Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars Over Paris

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oke, besteld! Hier ga ik dit jaar mooi van genieten! Oooh de nostalgie

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Oke, besteld! Hier ga ik dit jaar mooi van genieten! Oooh de nostalgie
      Ga je geen spijt van krijgen denk ik. Echt een hele fijne cake!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
        Oke, besteld! Hier ga ik dit jaar mooi van genieten! Oooh de nostalgie
        Leuk man, dat je deze nog te pakken hebt kunnen krijgen. is een oudje. In 2006 op de markt gebracht en het werd meteen een hit. Veel plezier ermee.

        Comment


          Zoals sommige reacties al aangeven, echt een waanzinnig product. Als ik het niet mis heb, het eerste product in mijn prille 'vuurwerkcarrière' wat ik per 2 schoot. Destijds echt een topper (2000 lang geleden), en als ik het zo terug krijg (2006, damn?!) nog steeds een kwaliteitsproduct. Geldt dit ook nog steeds voor de Panther en de Sniper?!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Dwindling Bekijk bericht
            Zoals sommige reacties al aangeven, echt een waanzinnig product. Als ik het niet mis heb, het eerste product in mijn prille 'vuurwerkcarrière' wat ik per 2 schoot. Destijds echt een topper (2000 lang geleden), en als ik het zo terug krijg (2006, damn?!) nog steeds een kwaliteitsproduct. Geldt dit ook nog steeds voor de Panther en de Sniper?!
            Geen idee, de Panther zie ik nog wel eens voorbij komen op sommige site. De Sniper heb ik echter al enkele jaren niet gezien. De Dynasty lijn was destijds toch echt wel een van de betere lijnen, en niet alleen van Wolff, maar in het algemeen ook.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Helemaal mee eens Torrr. De labels en de kwaliteit sprongen er echt uit! Dat was nog in de tijd dat bijvoorbeeld Panter en Sniper zo rond de 45 euro per stuk koste? Helaas kom ik beide niet meer tegen, Panter was hier favoriet! In ieder geval jaren van genoten van die lijn, en nu nog trouwens! Onder andere de Stairs over Paris weer besteld dit jaar.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                Onder andere de Stairs over Paris weer besteld dit jaar.
                Ehm waar als ik vragen mag? (en antwoorden mag eventueel ook via PM)

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                  Ehm waar als ik vragen mag? (en antwoorden mag eventueel ook via PM)
                  Ik ben ook erg benieuwd?

                  Comment


                    PM is verstuurd! Niet teveel bestellen, wil er bij de volgende bestelling nog een meepikken .

                    * Zie net dat er nog 61 op voorraad zijn.
                    Laatst aangepast door Janniekske; 5 February 2021, 22:01. Reden: Voorraad
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                      Helemaal mee eens Torrr. De labels en de kwaliteit sprongen er echt uit! Dat was nog in de tijd dat bijvoorbeeld Panter en Sniper zo rond de 45 euro per stuk koste? Helaas kom ik beide niet meer tegen, Panter was hier favoriet! In ieder geval jaren van genoten van die lijn, en nu nog trouwens! Onder andere de Stairs over Paris weer besteld dit jaar.
                      De Panter zag ik tot voor kort nog wel bij enkele China Red dealers staan...
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        Oh, dan ga ik dat eens in de gaten houden Beastmode!
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Vorig jaar stonden Stars over Paris en de Panter nog bij een winkel in Edam.

                          Comment


                            Dit jaar had ik hem weer in de collectie. Na al die jaren blijft dit nog een prachtige cake!

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              2 van afgestoken, prima cakes. Echt leuk voor erbij.

                              Comment


                                Ik hoop dat er ik er nog een paar van kan bemachtigen, wat een heerlijk blokje blijft dit zeg!
                                2021 stond deze bij vwland Steenbergen in de freakactie voor 12-13 euro per stuk. Toen ik laatst keek zag ik ze ineens staan voor meer dan 25 dat was me dat was me het uur rijden voor een enkele reis niet waard

                                Comment

                                Working...
                                X