        Doodzonde zeg...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Enkel cat.3 wordt verboden. dus de 50mm single shots.
          heb stiekem ook nog een pakje colour thunderking 2.0 van pyropower/broekhoff. die zijn ook cat3
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            Dan zijn de 40 grams vuurpijlen, zoals de lightyear etc ook de klos, gezien die meer dan 25 gram bevatten, toch?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
              Dan zijn de 40 grams vuurpijlen, zoals de lightyear etc ook de klos, gezien die meer dan 25 gram bevatten, toch?
              Nee, een vuurpijl is een vuurpijl en geen singleshot. En zelfs beperkt in F2 van 75 gram naar 40 gram. Maar heeft geen betrekking op dit onderwerp.

              Comment


                Is er niks realiseerbaar, “maasje in de wet” zodat toch gewoon die 50mm singleshots aan kunnen blijven? Eeuwig zonde als die echt het veld zouden moeten ruimen..
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Dit is een quote uit het wetsvoorstel:

                  overwegende dat de regering wil bezien of zwaar knalvuurwerk in de
                  categorie F3 evenals in omliggende landen verboden moet worden;


                  Dit lijkt erop dat de 50mm single shots buiten schot blijven.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                    Is er niks realiseerbaar, “maasje in de wet” zodat toch gewoon die 50mm singleshots aan kunnen blijven? Eeuwig zonde als die echt het veld zouden moeten ruimen..
                    Het is even afwachten tot vandaag maar als de f3 in zn geheel verboden word is er geen maas in de wet meer waar je iets nee kan. 50mm single shots is immers f3
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      Mede liefhebbers,

                      Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

                      Oordeel zelf zou ik zeggen.

                      Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
                        Mede liefhebbers,

                        Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

                        Oordeel zelf zou ik zeggen.

                        Ligt het nou aan mij of is het op deze manier best lastig om te beoordelen welke het hardste gaat?

                        Wel respect waarop je de boel aansteekt, no mercy!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
                          Mede liefhebbers,

                          Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

                          Oordeel zelf zou ik zeggen.
                          Haha! Geniaal!
                          Zo doe je dat.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                            Is er niks realiseerbaar, “maasje in de wet” zodat toch gewoon die 50mm singleshots aan kunnen blijven? Eeuwig zonde als die echt het veld zouden moeten ruimen..
                            Laat ze de tubes op pijlen plakken dan zijn we er ook.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
                              Mede liefhebbers,

                              Bij deze een Single Shot vergelijking van oude en nieuwe single shots, die ik vorige oudjaarsdag gefilmd heb.

                              Oordeel zelf zou ik zeggen.

                              Mooi projectje! Handige aansteker voor oud en nieuw Verder geen representatieve vergelijking

                              Comment


                                Prima vergelijking, alles affakkelen!!

                                Comment

                                Working...
                                X