Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 80 van 80
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.794
    Thanks
    527
    1.574 waarderingen in 582 posts
    M'n filmpjes van de demo staan online

    http://www.vuurwerkfan.nl/video/rijswijk071208

    Excuses voor af en toe een smoezelig beeld of een lenskap in beeld. Ik stond gedurende de show m'n lens constant te poetsen vanwege condensvorming

  2. #77
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    M'n filmpjes van de demo staan online

    http://www.vuurwerkfan.nl/video/rijswijk071208

    Excuses voor af en toe een smoezelig beeld of een lenskap in beeld. Ik stond gedurende de show m'n lens constant te poetsen vanwege condensvorming
    Bedankt man! Leuk nog meer beeldmateriaal

  3. #78
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die naar onze demo is geweest en zich voorbeeldig heeft gedragen, op 1 iemand na die het nodig vond om een vlinder in het publiek af te steken waardoor er de kans bestaat dat er steeds strengere eisen worden gesteld aan onze demo of erger, dat deze geen evenementenvergunning meer krijgt, waardoor hij dit jaar voor het laatst was.:(

    Ook wil ik jullie namens alle medewerkers van de Rijswijkse Vuurwerkhal bedanken voor al die positive reacties via de forums, mails, sms-jes en telefoontjes.

    Ik hoop jullie weer te zien op onze demo in 2009 die toch weer wat langer gaat duren, zodat wij niet hoeven te haasten.

    Bedankt,
    Frits

    PS ook de weergoden bedankt

  4. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.794
    Thanks
    527
    1.574 waarderingen in 582 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die naar onze demo is geweest en zich voorbeeldig heeft gedragen, op 1 iemand na die het nodig vond om een vlinder in het publiek af te steken waardoor er de kans bestaat dat er steeds strengere eisen worden gesteld aan onze demo of erger, dat deze geen evenementenvergunning meer krijgt, waardoor hij dit jaar voor het laatst was.:(
    Ach ja.. Vanavond in Apeldoorn vonden er ook een paar malloten het nodig na de demo van Robinhood nog even een BSC of iets dergelijks op het terrein neer te gooien. Die idioten hou je altijd. Erg jammer dat diegene niet te traceren was en vervolgens niet een paar rake dreunen van de uitsmijters kreeg. Had ik graag ook gefilmd

  5. #80
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.965
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Ach ja.. Vanavond in Apeldoorn vonden er ook een paar malloten het nodig na de demo van Robinhood nog even een BSC of iets dergelijks op het terrein neer te gooien. Die idioten hou je altijd. Erg jammer dat diegene niet te traceren was en vervolgens niet een paar rake dreunen van de uitsmijters kreeg. Had ik graag ook gefilmd
    Zo, die klapte flink ja. Sta ik met jou te praten, komt Arjan heel droog aanlopen "jongens, daar ligt een gevaarlijk stukje vuurwerk..." KABOEM!!! Die gaf een flinke flits en klap zeg, altijd lekker, maar niet na een demo, kom op zeg, dwazen.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •