Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Was Een Leuke Demo Alleen Stervens Koud ! :P
    Haha
    Gr.

  2. #17
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Gisteren was ik ook van de partij bij deze demo,

    Ondanks dat ik het erg koud had (met name mijn voeten) was het toch de moeite waard.
    Voor het eerst een aantal nieuwe producten van Dynasty live gezien dit jaar, Sniper viel wat tegen mbt de grootte van de boeketten, echter de mines maken het goed voor mij, prachtige cake.

    verder was Daybreak voor mij een topper, snoeiharde bursts en volle spinners.
    Panter was ook weer een fijn weerzien, zeker weer in de collectie!

    Wat mij wel op viel, was dat de rechter vuurwerker telkens een paar seconden te laat was met aansteken, terwijl hij toch een lampje op zn hoofd had, niet verschrikkelijk ofzo, maar het viel mij wel op.

    Wat mij nog meer op viel was dat bij ik meen Florida de boeketten niet gelijk waren, de linker had een ander 'start boeket' dan de rechter , dit ging in de hele cake door, de rechter steeds een ander boeket als de linker. Ik vind dit op zich niet zo erg, een chinees kan zich ook vergissen, maar als blijkt dat het structureel een andere volgorde heeft vind ik het toch vrij slordig, dit is dan niet te gebruiken in een show, als je erg veel waarde hecht aan het synchroon gaan van effecten.

    Het commentaar was ook vermakelijk; bijvoorbeeld bij Daytona: "Zo dames en heren,dit waren er in het echt (aantal), maar het leken er wel tachtig honderdduizend".

    Voor mij een geslaagde demo.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Voor de freaks uit Hilversum e.o:
    Ik neem aan dat jullie na het lezen van het volgende topic begrijpen waarom Mattenfreak, Kruitsnuiver,Mantronix en ik niet bij deze demo aanwezig waren.
    Anders waren we geheid gekomen.

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...451#post127451

  4. #19
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    was een prima demo.. een aantal cake's in actie gezien waar ik ook voor kwam..ik noem sniper,dragsters,panter welke ik miste en die had ik er heel graag tussen gezien is de 19sh multicolor palm cake The Dark Hours.. die had ik erg graag gezien maar helaas deze schoten ze niet.. vooral de finale was leuk in elkaar gezet..
    welke cake's mij het meest opvielen
    super 4
    en 3 stars met Stars over london stars over berlin en stars over moscow..pracht spul

  5. #20
    VWC-Lid maikel89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2007
    Berichten
    198
    Thanks
    24
    197 waarderingen in 46 posts
    De filmpje heb ik online staan

    Klik hier voor de filmpjes
    vdrvuurwerk.nl

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Het eind ! is in zicht haha :P

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •