Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    24 september 2008
    Locatie
    In de arena
    Berichten
    183
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Jammer dat die prijzen zo erg zijn gestegen.
    Met zulke prijsstijgingen zullen ze denk ik minder omzet maken.
    Ze maken wel redelijke producten, maar de prijs wordt dan wel te hoog.

  2. #17
    VWC-Lid Jayden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Berichten
    84
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Zelf kunnen ze het wel waar maken maar ik denk dat de winkelier meer marge wilt op hun producten. En die zijn net als de meeste mensen, als ze niet genoeg verdienen op een product dan zal het hun een rotzorg zijn of het vuurwerk goed en bekend is.

    @JupilerFreak: Jayden heeft volgens mij aandelen bij Broekhoff vuurwerk!
    Hij vind dat wij beetgenomen zijn vorig jaar maar ik moet zeggen dat ik vorig jaar voor weinig geld optimaal heb staan genieten en dit jaar zal ik dit weer doen met ander vuurwerk. De wereld vergaat niet!!! Althans niet omdat XXL zijn prijzen omhoog heeft gegooid.
    Je kent me toch

    Waarom ik even me zeggie wilde doen in dit topic is dat velen van ons het soms zo relatief bekijken omdat ze nieuwigheden zien in de markt en dan geweldige prijzen erbij zien en het product ook nog eens zijn prijs waar maakt dat andere merken/lijnen in ene EVEN helemaal niks meer uitmaken.

    Ik heb echt respect voor mensen die een stap zetten in de vuurwerk wereld als beginnende importeur maar je ziet nu in dit geval van XXL dat het product zich volledig uit de markt heeft geprezen. En ik kan er zo nog wel meer op noemen van de laatste jaren.

    En dan wordt er vaak nog gezegd over bepaalde importeurs dat ze te duur zijn, want dat blijft in het hoofd elk jaar terwijl het uiteindelijk dus importeurs zijn die dus nauwlijks prijs stijgingen maken/doorvoeren.

    Dan heb ik het helemaal niet over Broekhoff wat Tony nog steeds denkt maar ook over zijn grootste winnaar importeur Wolff, Beko etc. Want er zijn er in de vuurwerk markt maar weinig die hun prijzen jaar na jaar stabiel onder controle hebben.

    Ik vindt het jammer voor XXL dat ze dit zo moeten doorvoeren maar goed is het niet, want hoe zat het ook weer met Pro Line?

    En het irriteerd me dan gewoon dat er zo wordt gesproken over importeurs en andere niks goeds doen.....................

  3. #18
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Wat ik ook nog even wilde opmerken is dat de prijzen van xxl-fireworks weliswaar enorm gestegen zijn, maar dat de producten deze prijzen opzich nog wel waard zijn. Mijn ervaring is dat dit kwalitatief goede producten zijn.

    Neem bijvoorbeeld de tyrant, dit is een cake van 25 schots met een totale kruidinhoud van 250 gram. Deze wordt dit jaar aangeboden voor 19,75 wat opzich niet eens zo duur is voor een product als dit. Wat de meeste mensen alleen wat steekt is dat deze cake vorig jaar maar 12,75 kostte wat erg goedkoop was. Zeg nou zelf, noem eens een cake met een kruidinhoud van 250 gram voor onder de 15 euro, dat zullen er erg weinig zijn.

    Maar door de prijzen van vorig jaar was xxl-fireworks een merk waar ik wel een stuk voor wou omrijden om het te kunnen krijgen, maar door de prijsstijgingen zijn andere merken even duur en ga ik er niet speciaal een eind voor rijden.

    Misschien dat ze nog leuke aanbiedingen hebben waardoor het voor mij toch nog interessant wordt om even te gaan kijken bij een dealer van xxl-fireworks, maar er zijn op dit moment voor mij ook nog andere interessante merken.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •