Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars Over Paris

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik krijg waarschijnlijk de Space Bound uitgeleverd, deze dummy staat namelijk in de showroom.

    Comment


      Vorig jaar gehad. Gezien bij een demo en waren echt mega boeketten. Helaas was de 2015 versie blijkbaar een stuk minder... beetje teleurgesteld dus. Voor degene die hem nog kunnen bestellen, probeer de 2014 te bemachtigen!

      Comment


        Toch nog twee van deze topper op de kop weten te tikken voor een mooie prijs van €11,99 per stuk

        Comment


          Comment


            Had deze cake ook 2x dit jaar, was in de aanbieding, maar aan de reacties te lezen werd die met het jaar minder. Zal dan ook wel de laatste keer zijn dat deze te koop is gok ik.

            Wel leuk zo'n waaier en verschillende effecten erin, maar de effecten zelf vond ik verder niet bijzonder.

            Comment


              Heb er twee gekocht, beiden helaas onaangeroerd gebleven vanwege de mist.
              Kunnen ze een extra jaar drogen

              Comment


                Nog een wat ouder straatfilmpje van deze classic die ik nog niet had gepost!

                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    China red gaat stars over paris verkopen?

                    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                      China red gaat stars over paris verkopen?

                      Nou als deze voor 12,50 op de markt komt ( veel freakacties ) is het inslaan geblazen!

                      Comment




                        Dit jaar 5 besteld voor maar 10 euro ps echt een koopje!
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          Weet iemand waar deze in de omgeving Apeldoorn nog te vinden zijn?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht


                            Dit jaar 5 besteld voor maar 10 euro ps echt een koopje!
                            Als je de goede versie hebt echt een dikke cake voor een 10 tje zeg. Ben benieuwd of ie dit jaar nog te krijgen is.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                              China red gaat stars over paris verkopen?

                              Kan mijn inziens toch niet tippen aan de ouderwetse variant, zoals deze destijds door Wolff werd geïntroduceerd.

                              Comment


                                Woah, zie hem hier in de buurt (Rijssen) nog aangeboden worden. Dit ding is pure nostalgie, het was mijn eerste cake boven 200 gram! En anno 2020 gewoon nog steeds een dikke cake. Misschien toch even meepakken nu het nog kan...

                                Comment

                                Working...
                                X