Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 160
  1. #151
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ja nu weten we het wel, j niks vuurwerkhal middenmeer ben ik altijd met tevreden gevoel weggegaan. Goede vervangers of geld terug tis altijd wel redelijk verlopen. Ik vind dit type winkel altijd wel wat hebben. Voor het echte freak spul moet je ook gewoon ri outlets of mega vw
    Ik ben oprecht benieuwd. Ik heb veel meegemaakt met vuurwerk ophalen. Feestwinkels zonder voorverkoop, fietsenwinkel die alles perfect geregeld had, freakwinkel waar alles 6 uur uitliep. Dit overleef ik ook wel.
    Eerste indruk is twijfelachtig, maar we gaan het meemaken
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  2. #152
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Veel plezier daar Sirens en Kamikaze. Er zal ongetwijfeld leuk spul te scoren te zijn voor weinig. Zoals gezegd Jedem das Seine.

  3. #153
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Helaas was het dit jaar niet goed geregeld.

    Nadat het vorig jaar een stuk beter ging liep alles dit jaar in het honderd.

    Ik ga er daardoor niet meer heen.

    Helaas.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  4. #154
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2008
    Berichten
    37
    Thanks
    48
    127 waarderingen in 15 posts
    Op de bonnefooi de 31 ste eind van de middag langs geweest.
    Veel was nog op voorraad, wel eventjes wachten, maar voor prima prijzen meerder leuke Wolff boxjes kunnen scoren. De sfeer was verder ook prima.
    Kortom een prima ervaring.

  5. #155
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk bericht
    Op de bonnefooi de 31 ste eind van de middag langs geweest.
    Veel was nog op voorraad, wel eventjes wachten, maar voor prima prijzen meerder leuke Wolff boxjes kunnen scoren. De sfeer was verder ook prima.
    Kortom een prima ervaring.
    Nice welke had je zie dat ze best wel uniek spul hebben hier

  6. #156
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2008
    Berichten
    37
    Thanks
    48
    127 waarderingen in 15 posts
    2 maal de radical power en 1 maal de Revolte.

  7. #157
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Wisselende verhalen hierboven. Vorig jaar hier even wezen buurten na de bestelling bij Meliora opgehaald te hebben. Broer had hier wat besteld (gelukkig niet betaald). Wat een chaos zeg, een mannetje of 40 voor ons die op hun bestelling stonden te wachten. Na drie kwartier wachten zo'n 10 mensen voor ons geholpen te zien worden, maar weggegaan. Hier zie je ons niet meer terug. Dan maar iets meer betalen...

  8. #158
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Ik heb hier zowaar een positieve ervaring gehad. Gister bij aankomst ben ik meteen weer omgekeerd, veel te lange rij. Vanochtend de herkansing, op social media zag ik verhalen van mensen die na uren wachten te horen kregen dat hetgeen ze wilden niet op voorraad was. Ik had dus niet al te hoge verwachtingen. Maar ik was met een uurtje aan de beurt, eerst was een compound niet op voorraad maar toen toch wel. Ik heb voor een goeie prijs mijn gewenste artikelen gekregen.

    Wat wel opvalt is dat het organisatorisch nogal chaotisch is. Ik snap de lange rijen wel, een hoop mensen staan aan de balie pas te bedenken wat ze willen hebben waardoor de doorloop nogal traag is. Als je bij binnenkomst een bestelformulier in je handen gedrukt krijgt en je gaat pas in de rij staan als je eruit bent, loopt het volgens mij een stuk sneller door. Dan nog is de vraag of alles op voorraad is, maar daar kom je wel uit. De rij voor het afhalen van bestellingen ging sowieso een stuk sneller.

    Al met al ben ik tevreden en denk dat ik hier volgend jaar weer heenga, maar wel weer op een vroeg tijdstip en niet de 1e dag.

  9. Deze gebruiker waardeert crowncollection voor het bericht:


  10. #159
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    38
    Thanks
    247
    23 waarderingen in 13 posts
    Mooie spullen tegen een goede prijs.
    Helaas waren er 2 van de bestelde 9 compounds/cakeboxen niet op voorraad. Dus dat was best een teleurstelling.
    Het was laat en de rij nog lang dus vervangers werden ook niet aangeboden.
    Misschien geef ik ze nog een keer een kans. Weet niet wat nou de beste tijd is om af te halen.

  11. #160
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    38
    Thanks
    247
    23 waarderingen in 13 posts
    Losse verkoop was ook erg druk idd. Niet normaal die rij leek niet te slinken.
    En wat je zegt een lijstje bij binnenkomst is geen overbodige luxe.
    Ik wilde er nog 10 salute cakes aan mijn bestelling toevoegen maar dan moest ik opnieuw in de rij.
    Maar goed nogmaals mooie producten tegen een mooie prijs.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •