Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Great wall of China

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Great wall of China

    Artikelnummer: 1006
    Artikelnaam: Great wall of China
    Netto Kruitgewicht: 490gram
    Aantal Schoten: 49
    Effectomschrijving: Brocade crown bouquet.
    Richtprijs 2011: € 49,95

    Film:


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie
    Laatst aangepast door DsNL; 2 October 2012, 21:20. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2011 toegevoegd

    #2
    ik had hem laatst gekeeken aleen een beeetje saai vond ik ook weer geen variatie

    Comment


      #3
      Hele goede cake voor bijv. consumenten shows. Prachtige cake en hele mooie muren.

      Comment


        #4
        Deze cake om 12 uur afgestoken en er zeker van genoten. Een topper met grote gouden mines, je moet er van houden maar ik werd er helemaal wild van. Met groot geweld worden de mines afgeschoten, ook goed te combineren met bijvoorbeeld een golden willow cake.

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            Dit is een cake die voor dit jaar bij mij op het lijstje staat.
            Zo wie zo omdat mines een prachtig effect is, vooral in het goud, en deze in een 500 grams versie is, dus extra lang duurt.
            Daar komt ook nog bij dat uit mijn persoonlijke ervaring dit soort cakes een "wauw" effect teweegbrengt, en helemaal succesvol bij de dames is.

            Comment


              #7
              1006 - Great Wall of China (Bonfireworks)
              Een nieuwe en veel betere productiefilm:


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Laatst aangepast door pyroboy; 30 August 2011, 01:53.

              Comment


                #8
                Dat is een mooi blok voor in een eigen showtje zeg!

                Comment


                  #9
                  Wat een waanzinning mooi cake is dit. Zo mooi en breed
                  Schiet maar liefst 7 x 7 rijen
                  Deze moet ik echt hebben, een beauty

                  Comment


                    #10
                    Ja inderdaad, door die 7 rijen is die veel mooier dan de Golden Walls (Pro Line) maar ook weer duurder.

                    Comment


                      #11
                      ik vind hem een maar een saai ding voor een cake van tegen de 60 euro verwacht ik meer
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #12
                        Ik vind hem best mooi, maar voor €60 te eentonig. Als hij nou als finale bijvoorbeeld mooie brocade crown boeketten had + mines, of mooie willows, dan was het anders geweest.. Nu is hij voor mij toch iets te saai.

                        Comment


                          #13
                          jammer dat ze hier geen bon verkopen want ik denk als je dit bakje combineert met iets anders.
                          met wat goud boeketjes zoals de spider(diamond)
                          denk ik dat je echt de show steelt!
                          wat een mooie bak is dit

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Ik vind hem best mooi, maar voor €60 te eentonig. Als hij nou als finale bijvoorbeeld mooie brocade crown boeketten had + mines, of mooie willows, dan was het anders geweest.. Nu is hij voor mij toch iets te saai.
                            Dit is ook meer bedoelt ter ondersteuning van een andere cake met boeketten. Meer een cake voor een doorlont project of showtje dus. Al blijft 60,- euro dan alsnog veel geld voor een cake om even ergens tussen te stoppen.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk bericht
                              Wat een waanzinning mooi cake is dit. Zo mooi en breed
                              Schiet maar liefst 7 x 7 rijen
                              Deze moet ik echt hebben, een beauty
                              Zo te lezen zijn de meningen verdeeld. De site van ze ziet er goed uit, mij alleen te Chinees-Hollands. Of dit een echte 'Black Beaty' is onder de Bonfires weet ik nog niet. Zijn er ook meerdere filmpjes van?
                              Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                              Comment

                              Working...
                              X