Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piņa Colada

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    http://www.youtube.com/watch?v=anzim35OpM4

    Straatfilmpje van de Pina Colada 2010/2011.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne
      Geen nieuwe demo-filmpjes dit jaar?
      Zo te zien jammer genoeg niet. Ik vind het allemaal ook erg jammer dat er erg weinig demo filmpjes van Bonfireworks zijn. Maar dit heeft allemaal te maken met dat het vuurwerk van Bonfireworks (te) laat in Nederland was. Hierdoor is ook mijn jaarlijkse demo waar Bon geschoten wordt niet door gegaan. Omdat ze gewoon nog geen spul hadden.

      Comment


        #33
        Heb deze cake met name besteld vanwege de kleurenpracht vindt deze op elk filmpje steeds weer machtig mooi overkomen.
        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

        Comment


          #34
          Ik had de 2010 versie nog en die was echt weer geweldig! Erg mooie kleuren zitten er in verwerkt. Alleen leek hij bij mij nogal veel stijglading te hebben. Hij schoot de boeketten echt enorm hoog waardoor ze wat kleiner leken, maar dat was het enige min puntje aan deze cake. Aan het einde van het jaar weer!

          Comment


            #35

            Geüpload door mhageneesp25

            Comment


              #36
              Per twee, mooiste in HD:

              Comment


                #37
                Ten opzichte van andere producten schiet deze erg hoog waardoor de boeketten klein lijken. Hij is mooi, maar ik denk dat er mooiere producten op de markt zijn gekomen.

                Mooist in HD:

                Comment


                  #38
                  Deze vond ik afgelopen jaarwisseling heel erg mooi!

                  Comment


                    #39
                    Vorig jaar net zo mooi, nu in combinatie met Royal Fireworks Tears of Beauty:

                    Comment

                    Working...
                    X