Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3220 Golden Mayhem

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    3220 Golden Mayhem

    Artikelnummer: 3220
    Artikelnaam: Golden Mayhem
    Aantal Schoten: 25 Schots
    Effectomschrijving: 2 rows Z shape brocade crown, 3 rows fan shape brocade crown
    Richtprijs: nog niet bekend
    Netto kruitgewicht nog niet bekend

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken PyroStar voor deze informatie.

    Laatst aangepast door moontan; 15 September 2009, 03:15.

    #2
    filmpje

    Golden Mayhem met dank aan pyromovies.nl
    https://youtube.com/c/EindjePyro

    Comment


      #3
      Graag reactie van Pyromovies op deze film, want of het goud is gewoon zo licht en snel weg of de camera pakt het gouden effect niet goed op film, de filmer kan dat goed uitleggen denk ik.

      Ik vind hem wel erg snel leeg hoor, hopelijk is het goud beter dan te zien is op film, maar misschien ook niet en is de prijs weer heel verrassend. Ik ben benieuwd.
      Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 June 2010, 09:38.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Graag reactie van Pyromovies op deze film, want óf het goud is gewoon zo licht en snel weg óf de camera pakt het gouden effect niet goed op film, de filmer kan dat goed uitleggen denk ik.

        Ik vind hem wel érg snel leeg hoor, hopelijk is het goud beter dan te zien is op film, maar misschien ook niet en is de prijs weer heel verrassend. Ik ben benieuwd.
        Deze cake was te snel leeg op de demo, de mine's gaan in werkelijkheid iets trager schieten en ook komt er kleine pauze tussen de 2 rijen mines. Op video en foto camera is dit soort goud helaas moeilijk vast te leggen hier heb ik al vaker problemen mee gehad voor dit potje.

        Groetjes Pim

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Graag reactie van Pyromovies op deze film, want óf het goud is gewoon zo licht en snel weg óf de camera pakt het gouden effect niet goed op film, de filmer kan dat goed uitleggen denk ik.

          Ik vind hem wel érg snel leeg hoor, hopelijk is het goud beter dan te zien is op film, maar misschien ook niet en is de prijs weer heel verrassend. Ik ben benieuwd.
          Het goud bleef niet zo heel lang hangen,maar wel langer dan dat het te zien is op de camera.Zoals op deze film te zien is http://blip.tv/file/1359945 ,de laatste pijl is goud effect maar daar zie je ook zowat niets van op film.

          gegroet
          the_bulldog

          Comment


            #6
            Dit jaar is het goud nog feller en verbeterd,
            ook is het label iets mooier geworden en zijn er logo's van de verschillende schietstijlen op het label aangebracht

            groetjes pyropim

            Comment


              #7
              Straatfilm van de golden mayhem.
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                vind um best mooi maar wat is nou de prijs?

                Comment


                  #9
                  volgens de site van Eurotuin Merelbeke €18, bij Dagbladhandel Keysers €16,50...

                  Comment


                    #10
                    kijk voor die prijs oogt het bakje wel heel mooi!
                    voor die prijs kun je er gerust 4 nemen om te doorlonten!
                    oke hij blijft niet al te lang hangen maar vind hem gezien de prijs zeer aantrekkenlijk!
                    mijn dank naar u richardus

                    Comment


                      #11
                      18 euro bij Pyroshop in Baarle Hertog. Voor die prijs zeker een cake die je niet mag laten staan. Begint heerlijk met zulke gouden Mines en daarna nog de gouden Brocades die het mooi afmaken.

                      Comment


                        #12
                        Ik heb deze waaier afgestoken met O&N, vond het geen verkeerde pot. Leuke effecten alleen niet echt groot en spectaculair. De mines zijn wel een plus, ik zeg leuk voor in de vooravond of met 2/3 tegelijk

                        Comment


                          #13
                          deze pot was vorig jaar niet 100% zoals het hoorde, dat is dit jaar dan ook weer aangepakt en een stuk verbeterd hier het nieuwe filmpje, helaas neemt deze camera het goud niet zo goed op http://www.youtube.com/watch?v=nkglKVpW24g

                          groetjes pyropim

                          Comment


                            #14
                            mooie waaier hoor daar niet van .
                            maar ik vindt de titel mayhem niet echt passen .
                            want daar is deze cake echt te tam voor
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #15
                              Ik geloof in deze cake, ik vind hem mooi met goud in Zshape en Fan en ook nog redelijk geprijsd.
                              Jammer alleen dat het filmpje het nog niet goed laat zien, maar ik ga er voor

                              Comment

                              Working...
                              X