Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 160
  1. #61
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Ik woon aardig in de buurt, maar ga er niet heen.

    Jullie zijn allemaal lovend, maar alleen de pakketten met flink wat potten zijn echt voordelig.

    Verder loop ik er niet écht warm voor.
    December here we come!

  2. #62
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Straat pal voor de deur was uit voorzorg afgezet, auto net om de hoek geparkeerd. "Security" bij de deur, 3 kruiers om grote bestellingen naar de autos te brengen, keurig wachtruimte met koffie en tafels om de bestelling na te lopen.

    Stapte om 07.00 binnen, kon na het melden bij de bestellingen tafel direct doorlopen om de reeds in doos gereed staande bestelling op te pikken. Doos werd voorzien van een hand met lonten, diverse pakjes met sterretjes en tot slot een serie pakjes met trektouwtjes, oftewel klein grut dat door de kids zeer gewaardeerd zal worden. Al met al zat ik met 5 minuten weer in de auto.

    Netjes geregeld, niets op aan te merken (n.b. winkel was net 1 uur open...)

  3. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2011
    Berichten
    133
    Thanks
    86
    21 waarderingen in 15 posts
    Net hier geweest. Ruim een uur lopen wachten op mijn bestelling van nog geen 60 euro.

    Waardeloze zaak,een grote bende.

  5. #64
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Hmm, die reacties spreken elkaar aardig tegen
    December here we come!

  6. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2011
    Berichten
    133
    Thanks
    86
    21 waarderingen in 15 posts
    7 uur sochtends en midden op de dag, zit natuurlijk een wezelijk verschil in.

    Had een idee dat ze alle bestellingen nog bij elkaar moesten rapen, schoot allemaal niet op.

  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2014
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ik ben hier dinsdag geweest om mijn vuurwerk te kopen. Na een lange tijd wachten had ik mijn spullen gekregen die ik had besteld. Het rare vondt ik dat ze 2 producten niet hadden. Waaronder 1 actie waar ze het product dus niet meerekende. Dit vindt ik een beetje raar want ik heb het product besteld vooraf dan verwacht ik ook de levering...... Ook had ik een 500 gram cake besteld die er blijkbaar niet meer was, deze hadden ze zonder te vragen vervangen door een andere. De gene die zij dat deze beter en meer waard zou zijn. Ookal bleek ie 5 euro meer waard te zijn ik vindt het raar dat het mij niet vermeld werdt. Waardoor ik het controleerde en met een heel ander product zat. De prijzen zijn verder erg goed, als je /goedkoop/ vuurwerk wilt en toch wel een gedoe eromheen ben je hier hartstikke welkom. Zou ik naar deze ervaring hier nog kopen? Als ze weer een goed pakket hebben misschien ik zou eerder gewoon een verkoop dag er na toe gaan. Aangezien ik het had besteld en mijn spullen toch niet klaarstonden en alles gezocht moest worden. Tevens zaten mij sterretjes en extra gratis dingen er niet bij. Ik woon hier aardig in de buurt top prijzen maar voor service hoef je hier echter niet te zijn. Tevens opassen met producten die je echt wilt hebben. Het kan zijn dat je teleurgesteld wordt en dan heb je het product niet meer. Het is dus best onzeker om hier je producten te bestellen. De kwaliteit is verder wel goed zins ik paar dingetjes heb getest.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen dirkmike voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2014
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Als je van heel ver komt en een specifiek product wilt hebben zou ik het niet wagen. Als je goedkoop vuurwerk wilt zit je hier denk ik wel goed.

  10. #68
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    ik ben zelf werkzaam in een vuurwerk winkel, maar het is slechts voor een paar winkels mogelijk om de voorbestellingen alvast klaar te zetten, daar is gewoon weg geen ruimte voor in de pak bunker.
    en dat is dan de plek waar je ze op mag slaan tijdelijk.

    waar ik werk wordt ook gewoon de bestelling uitgelopen ter plekke.
    zeker de eerste paar uur moet het merendeel even wennen aan de producten.

    ik ben er vaak al veel langer mee bezig en vind het erg leuk om me met alles bezig te houden dus ben er ook al weken mee bezig, indelen van bunkers enz enz. Maar het is altijd even wennen aan elkaar..
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  11. #69
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Ook dit jaar hier weer heen geweest, en ben toch wel weer erg tevreden. Goede prijzen, en op wat klein spul na, was alles er wat ik besteld had. Voor dat klein spul kreeg ik netjes geld terug en een verontschuldiging. Moest wel een half uurtje wachten op m'n bestelling, maar het was gezellig druk, dus dat was geen probleem. Volgend jaar zeker weer.

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    j niks is ook weer on line

  13. #71
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Haha altijd toffe acties hier, redelijk in de buurt maar ben er nog nooit geweest.

    Die Blue Eagle Fireworks 36´s cakes zijn wel redelijk trouwens. Zeker voor 15 euro per stuk. Deze is exact gelijk aan de Excelent box.

  14. #72
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Vind t toch altijd weer leuk als ik op de site van deze winkelier kijk. Veelal 1 + 1 gratis of andere leuke acties.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #73
    VWC-Lid PyroFreakDJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Berichten
    99
    Thanks
    46
    35 waarderingen in 17 posts
    Altijd mooie acties hier. Je moet wel de juiste producten uit kiezen want er zit ook veel rommel tussen. Maar anders heb je hier echt goede dingen voor weinig geld.

  16. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 oktober 2010
    Berichten
    216
    Thanks
    83
    207 waarderingen in 48 posts
    Wie weet de omlabeling van de zilena pearl en falkon?

  17. #75
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
    Wie weet de omlabeling van de zilena pearl en falkon?
    Zilena pearl is de Fyra Trophy
    Falkon is de Flying Four

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •