Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rocket Boom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    mooie pijlen, grote effecten. aanrader

    Comment


      Ze waren idd mooi en zeker voor die prijs.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Nu 4,95 bij Orthen

        Comment


          Comment


            Vind ze op jou filmpje heel wat slechter over komen dan ik gewend ben joeyjoey.
            Wat vond je zelf van de pijlen ?
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Vind ze op jou filmpje heel wat slechter over komen dan ik gewend ben joeyjoey.
              Wat vond je zelf van de pijlen ?
              De ene was beter dan de andere maar vond het toch wel erg goede pijlen hoor, en helemaal voor 5 euro.
              Moet wel zeggen dat ik ze voor het eerst had dus weet niet of ze ook echt achteruit zijn gegaan

              Comment


                2 zakjes van besteld.

                Comment


                  Ook hier dit jaar weer een zak van in de collectie. 1 keer eerder gehad en zijn toch wel mooie pijltjes.

                  Comment


                    Laten we hopen dat we nog lang pijlen blijven hebben. Echt unieke effecten.

                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      Eerste keer deze pijlen met de 1+1 gratis actie, heerlijke pijlen met een mooi uitgewerkt uniek effect. Helaas is de smiley wat minder, van mij mogen het ook allemaal enkele ringen worden.

                      Comment


                        Vroeger waren ze beter voor mijn gevoel. Vind de crackling wat karig. Had zelf ook 2 pakketten waarvan ik er nog 1 over heb. De smiley van het ene pakket had geen lontje helaas. Maar goed gelukkig heb ik er nog 1 om hem te testen
                        Knaap!

                        Comment


                          Op film zien er gewoon hetzelfde uit hoor en zijn nu op verschillende plekken voor een schijntje te verkrijgen. Ik zit er ook over na te denken om hier 2 pakketjes van te halen. Is dit nou een uitloop artikel of wordt ie nog geproduceerd door Vulcan?

                          Comment


                            Werd nog gewoon geproduceerd. Ik had productiejaar 2017 afgelopen jaar. Zou zonde zijn om deze eruit te gooien.

                            Comment


                              Heb net een filmpje gezien uit 2010 en vergeleken met mijn filmpjes en van bovenstaande van Tresher daar zit echt duidelijk wel verschil in. Zijn als nog prima pijlen voor die 6 euro per pakket
                              Knaap!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                                Vroeger waren ze beter voor mijn gevoel. Vind de crackling wat karig. Had zelf ook 2 pakketten waarvan ik er nog 1 over heb. De smiley van het ene pakket had geen lontje helaas. Maar goed gelukkig heb ik er nog 1 om hem te testen

                                Crackling is inderdaad wel matig, meer dan 4/5 crackling stars zullen het niet geweest zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X