Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 160
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Nog wel steeds 2 Ripraps b.v. voor 72,50 euro. Da's toch echt een koopje!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    den helder
    Berichten
    128
    Thanks
    30
    66 waarderingen in 17 posts
    tja maar het is ook moeilijk om voor middenmeer met de nieuwe 500grammers een aantrekkelijke prijs te maken omdat het geen verouderde producten zijn , maar zoals altijd wel weer een leuk gratis cake erbij

  3. #18
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    dacht dat die american dream pakketten al eenpaar jaar niet meer bestonden

  4. #19
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja dat staat dus uitgelegd waarom ze er hier nog wel zijn. Verouderd assortiment, dus goedkoper (en goedkoper betekend niet slecht).

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Vooroorlogse prijzen voor het allerbeste vuurwerk bij Jur Niks
    29, 30 en 31 december: drie weggeefdagen in Middenmeer!

    MIDDENMEER - Jur Niks wordt sinds jaar en dag de Diamondkoning genoemd. Dit omdat hij vooroorlogse prijzen voor zijn kwaliteitsvuurwerk hanteert. Bij alle vuurwerkpakketten van Diamond geeft Jur Niks een tweede gratis. Zoals bij de Diamond 500 grams potten (The Bear) folderprijs €29,50. In een aantal andere gevallen geldt zelfs drie halen één betalen. Wie snel kennis wil maken met het supervoordelige vuurwerkaanbod van Jur Niks kan terecht op www.fietsenhalmiddenmeer.nl

    De Diamondkoning of de man met 'ballen'. Zo staat Jur Niks bekend en dat heeft te maken met de weggeefprijzen die hij hanteert. Een mega pijlenpakket met 17 topklasse pijlen kost € 32,50 euro (folderprijs) en daar komt dan gratis het tweede bij. Nog geen euro per pijl dus! Een pakket met pijlen en Romeinse kaarsen gaat over de toonbank voor 17,50. En dan krijgt de klant er drie. De Lucky Arrow wenspijlen zijn nieuw in het aanbod. Aan deze pijlen kan een wens of gedachte gekoppeld worden. Een pakket kost 19,95 en het tweede is gratis. Jur Niks blijft stug vasthouden aan dit voordeelspektakel. "Ik heb zo mijn eigen manier van zakendoen en die spreekt aan. Ik zou alleen graag willen dat nog meer mensen op de hoogte zouden zijn van het voordeel dat wij hier bieden. We verkopen het beste en mooiste kwaliteitsvuurwerk van Nederland en daar zijn wij veel goedkoper in dan een ander. Wij hebben er plezier in om iedereen van betaalbaar mooi Diamond vuurwerkplezier te voorzien. Zoals gillende keukenmeiden. Die kosten per pak 25 cent en matjes 33 cent. Explo's zijn ook 33 cent, Astro Crackers 66 cent en de sterretjes, lontjes en knaltouwtjes kosten hier niets." Jur Niks heeft vuurwerk in huis voor het hele gezin. "Wat denk je van een raketbatterij voor €12,50? En dan krijg je er bij mij drie! Blokken krijg je voor een tientje en ook in dat geval geen een, maar drie. Pakketten met siervuurwerkvoor €27,50 en ook hier geldt weer hetzelfde: drie dus!"
    Maak kennis met het vuurwerkaanbod en de aanbiedingen door een kijkje te nemen in de winkel of via www.fietsenhalmiddenmeer.nl. Er worden zelfs filmpjes van het Diamond vuurwerk vertoond. Jur Niks biedt zijn klanten dit jaar bovenop de kortingen nóg leuk extraatje want wie bij hem vuurwerk koopt krijgt een Diamond rugtas ter waarde van €22,50 gratis cadeau!
    Fietsen- en vuurwerkhal Jur Niks, Brugstraat 9, Middenmeer. Openingstijden vuurwerkverkoop: woensdag 29 december 07.00-22.00 uur. Donderdag 30 december 07.00-22.00 uur. Vrijdag 31 december 07.00-18.00 uur.

    http://www.schagenopzondag.nl/nieuws...k-bij-jur-niks

  6. #21
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts

    Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!

    Beste mede freaks,

    Ik kan helaas niks positiefs melden over de winkel
    Zou er tussen 9 en 10 (s'avonds) mijn zeer kleine bestelling ophalen maar was pas na 11 uur thuis. Wat een slecht vuurwerk beleid hebben ze toch daar, werkt voor geen ene meter. Heb zelf 6 jaar in de vuurwerk branche gewerkt maar zoiets slechts ben ik nog nooit tegen gekomen! Ik ben dan blijven wachten maar denk dat er wel meer dan 30 mensen zo wegliepen en bij de naaste concurrent hun boodschappen gingen doen. Als ik hun was zou ik er gauw wat aan veranderen want zo verlies je wel heel veel klanten! Stond even een tijd met een man uit Harlingen te praten, ja Harlingen die heeft het hele stuk gereden. Om te horen dat de helft van zijn bestelling niet op voorraad was nou die was zeer pissig, zeer begrijpelijk namelijk. Dus voor mij nooit meer hier bestellen!

    Kleine toelichting van mijn ervaring:
    De bestelling moest tussen negen en tien uur opgehaald worden. Ik kom daar netjes om negen uur binnen. Het lijkt rustig. Richting de balie zie ik opeens een heleboel mensen staan. Nergens staat iets aangegeven van waar je je moet melden. De mensen staan op elkaar gedrukt en je komt er niet doorheen. Er worden nummers van bestellingen door elkaar heen opgeroepen. Er is geen duidelijke structuur dus ik wist niet wanneer ik aan de beurt was.

    Er is één deur om de winkel binnen te komen, maar ook één deur om de winkel weer te verlaten. De mensen die een bestelling komen ophalen staan tussen de mensen die spullen willen halen bij de losse verkoop. Mensen die hun spullen gehaald hebben (wat vaak niet weinig is!) moeten zich door de menigte wringen om weer naar buiten te kunnen komen. Er zijn geen duidelijke looppaden afgezet voor binnenkomende klanten en vertrekkende klanten.

    Na een drie kwartier komen we eindelijk dichterbij de balie. Roept een medewerkster 'Wie heeft zijn nummer nog niet doorgegeven!' Moest je dus eerst je nummer doorgeven, dan pas pakken ze je bestellingsblaadje erbij die ze onderop de stapel leggen! Het was ondertussen tien uur. Het enige wat ik zie zijn chagrijnige gezichten, mensen die klagen en werknemers die koffie drinken of zich druk maken om rugtasjes die gratis uitgedeeld worden met kindervuurwerk. Als mensen eindelijk na zeker anderhalf uur wachten of meer hun bestelling krijgen blijkt veel dingen op te zijn, niet geleverd te zijn etc. Ze vullen het aan met ander spul waar je maar van uit moet gaan (als je er minder verstand van hebt) dat het goed is of net zo leuk is als wat je besteld had.

    Om half 11 ben ik het zat. De mensen van de losse verkoop zijn sneller klaar dan de mensen die staan te wachten op hun bestelling. Ik laat mijn vriendin bij de balie wachten en ga zelf in de rij staan bij de losse verkoop. Daar zegt een medewerker tegen een andere medewerker dat ze de losse verkoop dicht gaan doen omdat het al lang tien uur is geweest! Ik zeg hen dat ik nog wil bestellen en dit mag dan nog net. Ik heb mijn bestelling opnieuw gedaan. Wat blijkt.. De pot die ik besteld had was de laatste die ze nog hadden liggen. Oftewel, al had ik mijn bestelling afgewacht dan was ook het ene potje wat ik bij hen besteld had op en kwam ik dus voor niks!

    Ik zeg jullie één ding.
    Voor klantvriendelijkheid, genoeg in voorraad, een bestelling die goed afgerond moet worden of minstens een kopje koffie hoef je niet bij de fietsenhandel Niks uit Middenmeer te zijn. Ze doen hun naam eer aan!

    Een heel rapport, maar ik ben het wel even kwijt!

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 september 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post
    was er om 6 uur smorgens mijn bestelling was binnen vijfminuten klaar
    maar weet uit ervaring dat als je daar laat komt dat de helf er niet is en lang duurt maja daarom ga ik ook vroeg

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    10
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    ik heb afgelopen jaar ook samen met me broer daar besteld en enkele produchten NIET gekregen+2uur lang wachten op een vrachtwagen die onderweg was.. of andere producten gekregen en ik herken het verhaal helemaal van daanvdboor.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    221
    Thanks
    0
    88 waarderingen in 40 posts
    Vuurwerk is prima, aanbiedingen ook. Organisatie van de bestellingen is inderdaad rommelig te noemen. Ik had ook vooraf besteld en moest ook lang wachten en toen moest de bestelling nog bijeen geraapt worden. Aan de andere kant wel een paar topcakes voor de helft van de prijs.

  10. #25
    VWC-Lid timmy96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2009
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Joh, misschien moet je iets langer wachten omdat de organisatie een beetje slecht is.. maar als je t hebt over de aanbiedingen.. dan heb ik niks te klagen..
    Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik wacht met smacht op de vuurwerk folders, en ik hoop dat alle prijzen op internet ook snel bekent worden.. Ik heb Maandag wat inkopen gedaan in Duitsland:P Niet iets super vet of zo maar gewoon ff lekker knallen kan altijd wel..

  11. #26
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Komende dagen gaan ze waarschijnlijk het nieuwe aanbod plaatsen d.m.v. een vuurwerklijst. Zie voor meer info hun website.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    55
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Loop er niet echt warm van maar goed, zal wel komen omdat het Diamond meuk is Maar vind het zowiezo al een beetje te geweldig aangekondigd op die site.

  14. #29
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Voor de diamond collectie liefhebbers qua prijs heel goed. Helaas is het niet mijn vuurwerk. Ben er in het verleden wel eens geweest en nooit problemen of lange wachttijden gehad.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2009
    Berichten
    55
    Thanks
    66
    8 waarderingen in 8 posts
    Ik ben totaal niet te spreken over deze winkel!!!
    Mensen die zich blind staren op de prijzen kunnen beter even naar Duitsland rijden.
    Ik ben hier zelf een aantal jaar geleden geweest en had vooraf besteld.
    Ik vind dit zelf een verpauperde winkel, die totaal niet klant vriendelijk is maar echt puur om het geld vuurwerk verkoopt.
    Zo kreeg ik niet wat ik besteld had. ik had ook pakketten waar thuis bleek dat deze al ruim 5 jaar over de houdbaarheidsdatum waren!
    Daarnaast werden klanten naar mijn mening verkeerd voorgelicht in de tijd dat ik er stond.
    En voor zover ik zag wat er over de toonbank ging waren dit vooral "oude pakketten". Deze restpartijen koopt hij denk ik jaarlijks op en kan zo voor de goedkope prijzen het spul leveren.
    Daarnaast verkoopt hij ook wat nieuwe potten maar hier betaal je inderdaad de hoofdprijs voor. Plus dat je onwijs lang staat te wachten in de winkel/ buiten voordat je geholpen wordt ook al heb je besteld.

    Ik zelf zal nooit naar deze winkel terug keren. Mocht je echt dicht in de buurt wonen en je hebt er wel vertrouwen in dan kun je dat doen.
    Maar als vuurwerk liefhebber zou ik je er niet heen laten gaan, betaal liever wat meer zodat je vuurwerk hebt wat nog niet verlopen is en waar je eerlijk word voorgelicht.

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •